خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس در موبوگیفت

0

پلی استیشن از جمله وسایلی است که از زمان پیدایش تا کنون طرفداران زیادی داشته است. اشخاص زیادی هستند که به گیمرهای حرفه‌ای در فضای بازی‌های پلی استیشن تبدیل شده‌اند. از جمله خبرهای خوشایندی که برای گیمرها وجود دارد، این است که بدانند پلی استیشن قابلیتهای جدیدی پیدا کرده است. به عبارتی بهتر افزایش قابلیتهای پلی استیشن برای گیمرهای خوشحال کننده است. در این قسمت لازم به توضیح است که پلی استیشن برای افزودن قابلیتهای جدید، قابلیتهای خود را به سرویس خود یعنی همان پلی استیشن پلاس اضافه می‌کند. پلی استیشن پلاس این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که در عین حال کاربران به بازی‌های مختلف و متنوع پلی استیشن دسترسی داشته باشند و بتوانند در صورت نیاز خرید درون برنامه‌ای هم انجام دهند. برای انجام خرید درون برنامه‌ای در فضای پلی استیشن پلاس نیاز به داشتن گیفت کارت است. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد گیفت کارت پلی استیشن پلاس و راه‌های تهیه آن می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر در مورد خرید پلاس ارزان تا پایان با ما همراه باشید.

پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس:

قبل از آشنایی با گیفت کارت پلی استیشن پلاس بهتر است اطلاعاتی در مورد خرید گیفت کارت و سرویس پلی استیشن پلاس کسب کنید. گیفت کارت یا همان کارت هدیه یک کارت اعتبار مجازی است. علت نامگذاری این کارت این می‌باشد که از آن بیشتر به منظور هدیه دادن به دیگران استفاده می‌شود. همانگونه که گفته شد گیفت کارت یک کارت اعتبار مجازی است که از آن برای پرداخت هزینه خرید‌های اینترنتی استفاده می‌شود. بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. با این وجود برنامه‌ها و بازی‌‌هایی هم هستند که دانلود و نصب آنها نیاز به پرداخت هزینه دارد. این نوع پرداخت‌ها را می‌توان با استفاده از گیفت کارت انجام داد. در خصوص گیفت کارت قابل توضیح است که اعتبار مجازی آن قابل تبدیل به پول رایج نیست. بنابراین در فضای مجازی می‌توان از آن استفاده کرد. ناگفته نماند که برخی از فروشگاه‌های حضوری هم هستند که برای پرداخت هزینه آنها امکان استفاده از گیفت کارت وجود دارد. برای خرید از این نوع فروشگاه‌ها هم می‌توان از گیفت کارت استفاده کرد.

پس از آشنایی نسبی با گیفت کارت نوبت به آشنایی با سرویس پلی استیشن پلاس می‌رسد. گفته شده پلی استیشن قابلیتهای جدید خود را در سرویس پلی استیشن پلاس به اشتراک می‌گذارد، حال این سوال مطرح می‌شود که سرویس پلی استیشن پلاس چیست؟ به بیان ساده سرویس پلی استیشن پلاس یک سرویس اشتراک گذاری است که شرکت سونی از آن برای اشتراک گذاری قابلیتهای جدید خود استفاده می‌کند. این سرویس بیشتر برای خدمات رسانی بهتر به گیمرها است. زیرا گیمر‌ها با استفاده از این سرویس می‌توانند به بازی‌ها جذاب تک نفره یا چند نفره دسترسی داشته باشند. برخی از بازی‌های این سرویس رایگان هستند و کاربران یا همان گیمر‌ها بدون پرداخت هیچ هزینه ای می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. با این وجود بازی‌هایی هم هستند که رایگان نیستند و گیمر‌ها برای بازی با آنها باید هزینه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده است را پرداخت کنند. بهترین و آسانترین راه هم برای پرداخت هزینه خرید بازی استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس است.

پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس راهی مناسب و ایمن برای پرداخت هزینه هایی است که به منظور بهره‌مندی از امکانات سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده‌اند. با استفاده از آن می‌توانید یک اکانت داشته باشید و تمام هزینه های لازم را به صورت پرداخت درون برنامه‌ای، پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید نسخه پیش فروش است. با خرید نسخه پیش فروش می‌توانید به تمام محتوایات درون بازی‌های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید‌. راه‌های زیادی برای خرید پلاس ارزان وجود دارد‌. از جمله این روش‌ها می‌توان به خرید گیفت کارت در موبوگیفت اشاره کرد. به طور کلی سرویس پلی استیشن پلاس دسترسی کاربران به امکانات بیشتر را راحت‌تر می‌کند. برای توضیح بیشتر در این مورد می‌توان یک مثال آورد. به عنوان مثال شما برای بهره‌مندی از این امکانات می‌توانید نسخه پیش فروش آن را خریداری کنید. با استفاده از این امکان، استفاده از دمو‌های آزمایشی برای شما فراهم می‌شود. علاوه بر این امکان بهره‌مندی از محتواهای درون بازی نیز برای شما فراهم می شود.  امکان بهره‌مندی از قابلیتها و بازی‌های موجود از دیگر مزایای آن است. علاوه بر این می‌توانید بازی‌های چند نفره را انتخاب کنید و بازی را با دیگران به اشتراک بگذارید تا از تجربه بازی چند نفره لذت ببرید.

مزایا استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس:

مهمترین مزیت استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس این است که امکان بازی‌های چند نفره را برای گیمر‌ها فراهم می‌کند. از دیگر مزایای این نوع گیفت کارت می‌توان به فراهم کردن امکان بازی آنلاین برای کاربران اشاره کرد. با این گیفت کارت می‌توانید موزیک‌های مورد نظر خود را از کمپانی سونی که یک کمپانی بزرگ محسوب می‌شود، خریداری کنند. برای شما یک فضای ذخیره سازی ابری رایگان را فراهم می‌کند. از دیگر مزایای خرید پلاس ارزان می‌توان به این مورد اشاره کرد که با این گیفت کارت امکان استفاده از بازی‌های ماهانه آن هم به صورت رایگان برای کاربران فراهم می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت درون شبکه‌ای برای خود تم آنلایم خریداری کنید. به طور کلی این گیفت کارت برای شما امکان بهره‌مندی از فایل‌های چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

نحوه خرید گیفت کارت پلی اسـتیشن پـلاس:

جذابیت بازی‌های آنلاین سبب شده تا امروزه دنیای بازی‌های آنلاین کاربران زیادی را به خود جذب کند. شاهد گیمرهای حرفه‌ای در این زمینه هستیم. این ویژگی سبب شده تا شرکت پلی استیشن همواره به فکر پیدا کردن راه‌هایی برای افزایش قابلیتها و دسترسی‌های سرویس ارائه شده توسط خود باشد. از جمله قابلیتهای مورد توجه کاربران می‌توان به این ویژگی اشاره کرد که استفاده از  بازی‌های آنلاین، بازی‌های رایگان و حتی تخفیف بازی برای آنها فراهم شده است. بهترین راه برای بهره‌مندی از تمام امکانات و قابلیتهای پلی استیشن پلاس این است که راه مناسبی برای خرید‌های درون برنامه‌ای پیدا کنید. بهترین راه و البته ایمن‌ترین راه استفاده از گیفت کارت به منظور پرداخت‌های درون شبکه‌ای است. به منظور خرید آسان گیفت کارت ps4 و پلی استـیشن پلاس و دسترسی به امکانات موجود روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله روش‌های مطمئن خرید گیفت کارت پلی اسـتیشن پلاس از موبوگیفت است. با در دست داشتن این کارت امکان بهره‌مندی از تمام امکانات و بازی‌های موجود برای شما فراهم می‌شود.

پلی استیشن پلاس

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد گیفت کارت پلی اسـتیشن پلاس و راه‌های خرید پلاس ارزان پرداختیم. دانستید که گیفت کارت یک کارت اعتبار مجازی است که از آن برای خریدهای درون برنامه‌ای استفاده می‌شود. گیفت کارت انواع مختلفی دارد. یکی از انواع پر کاربرد آن گیفت کارت پلی اسـتیشن پلاس است. علت نامگذاری این نوع گیفت کارت این است که از آن به منظور خرید بازی‌های پلی اسـتیشن استفاده می‌شود. به عنوان مثال پلی استیشن پلاس از جمله سرویس‌هایی است که قابلیتهای زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برخی از این قابلیتها رایگان هستند، اما برای بهره‌مندی از برخی دیگر نیاز به پرداخت دورن برنامه‌ای به منظور خرید آنها است. بهترین راه برای خرید درون برنامه‌ای هم استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس است.

نظرات