بیوگرافی و سوابق زهرا مغانی والیبالیست ایرانی + عکس های اینستاگرامی و زندگی شخصی

0

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی زهرا مغانی بازیکن تیم والیبال زنان پورتو

بیوگرافی زهرا مغانی والیبالیست از ایران تا پورتو + عکس های اینستاگرام و افتخارات و سوابق باشگاهی زهرا مغانی بازیکن والیبال از شروع تا کشف استعداد همراه با زندگی شخصی و خانواده زهرا مغانی اهل کجاست و سن و قد و محل تولد و اطلاعات شخصی زهرا مغانی همراه با پیج اینستاگرام او را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی و سوابق زهرا مغانی والیبالیست ایرانی + عکس های اینستاگرامی و زندگی شخصی

بیوگرافی زهرا مغانی والیبالیست

زهرا مغانی, (zahra moghani) زاده دی ماه سال ۱۳۸۰ در تهران، بازیکن والیبال زنان اهل ایران است که در حال حاضر برای تیم والیبال زنان پورتو به عنوان پاسور بازی می کند. او در دسامبر ۲۰۲۱ به تیم والیبال بانوان پورتو پیوست. او پاسور تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با شماره پیراهن ۱۶  اهل ایران می باشد

زهرا مغانی تیم والیبال پورتو پرتغال

مغانی پاسور تیم ملی نوجوانان والیبال زنان ایران در دسامبر ۲۰۲۱ با قراردادی رسمی به تیم والیبال پورتو پرتغال پیوست و عنوان جوان‌ ترین والیبالیست ایرانی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی میکند.

این استعداد جوان والیبال زنان ایران با استقبال نماینده باشگاه پورتو به این شهر رسید. سمیرا ایمانی مربی جویای نام اصفهانی نیز به جمع مربیان این باشگاه می‌پیوندد.

بیوگرافی زهرا مغانی بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران

سوابق ورزشی

مغانی والیبالیست ایرانی است که از دوران مدرسه و دانش آموزی والیبال را بطور حرفه ای دنبال می کرد و در مسابقات دانش آموزی توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. وی از معدود دختران والیبایست ایرانی است که توسط میترا شعبانیان، سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران کشف و رشد یافت، تا جایی که اکنون به عنوان لژیونر جوان در تیم مطرح و بزرگی مانند پورتو در لیگ پرتغال بازی می کند.

وی سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان والیبال زنان ایران و تیم پیکان و … را در کارنامه ورزشی خود دارد.

عکس های اینستاگرامی زهرا مغانی والیبالیست

همچنین بخوانید: بیوگرافی مونا دریس محمودی و همسرش + زندگی شخصی و والیبالی با عکس های اینستاگرام

بازی در تیم های اروپایی و لژیونری

او چهارمین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال شد. پیش‌تر: نگین شیرتری در آوِش و مهتاب رحمانی و مونا دریس محمودی در بوآویشتا لژیونر شده بودند . ۳۱ تیر ۱۴۰۰ خبری مخابره شد که حاکی از پیوستن مغانی به تیم بروسنو (VK Pirane Brusno) در لیگ برتر اسلواکی بود با این حال این انتقال لغو شد و او تا نیم‌فصل لیگ برتر ایران در پیکان ماند.

پیش از این بردیا سعادت با انتقال در ۱۸ سالگی به تیم نیش صربستان جوان‌ترین لژیونر تاریخ ایران در بخش والیبال مردان بود و مغانی هم با انتقال به لیگ اسلواکی صاحب این رکورد در بخش بانوان شد.

صفحه اینستاگرام زهرا مغانی

تیم پیکان

مغانی در لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیراهن شماره ۱۴ پیکان در میدان ظاهر شد و نیم فصل را در این تیم بازی کرد. تیمی که رده چهارم تیم فصل لیگ برتر را به دست آورد.

مغانی چند روز دیگر با بیست سالگی اش خداحافظی می کند و پیوستن او به پورتو احتمالا جشن تولدش را به یاد ماندنی کرده است.

صفحه اینستاگرام زهرا مغانی

صفحه شخصی اینستاگرامی این بازیکن والیبال با نشانی zahramoghaniii در اینستاگرام فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

 

نظرات