بیوگرافی ناهید لیان مجری سابق و همسرش روبرت + عکسهای خانوادگی و بیماری

0

بیوگرافی ناهید لیان مجری تلویزیون و همسرش روبرت +عکس های جنجالی از کشف حجاب تا کشف لباس تا ماجرای ازدواج و بیماری ناهید لیان مجری سابق شبکه سه صدا و سیما و زندگی شخصی و عکس های خانوادگی ناهید لیان مجری سابق تلویزیون ایران و سوابق و پیج اینستاگرام او را در ادامه همراه با عکس های جنجالی جدید کشف لباس به مناسبت کریسمس و سال نو میلادی ۲۰۲۲ را از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی ناهید لیان مجری سابق و همسرش روبرت + عکسهای خانوادگی و کشف لباس و بیماری

بیوگرافی ناهید لیان

ناهید لیان, متولد ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران، او مجری سابق صدا و سیما در شبکه ۳ تلویزیون بود که از سال ها پیش به لندن مهاجرت کرد و با مردی به نام رابرت ازدوج کرد و حالا زندگی آرامی را در لندن در کنار همسرش سپری میکند.او هم اکنون برای سپری کردن تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی ۲۰۲۲ به همراه همسرش در اسپانیا بسر می برد

انتشار عکس های بی حجاب و کشف لباس و بدون پوشش مناسبا در شبکه های اجتماعی خبرساز شده و حواشی زیادی برای این مجری سابق تلویزیون به وجود آورده است.

ازدواج و همسر ناهید لیان کیست

ازدواج و همسر ناهید لیان کیست

خانم لیان مجری سابق تلویزیون در سال ۱۳۹۴ خبر ازدواج خود را با مردی خارجی به نام رابرت در صفحه شخصی اش داد.

او درباره زندگی مشترک خود می گوید : تک تک روزهای قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه ، ما با هم (ما)شدیم ، ما با هم بزرگ شدیم ، ما با هم ساختیم ، ما با هم کاشتیم و برداشتیم ، ما زندگی برامون یعنی فقط ما ، یعنی خونواده ی خوشگلمون ، خونواده ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه ، ما زندگی رو با هم فقط زندگی نمیکنیم ، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه

 

بیوگرافی ناهید لیان مجری سابق و همسرش روبرت + عکسهای خانوادگی و کشف لباس و بیماری

سوابق اجرا و مجریگری

ناهید لیان یکی از مجریان زن صدا و سیما و به ویژه شبکه سه تلویزیون بود که ندین برنامه سرگرمی و اجتماعی را در شبکه سه اجرا کرد.

البته او از مجریان معروف نبود و به تازگی وارد عرصه گویندگی و اجرا شده بود

عکس های بی حجاب و کشف لباس ناهید لیان مجری سابق شبکه سه تلویزیون

از مهاجرت تا کشف حجاب

خامن لیان بعد از مهاجرت و ترک ایران کشف حجاب کرد و تصاویر بی حجاب و نامناسب او با پوشش زننده در شبکه های دست به دست شد که باعث واکنش او به انتشار تصاویر شخصی اش در صفحه اینستاگرامش شد. او نوشت: من سال ها پیش از ایران مهاجرت کردم و حالا بعد از چند سال تصاویر من در حال انتشار است، او از این اقدام برخی رسانه ها و پیج های اینستاگرامی انتقاد کرد. در اواسط شهریور ۱۳۹۹ تصاویر بی حجاب او جنجالی شد.

ناهید لیان مجری شبکه سه کیست

پیش از ناهید لیان و در سال جاری نیز شاهد کشف حجاب و مهاجرت آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال همگناه و مهاجرت او به خارج از کشور برای کار با یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان و همچنین کشف حجاب و مهاجرت الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم و پست اینستاگرامی او با خبر مهاجرتش به خارج از کشور بودیم.

همچنین بخوانید: کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه ۳ سیما + تصاویر

عکس های جدید کریسمسی و سال نو 2022 ناهید لیان در کنار ساحل

بیماری ناهید لیان

لیان به تازگی درگسر بیماری بود و مدتی قبل او در روی تخت بیمارستان پستی منتشر کرد و گفت : “هیچ ثروتى تو دنیا با ارزش تر از سلامتى نیست ، همیشه گفتم و میگم تا زنده اید زندگى رو زندگى کنید و از سلامتیتون لذت ببرید ، من از شب تولد٣۶ سالگیم تا همین امروز مرگ رو جلو چشمام دیدم ، همش از یه درد شکم شروع شد که فکر کردم با نبات داغ و عرق نعناع و … خوب میشه اما هرچقدر میگذشت درد بیشتر و بیشتر میشد، خلاصه بعد از دو روز آنالیز و آزمایش و اسکن و … همین الان کاشف به عمل اومد که من هپاتیت آ . گرفتم و همچنان تحت درمانم تا کامل خوب بشم و برم خونه و دوباره زندگى رو زندگى کنم ”

آدرس اینستاگرام ناهید لیان

آدرس اینستاگرام ناهید لیان

صفحه اینستاگرام ایشان با نشانی فعال است و بیش از ۱۴ هزار فالور دارد

نظرات