بیوگرافی برفین اوزک و همسرش از علت اسیدپاشی تا ازدواج + عکس قبل از اسیدپاشی

0

بیوگرافی برفین اوزک قربانی اسیدپاشی در ترکیه و همسرش کاسیم اوزان سلتیک از ماجرای کامل و علت اسیدپاشی به برفین اوزک و ماجرای جنجالی ازدواج برفین اوزک قربانی اسیدپاشی با اسیدپاش همراه با عکس های شخصی و پیج اینستاگرام برفین اوزک و همسرش را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی برفین اوزک و همسرش از علت اسیدپاشی تا ازدواج + عکس قبل از اسیدپاشی

بیوگرافی برفین اوزک

برفین اوزک, دختر ۲۰ ساله اهل ترکیه که در سال ۲۰۱۹ قربانی اسیدپاشی توسط پسری که عاشقش بود شد و حالا با صورتی سوخته از اسید در دسامبر ۲۰۲۱ با همان پسر اسیدپاش سر سفره عقد نشست و با او ازدواج کرد. ماجرای ازدواج برفین اوزک با کاسیم اوزان سلتیک پسری که اسیدپاشی کرده بود، به یکی از ترندهای جهانی تبدیل شد و واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.

بیوگرافی برفین اوزک

ماجرای ازدواج برفین اوزک با اسیدپاش

در دسامبر ۲۰۲۱ و روزهای پایانی سال میلادی، خبر ازدواج دختر قربانی اسیدپاشی با پسری که به صروت او اسبدپاشی کرده بود، خبرساز شد. برفین اوزک در دسامبر ۲۰۲۱ با اسیدپاش ازدواج کرد، این اقدام او باعث واکنش های منفی و مثبت بود که هر کدام نظراتی خاصی درباره این عمل عجیب برفین داشتند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی «مرضیه ابراهیمی» و همسرش مهرداد با تصاویر قبل از اسیدپاشی + شغل و منبع درآمد

عکس های برفین اوزک قبل از اسیدپاشی

ماجرا و علت حادثه اسیدپاشی

برفین متولد یکی از شهرهای ترکیه است که در سال ۲۰۱۹ به خواستگار خود جواب منفی میدهد، اما خواستگار سمج او که از جواب منفی و رد دختر مورد علاقه اش ناراحت بود، در اقدامی عجیب و ناجوانمردانه به صورت او اسید پاشید، تا جایی که بیشتر صورت برفین سوخته و دیگر خبری از آن چهره زیبای قبل از اسیدپاشی نیست.

کاسیم پیش از ارتکاب آن عمل مجرمانه، به برفین گفته بود که اگر نمی‌خواهد با او ازدواج کند، نمی‌تواند شخص دیگری را هم انتخاب کند.

بعد از اسید پاشی، برفین به پلیس اطلاع داد که مهاجم چه کسی بوده است و کاسیم دستگیر شد. بعد از دستگیری، کاسیم مداوم پیام‌های عذرخواهی و عاشقانه به برفین می‌فرستاد و از وی می‌خواست که او را ببخشد. ظاهرا آن پیام‌ها به حدی بود که سرانجام توانست قربانی اسیدپاشی را مجاب کند تا شکایتش را پس بگیرد.

بیوگرافی برفین اوزک و همسرش از علت اسیدپاشی تا ازدواج + عکس قبل از اسیدپاشی

با این حال، پس از واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی، او از وکیلش خواست که شکایت را بار دیگر به جریان اندازد. فرد اسیدپاش به ۱۳ سال و شش ماه زندان محکوم شد، اما تغییرات قانونی در کنار مقررات مربوط به همه‌گیری کرونا، باعث شد که مهاجم زودتر از موعد مقرر از زندان آزاد شود.

کاسیم بلافاصله پس از آزادی از زندان، به خواستگاری برفین که حالا فقط از ۳۰ درصد بینایی برخوردار است، رفت و او نیز پیشنهاد ازدواج او را پذیرفت.

ازدواج این دو نفر واکنش‌های زیادی را در جامعه برانگیخته است. پدر برفین نیز در این باره گفته است: او بدون اطلاع ما ازدواج کرد. من سال‌ها برای او جنگیده‌ام اما همه این تلاش‌ها بیهوده بوده است

 

نظرات