دانلود کامل و بدون سانسور فایل صوتی محمدحسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

2

دانلود کامل و بدون سانسور فایل صوتی حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی با جنس مخالف و چه کسی فایل صوتی و فیلم زشت حسین کنعانی زادگان را پخش کرد را در ادامه همراه با فایل صوتی کامل محمدحسین کنعانی زادگان میخوانید

فایل صوتی کامل و بدون سانسور محمدحسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

فایل صوتی کامل و بدون سانسور محمدحسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

فایل صوتی محمد حسین کنعانی زادگان و قرار عاشقانه و غیراخلاقی او با جنس مخالف از روز گذشته، حاشیه‌هایی را برای این بازیکن ایجاد کرده و حالا محمدحسین کنعانی زادگان در انتظار رأی کمیته اخلاق است تا ببینید چه سرنوشتی در انتظارش است.

به لحاظ اخلاقی از انتشار فایل صوتی مورد نظر معذوریم

امروز خداداد عزیزی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای محمد حسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده است گفت: به نظرم باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری کرده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما باب شود.

وقتی چنین فیلمی منتشر می‌شود یا صدایی بیرون می‌آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد صورت گرفته فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب شود. از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر کرده و ذهنش درگیر است.

روی صحبتم با مردم است، بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو اینکه او اشتباه کرده باشد. من تاکید می‌کنم همین که از کنعانی‌زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی فراموش نکنید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر شود.

بعد از انتشار فایل صوتی کنعانی زادگان ،کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال بررسی حاشیه‌های مربوط به مدافع تیم ملی بوده و قرار است پس از بررسی تمام جوانب رأی خود را در این باره صادر کند.

پرونده این بازیکن ملی‌پوش که رفتاری ناشایست و به دور از شأن در اردوی تیم ملی داشته، روی میز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار گرفته و قرار است پس از بررسی تمام جوانب در این خصوص تصمیم گیری شود. باید دید رأی این کمیته درباره کنعانی‌زادگان چه خواهد

گفتنی است که از روز گذشته در فضای مجازی چند وویس از محمد حسین کنعانی زادگان میان کاربران دست به دست می‌شود. محتوای وویس‌ها صحبت مدافع تیم ملی با یک خانم ایرانی در قطر است.

رفتار محمد حسین کنعانی زادگان در صورت وقوع و صحت ادعا، به هیچ وجه جای دفاع ندارد. از محتوای وویس مشخص است که زمان آن به حضور تیم ملی ایران در قطر برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه در ۲۵ آبان برمی گردد، یعنی حدود ۴۲ روز پیش برمی گردد یا به بازی ایران و کره جنوبی که ۷۶ روز قبل در تهران برگزار شد.

2 دیدگاه در “دانلود کامل و بدون سانسور فایل صوتی محمدحسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

  1. حمید گفت:

    مثلا میخواین بگین که آره ما ….

  2. محمد گفت:

    کو فایل صوتی ؟؟ این که همش متن بود

نظرات