بیوگرافی سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم و همسرش + عکس ها و شغل و زندگی شخصی

0

بیوگرافی سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم و همسرش + عکس و شغل و زندگی شخصی

سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم بازیگر طنز فیلم و سریال ایرانی کیست؟ بیوگرافی سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم + عکس های سالومه خواهر رضا شفیعی جم با سن و تولد و خانواده و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام او با هم در صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم و همسرش + عکس ها و شغل و زندگی شخصی

بیوگرافی سالومه شفیعی جم

سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم از بازیگران طنز است که متولد دهه ۶۰ در تهران می شود. او در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و به شغل عکاسی و آتلیه کودک مشغول است.

سالومه در خانواده پنج نفره در تهران متولد شده و دو برادر دارد که یکی از برادرانش به نام رضا شفیعی جم بازیگر سینما و تلویزیون است.

ایشان یکی از عکاسان هنرمند است که در زمینه آتلیه کودک و عکاسی از کودکان فعالیت حرفه ای دارد و به تازگی نیز عکسی با دو برادرش به اشتراک گذاشته است.

عکس های سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام سالومه که به صورت کاری و مربوط به شغلش می باشد با نشانی shafieijam_photography در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، و صفحه شخصی و خانوادگی او نیز با نشانی  sally_shafieijam می باشد، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است

همچنین بخوانید: بیوگرافی رکسانا بهرام خواهر پانته آ بهرام + عکس های همسر و دختر رکسانا بهرام 

رضا شفیعی جم در سال ۱۳۵۱ از پدری تهرانی و مادری کرمانشاهی در تهران متولد شد او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و از سال ۱۳۷۱ با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد و به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه های طنز خوش درخشید.

مشهورترین و به یادماندنی ترین نقش او «بامشاد» در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است. در ادامه ویدئویی از رضا شفیعی جم را در طنز نقطه چین میبینید.

بیوگرافی سالومه شفیعی جم خواهر رضا شفیعی جم و همسرش + عکس ها و شغل و زندگی شخصی

او در آثاری چون شب های برره شوخی کردم، باغ مظفر، جایزه بزرگ و زندگی شیرین، صورتی ، ارتفاع پست، قلقلک، مرد عوضی، افراطی ها و حلقه های ازدواج و … افای نقش کرده است

رضا شفیعی جم ۴۴ ساله که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش “بامشاد” در مجموعه “نقطه چین” شناخته میشود در سالهای اخیر بیشتر در آثار طنز شبکه خانگی حضور داشته است.

شروع فعالیت سینمایی رضا شفیعی جم در سال ۱۳۷۱ و در فیلم دو همسفر (اصغر هاشمی) بود. فیلم دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی، نویسندگی اصغر هاشمی و فریدون جیرانی و تهیه کنندگی علی اکبر مزینانی و اصغر هاشمی ساخته سال ۱۳۷۱ است. این فیلم در خرداد ۱۳۷۲ بر روی پرده سینما رفت.

نظرات