ماجرا و علت اسیدپاشی به زنان در شهرک اندیشه شهریار +عکس و فیلم

0

فیلم اسیدپاشی به زنان در پارکی در فاز یک شهرک اندیشه شهریار +عکس و جزئیات کامل اسیدپاشی مرد ناشناس به زنانی که در پارک خیابان درختی شهرک مریم (فاز یک اندیشه) ورزش میکردند و امار مصدومان و وضعیت انان را کامل بخوانید

فیلم اسیدپاشی به زنان در شهرک اندیشه شهریار +عکس و علت اسیدپاشی در شهریار

 

فیلم اسیدپاشی به زنان در شهرک اندیشه شهریار +عکس و علت اسیدپاشی در شهریار

مجله حرف تازه – ساعاتی پیش خبر اسیدپاشی به زنان و بانوانی که در پارک خیابان درختی شهر مریم اندیشه شهریار در حال ورزش بودند در حال انتشضار است که باعث وحشت و ترزس خانم ها سده است. این حادثه توسط مرد ناشناسی که ماسک روی صورت داشته انجام گرفته و هنوز علت این کار مشخص نیست و هویت آن مرد نیز فاش نشده است

هنوز فیلمی از این حادثه منتشر نشده و بعدا بروزرسانی میشود

ماجرا و علت اسیدپاشی به زنان در شهرک اندیشه شهریار +عکس و علت

ماجرا و علت پاشیدن اسید به زنان در شهرک اندیشه

خبرگزاری رکنا نوشت: اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد. این اسیدپاشی در شهرک مریم صورت گرفت. مرد اسیدپاش که می گویند دیوانه بوده است دست به اسیدپاشی هولناکی زد. زنانی که در معرض این اسیدپاشی قرار گرفتند راهی بیمارستان شدند. پرونده این اسیدپاشی در دست بررسی است.

صبح امروز تعدادی از زنان که برای ورزش صبحگاهی به پارک خیابان درختی در شهرک مریم (فاز یک اندیشه) شهریار می روند با اتفاقی عجیب مواجه می شوند.

مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم ها اسید می پاشد و سپس متواری می شود.

خوشبختانه به دلیل لباس های ضخیمی که تن خانم ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و شاهدان حاضر در صحنه می گوید فقط یکی از آنها به دلیل سوختگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

پلیس غرب تهران با تایید این خبر گفت: متهم بیمار روانی بوده و پرونده در حال بررسی و تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.

نظرات