زمان دقیق پخش فصل دوم سریال خاتون کی هست؟ + داستان و بازیگران جدید

0

فصل دوم سریال خاتون به زودی منتشر میشود ، در ادامه زمان دقیق پخش فصل دوم سریال خاتون کی هست؟ + تاریخ پخش و داستان و بازیگران نیم فصل دوم خاتون را در ادامه با تصاویر جدید ببینید. تاریخ پخش نیم‌فصل دوم سریال خاتون از ۶ دی ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

زمان دقیق پخش فصل دوم سریال خاتون کی هست؟ + داستان و بازیگران جدید

پخش «خاتون» همچنان در ابهام

درحالی که که از چند ماه قبل و با پایان پخش نیم فصل اول سریال «خاتون» اعلام شده بود که مخاطبان می‌توانند نیم فصل دوم «خاتون» را از امشب شش دی ماه تماشا کنند، اما همچنان پخش این سریال در ابهام قرار دارد.

با اینکه به ساعات پایانی ششم دی ماه رسیدیم اما همچنان خبری از پخش این سریال نیست و جالب اینکه درخصوص این تعویق هم هیچ گونه اطلاع رسانی نیز انجا نشده و عوامل سریال همگی سکوت کرده اند.

برخی از افراد رسانه ای اختلاف سازندگان سریال «خاتون» با پلتفرم پخش کننده را عامل این توقف خوانده‌اند.

امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق پخش خدمت مخاطبان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد

زمان دقیق پخش فصل دوم سریال خاتون مشخص شد + داستان و بازیگران جدید

با اتمام نیم فصل اول سریال خاتون، حالا قرار است به زودی نیم فصل دوم سریال خاتون نیز از شبکه نمایش خانگی پخش شود. گفتنی است که سریال خاتون در دو نیم فصل تولید شده و نیم‌فصل اول روایت زندگی خاتون در گیلان بود و نیم‌فصل دوم به سرنوشت او در تهران می‌پردازد.

نیم‌فصل دوم «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ماه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. نیم‌فصل اول این سریال تابستان امسال در هشت قسمت پخش شد و قسمت هشتم و پایانی نیم فصل اول سریال خاتون روز دوشنبه ۱۲ مهر به نمایش در آمد

علی اسدزاده ـ تهیه‌کننده سریال «خاتون» ـ درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل توضیح زیر را ارائه داده است: «در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال «خاتون»، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند.

زمان دقیق پخش فصل دوم سریال خاتون کی هست؟ + داستان و بازیگران جدید

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است.

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

این سریال روایتگر عشق زیبای یک مرد به همسرش در دهه ۲۰ هجری شمسی است. شیرزاد ملک یکی از افسران عالی رتبه نیروی نظامی که یکی دل نه صد دل، دلباخته همسر خود خاتون بختیاری است.

از جمله بازیگران سریال خاتون می‌‌توان به نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک،, بهناز جعفری در نقش رعناو ستاره پسیانی در نقش پروین، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران غفوریان در نقش موسیو، مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان اشاره کرد.

 

نظرات