بیوگرافی و سوابق رضا امانی فوتسالیست و همسرش + عکس درگذشت و زندگی شخصی

1

بیوگرافی رضا امانی فوتسالیست ایرانی از ابتلای به کرونا تا کما و درگذشت در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و افتخارات رضا امانی بازیکن فوتسال کیست همراه با پیج اینستاگرام و تیم ها و مسابقات و سوابق «رضا امانی» در فوتسال و درگذشت رضا امانی فوتسالیست در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق رضا امانی فوتسالیست و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و ماجرای کما رفتن و کرونا

 

بیوگرافی رضا امانی بازیکن فوتسال

رضا امانی فوتسالیست اهل ایران متولد سال ۱۳۷۰ در شهر ساری است که در حال حاضر برای تیم فوتسال فولاد زرند کرمان بازی میکند. در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ خبر ابتلای به کرونا و به کما رفتن این بازیکن فوتسال رسانه ای شد که در نهایت در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ درگذشت.

سوابق ورزشی

«رضا امانی» یکی از بازیکنان فوتسال لیگ برتر ایران است که تاکنون در تیم هایی چون فولاد زرند ایرانیان و تیم شهروند ساری و کراپ الوند قزوین و تیم گهر زمین سیرجان و … بازی کرده است.

ماجرای ابتلای به کرونا و کما رفتن رضا امانی بازیکن فوتسال

او یک فصل در تیم فوتسال شهروند ساری بازی کرده و درباره علت جداییش از شهروند بیان کرد: مشکلات مالی و خانوادگی مهم ترین دلیل جدایی من از شهروند بود و برخلاف میل باطنی ام از تیم محبوبم خداحافظی کردم.

امانی افزود: شهروند تیمی بود که از کودکی آرزوی برتن کردن پیراهن آن را داشتم و امیدوارم یک روزی با تجربه تر و پرقدرت به شهروند بر گردم.

امانی که از نگاه هوادار ها نماد تعصب در شهروند بوده و محبوب سکو های سالن سید رسول حسینی، در خصوص ناراحتی هواداران از جداییش تصریح کرد: من خودم هوادار شهروند بوده و هستم. دوری از پرشور های ساروی و قلعه عقاب ها برای من واقعا سخت است. هواداران همیشه به من لطف داشتند چون خود را از جنس هوادار می دانم و جایگاه ورزشی ام را مدیون آن ها هستم.

عکس های شخصی رضا امانی بازیکن فوتسال

تیم ملی فوتسال

امانی مدتی پیش به تیم ملی فوتسال ایران پیوست. او پیشتر درباره آرزوی پیوستن به تیم ملی فوتسال گفته: با اینکه پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است ولی من به تیم ملی اصلا فکر نمی کنم. چون تیم ملی شاکله خود را پیدا کرده. شاید هم از نظر سرمربی به من نیازی نیست اما حرف من این است ۴ سال در ترکیب اصلی تیمم با تایم بالا بازی کردم اما حتی یک بار هم به اردو دعوت نشده ام؛ پس چه انگیزه ای برایم خواهد ماند که من و امثال من دیده شوند؟

همچنین بخوانید: الهام شیخی فوتسالیست قمی بر اثر کرونا درگذشت + بیوگرافی و عکس

زندگینامه رضا امانی اهل کجاست

ماجرای ابتلای رضا امانی به کرونا و کما

امانی در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در مقابل فردوس قم به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه به کما رفته و هم اکنون به بیمارستان کرمان منتقل شده اما ضریب هوشی پایینی دارد.

بازیکن تیم فوتسال فولادزرند هم‌اکنون در کما به سر می‌برد و وضع خوبی ندارد. براساس اخبار دریافتی ریه امانی ۷۰ درصد درگیر شده و این بازیکن در حال حاضر در کما به سر می برد.

رضا امانی فوتسال

صفحه اینستاگرام رضا امانی

صفحه شخصی این بازیکن فوتسال با نشانی rezaamani15 در دسترس عموم قرار دارد

درگذشت رضا امانی فوتسالیست

رضا امانی بازیکن مازندرانی فوتسال کشورمان که در دی ماه سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به کما رفته بود، شب گذشته در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ درگذشت.

رضا امانی فوتسالیست مشهور مازندرانی که سابقه حضور در تیم‌های شهروند ساری، کراپ الوند قزوین و فولاد زرند کرمان را در کارنامه دارد پس از تحمل ماه‌ها درد و رنج ناشی از ضایعه ریوی، صبح امروز در بیمارستان امام خمیمی ساری دار فانی را وداع گفت.

رضا امانی بازیکن ساروی تیم فوتسال فولادزرند کرمان که سابقه بازی در تیم شهروند ساری را نیز در کارنامه خود داشت روز ۱۲ دی ۱۴۰۰ بر اثر ابتلای درد ریه در بیمارستانی در کرمان بستری شد.

امانی پس از پایان رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال که برابر فردوس قم نیز برای تیمش فولادزرند به میدان رفته بود به کما رفت و در بیمارستانی در کرمان بستری شده بود و پس از مدتی به ساری انتقال یافت.

رضا امانی که از بازیکنان تاثیرگذار تیمهایش بود پس از ۴ ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری، امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت و به سوی پروردگارش شتافت.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق رضا امانی فوتسالیست و همسرش + عکس درگذشت و زندگی شخصی

  1. ساری ریکا گفت:

    رضا امانی بچه مازندران و ساری هست

نظرات