بیوگرافی و سوابق علیرضا حسنی مقدم مربی ملوان تا درگذشت + عکس و ماجرای تصادف

0

بیوگرافی علیرضا حسنی مقدم مربی ملوان با عکس های شخصی و سوابق ورزشی از فوتبال تا مربیگری ملوان و خانواده و زندگی علیرضا حسنی مقدم و ماجرای تصادف رانندگی تا درگذشت علیرضا حسنی‌مقدم مربی ملوان در ۱۲ دی ۱۴۰۰ و مراسم خاکسپاری و پیج اینستاگرامش را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی و سوابق علیرضا حسنی مقدم مربی ملوان تا درگذشت + عکس و ماجرای تصادف

بیوگرافی علیرضا حسنی مقدم

علیرضا حسنی مقدم, (alireza hassani moghadam) زاده سال ۱۳۸۲ در بندر انزلی بود. او که فوتبالیست و مربی فوتبال اهل ایران و پسر مهدی حسنی مقدم رئیس اکادمی باشگاه ملوان بود، در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰ بر اثر تصادف رانندگی شدید دارفانی را وداع گفت.

خانواده و زندگی شخصی

علیرضا حسنی‌مقدم در خانواده ای اهل ورزش و کاملا فوتبای به دنیا آمد، پدر او مهدی حسنی‌ مقدم، رئیس آکادمی باشگاه ملوان است و تحت اموزه های پدر وارد عرصه فوتبال شد.

عکس های علیرضا حسنی مقدم مربی ملوان و ماجرای تصادف رانندگی و درگذشت

سوابق

مرحوم علیرضا فوتبال را در زادگاهش آغاز کرد و توانست خیلی زود به رشد و فوتبال حرفه ای برسد. آخرین فعالیت ورزشی وی قبل از فوت، مربیگری تیم فوتبال زیر ۱۵ سال در حال حاضر در لیگ برتر نونهالان هستند و دیروز این تیم بازی را برده بود.

این مربی جوان در یک سال گذشته مربیگری تیم فوتبال زیر ۱۵ را بر عهده داشت.

ماجرای تصادف رانندگی و درگذشت علیرضا حسنی مقدم

میثم شاهین مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی، خبر فوت علیرضا حسنی‌مقدم، مربی تیم زیر ۱۵ سال باشگاه ملوان بندر انزلی را تایید کرده و گفت: متاسفانه حسنی‌مقدم در سانحه تصادف با خودروی شخصی ۲۰۶ در خیابان پاسداران بندر انزلی مصدوم و فوت شد.

این مربی جوان در یک سال گذشته مربیگری تیم فوتبال زیر ۱۵ در آکادمی باشگاه ملوان را بر عهده داشت و یکی از فوتبالیست های موفق و خوش اخلاق کشورمان بود که عمرش کفاف نداد

صفحه در اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی به نام این بازیکن فوتبال یافت نشد

 

نظرات