فیلم کامل / توهین عجیب به حجاب در دامپزشکی توسط یک دامپزشک را ببینید

7

ماجرای فیلم توهین به حجاب در دامپزشکی توسط یک دامپزشک دامپزشک هتاک کیست

فیلم کامل / توهین عجیب به حجاب در دامپزشکی در تهران توسط یک دامپزشک و واکنش ها را ببینید + ماجرا و علت اهانت و توهین به حجاب و برخورد با مسببان و عاملان توهین به حجاب و بانوان محجبه و دامپزشک هتاک کیست را در ادامه میخوانید

فیلم کامل / توهین عجیب به حجاب در دامپزشکی توسط یک دامپزشک را ببینید

ویدیویی از اهانت و توهین به حجاب در یک دامپزشکی در تهران خبرساز شد و برخی واکنش های تندی را به همراه داشت و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. در این فیلم کوتاه اقدام خارج از شأن و عرف یک دامپزشک که با انتشار کلیپی در فضای مجازی به حجاب و بانوان محجبه توهین کرده و با بستن روسری روی سر سگ گفته: «ما اینجا بدون حجاب راه نمی دهیم!»

فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی

از روز گذشته کلیپی از توهین بی شرمانه یک دامپزشک به حجاب اسلامی و هتک حرمت شئونات اسلامی در فضای مجازی منتشر شده و یک دامپزشک با بستن روسری بر سر یک سگ و توهین بی شرمانه به حجاب از این اقدام وقیحانه خود فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده است و با تمسخر قانون مقابله با بی حجابی با گستاخی گفته است که: «ما اینجا بدون حجاب راه نمی دهیم!»

بخش هایی از این توهین را در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

پیشاپیش از شما مخاطبین گرامی و بانوان محترم به دلیل انتشار این کلیپ عذرخواهی می کند.

 

برخورد با دامپزشک هتاک به حجاب

مطابق بند ۱ و ۵ ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی، عدم رعایت موازین شرعی و شئونات شغلی که موجب هتک حرمت جامعه می‌شود، تخلف محسوب گردیده و مجازات محرومیت از اشتغال به حرفه دامپزشکی حداقل از سه ماه تا محرومیت دائم را در محل ارتکاب تخلف به همراه دارد.
سازمان نظام دامپزشکی تهران اقدام خارج از شأن و عرف یک دامپزشک که با انتشار کلیپی در فضای مجازی به حجاب و بانوان محجبه توهین کرده بود، را در بیانیه‌ای محکوم و خاطرنشان کرد: قطعا با این فرد طبق قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

(متاسفانه اخیرا در فضای مجازی کلیپی منتسب به یکی از کلینیک‌های دامپزشکی شهرستان تهران و احتمالا با هدف تخریب فعالیت‌های بهداشتی درمانی مراکز دامپزشکی منتشر شده است. ساخت و انتشار سهوی یا عمدی کلیپ‌هایی از این نوع قطعا باعث مکدر شدن اذهان عمومی و بانوان متدین و محجبه کشور و جامعه دامپزشکی را فراهم می‌آورد. سازمان نظام دامپزشکی استان تهران ضمن تقبیح فعل مذکور در اقدامی فوری نسبت به شناسایی فرد خاطی اقدام نموده و با سازندگان کلیپ که موجبات هتک حرمت جامعه شده‌اند برخورد خواهد نمود.

در قانون سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و آئین‌نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلان حرفه دامپزشکی از طریق هیات بدوی انتظامی دامپزشکی نوع و میزان مجازات برای کسانی که شئونات شغلی، حرفه‌ای و مقدسات مذهبی جامعه را رعایت نکنند، مشخص گردیده است.

دامپزشکان سربازان بی‌ادعا و آماده به خدمت به روستائیان، عشایر و دامداران در اقصی نقاط کشور هستند و اینگونه برخوردهای نادرست و ناروا توسط برخی از افراد موجب خدشه‌دار شدن خدمات و جایگاه دامپزشکان در کشور می‌شود.

مطابق بند ۱ و ۵ ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی، عدم رعایت موازین شرعی و شئونات شغلی که موجب هتک حرمت جامعه می‌شود، تخلف محسوب گردیده و مجازات محرومیت از اشتغال به حرفه دامپزشکی حداقل از سه ماه تا محرومیت دائم را در محل ارتکاب تخلف به همراه دارد.

جهت اطمینان خاطر همکاران دامپزشک و هموطنان گرامی با توجه به اهمیت موضوع و تخریب صورت گرفته از فعالیت‌های گمنام بهداشتی دامپزشکان در جامعه، با توجه به تخریبی که نسبت به حرفه دامپزشکی و شئونات دامپزشکی کشور ایجاد شده و موجب تضعیف حرفه دامپزشکی در نگاه جامعه شده است، هیات بدوی انتظامی شورای نظام دامپزشکی استان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در روز جاری اقدام به تشکیل جلسه هیات بدوی انتظامی نموده و پس از طی روند قانونی جهت اطمینان خاطر هموطنان گرامی متعاقبا رای صادره به اطلاع عموم خواهد رسید.)

واکنش ها

فاطمه محمدی مجری تلویزیون با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود از توهین بی‌شرمانه یک دامپزشک در تهران، ضمن انتقاد از این اقدام نوشت:

من می گویم ما خیلی صبوریم…
خیلی صبور!!
ما نه از قوه قضاییه درخواستی داریم نه شکایتی نه اعتراضی…
حساب و کتابمان باشد برای روز حساب!!

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفت:‌ به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو و تمسخر حجاب اسلامی،در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پلیس فتا حاضر شدند.

7 دیدگاه در “فیلم کامل / توهین عجیب به حجاب در دامپزشکی توسط یک دامپزشک را ببینید

  1. تینا گفت:

    مدرک داشتن لزوما شعور با خودش نمیاره
    خیلیا مدرک تحصیلی دارن اما از بیشعوری عمیقی رنج می برن نمونش هم این دام پزشککک

  2. خودمم گفت:

    درک و شعور و توان فکری این آدم به اندازه ی بیمارانشه

  3. محمد گفت:
    2
    3

    در جواب به مدیران پوشالی باید گفت آیا فیلمی که تو رو توش مسخره کنند هم بامزه خواهد بود؟
    حافظ اسلام که خود خداست
    ولی حساسیت بیجا به چیز دیگه و جای دیگه میگن نه این

  4. محمد گفت:
    7
    1

    کار خوبی کردن باهاش برخورد کردن

  5. مدیران پوشالی گفت:
    1
    5

    فیلم با مزه ای بود.بهتره مسئولین به جای حساس شدن به این حرکت، متوجه باشن که با این رویه اقتصادی و مدیریتی و حکومتی که تو ایران راه انداختید زیاد طول نمی کشه خود اسلام رو هم به باد می دید اسلام از ایران بره قطعا زیر ۵۰۰ سال دیگه برنمی گرده اونم به خاطر رفتارها و عملکردهای آقایان به ظاهر عاقل.

  6. علی اکبر گفت:

    کاش این فرد کم خرد و شعور جای مدرک درک بالایی داشت ، ننگ بر چنین افکاری که حکم باریتعالی را تمسخر گیرند …

  7. زهرا گفت:
    3
    1

    واقعا متاسفم که هنوز فرهنگ اینو نداریم که اعتقاد یه چیز شخصی هست و باید به هم احترام بزاریم

    حجاب نماد اسلام است و ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم و باید مورد احترام قرار بگیره
    یکی دوست نداره دلیل نمیشه که مسخره و توهین کنه

    سواد شعور نمیاره

نظرات