بیوگرافی رضا طاهرخانی فرماندار دماوند و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

0

بیوگرافی رضا طاهرخانی فرماندار دماوند و همسر و خانواده اش کیست + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی رضا طاهرخانی از بخشداری رودهن و لواسان تا فرماندار دماوند همراه با زندگی شخصی و سیاسی و شغلی رضا طاهرخانی داماد کیست و حواشی و جنجال ها را در ادامه به مناسبت انتصاب به سرپرست فرمانداری دماوند در دی ماه ۱۴۰۰ می خوانید

بیوگرافی رضا طاهرخانی فرماندار دماوند و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

بیوگرافی رضا طاهرخانی

رضا طاهرخانی, (reza tahekhani) متولد دهه ۵۰ در تهران، سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی و بخشدار سابق رودهن و لواسان می باشد. او در دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند منصوب شد.

بیوگرافی رضا طاهرخانی

همسر رضا طاهرخانی کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای همسر و فرزند می باشد. برخی رسانه ها اظهار داشتند که او داماد رجب رحمانی نماینده مجلس است که تاکنون تایید و یا تکذیب نشده است.

سوابق مدیریتی و شغلی

طاهرخانی فعالیت شغلی خود را بعد از فارغ التحصیلی از کار در وزارت کشور و استانداری تهران آغاز کرد و هم اکنون سابقه بیش از ۱۹ سال کار در وزارت کشور و استانداری تهران، بخشدار شهرستان تاکستان، بخشدار کردان، بخشدار رودهن، بخشدار گلستان، مسئول دبیرخانه شورای تامین استان، نماینده استانداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها و بخشدار لواسانات و .. را در کارنامه خود دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق محمد مهدی احمدی داماد محسن رضایی و همسرش +عکس ها و شغل

ازدواج و همسر رضا طاهرخانی کیست

از دیگر سوابق طاهرخانی مي‏توان به كارشناس مسئول سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان ابهر، كارشناس مسئول اجتماعي و انتخابات فرمانداري ابهر، بخشدار خرمدشت شهرستان تاكستان به مدت دو سال، كارشناس مسئول سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان تاكستان، رئيس دبيرخانه شوراي تامين استان تهران و بخشدار مركزي شهرستان ساوجبلاغ اشاره كرد

زندگینامه و سوابق رضا طاهرخانی

انتصاب به عنوان فرماندار دماوند دی ماه ۱۴۰۰

رضا طاهرخانی در دیماه ۱۴۰۰ با حکم محسن منصوری استاندار تهران به عنوان فرماندار دماوند منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده: انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولتی و مردمی با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تکیه بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف این شهرستان در راستای تحقق آرمان‌های بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار و سرپرست فرماهداری شهرستان دماوند طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

 

نظرات