بیوگرافی زیبا مهرعلیزاده بازیگر از بیماری تا درگذشت + عکس و علت درگذشت و آثار

0

بیوگرافی زیبا مهرعلیزاده بازیگر و همسر و خانواده اش + عکس درگذشت و علت فوت و پیج اینستاگرام

زیبا مهرعلیزاده (ziba mehralizadeh) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۱۳۴۱ اهل شیراز است. او که با بازی در سریال ماه و پلنگ به شهرت رسید، اصالتا شیرازی است که در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۰ بر اثر بیماری سرطان درگذشت. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل و عکس های زیبا مهرعلیزاده بازیگر و همسرش و خانواده اش با عکس شخصی و سوابق هنری و فیلم شناسی از شروع تا شهرت و عکسهای اینستاگرامی و ماجرای ازدواج و همسرش همراه با عکس های شخصی و پیج اینستاگرام زیبا مهر علیزاده بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران و همسرش و ماجرای بیماری سرطان تا درگذشت در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی زیبا مهرعلیزاده بازیگر و همسر و خانواده اش + عکس درگذشت و علت فوت

بیوگرافی زیبا مهرعلیزاده بازیگر

زیبا مهر علیزاده، با نام شناسنامه ای فاطمه مهرعلیزاده، متولد سال ۱۳۴۱ اهل شیراز بود. او که اصالتا شیرازی است، متاسفانه پس از یک دوره تحمل بیماری سرطان در ۲ دی ۱۴۰۰ در یکی از بیمارستان‌های شیراز درگذشت.

همسر و فرزندان زیبا مهرعلیزاده

این بازیگر ۶۰ ساله دارای فرزند و نوه هستند و سال ها پیش ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد و دارای نوه نیز بودند

بیوگرافی زیبا مهرعلیزاده بازیگر

سوابق هنری

مرحومه مهرعلیزاده بازیگری را از استان فارس و از تئاتر شروع کرد و عضو انجمن بازیگران تئاتر استان فارس بود. او با بازی در چند سریال و فیلم سینمایی کار تصویری را شروع کرد. از مهم‌ترین آثار زیبا مهرعلیزاده می‌توان به بازیگری در سریال ماه و پلنگ در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی احمد امینی و محمد حجت ذی جودی اشاره کرد.

مهرعلیزاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ سریال ماه و پلنگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با احمد امینی همکاری داشته و در کنار بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، محمدعلی شادمان، شاهرخ استخری مراغه و ویدا جوان بر تجارب او افزوده شد.

همسر و فرزندان زیبا مهرعلیزاده

از فیلم‌ها و سریال‌هایی که این هنرمند در آنها بازی کرد می‌توان به آثاری چون «نامه»، «عروس‌ بندر»، «قمر در عقرب»، «ماه و پلنگ» و … اشاره کرد.

او همچنین در فیلم سینمایی سرنوشت بدخط در کنار ایمان خورشیدی و مبینا صداقت و کاظم افرندنیا بازی کرده بود او در فیلم سینمایی سرنوشت بدخط که نقش مادر آقای خورشیدی رو بازی کردند

همچنین بخوانید: پویا پاسلار کیست؟+ زندگینامه و اینستاگرام و مراسم تشییع جنازه +تصاویر

علت فوت و درگذشت زیبا مهرعلیزاده

علت فوت و درگذشت زیبا مهرعلیزاده

این بازیگر تلویزیون و سینما در ۶۰ سالگی درگذشت.
خانم مهرعلیزاده از چند سال قبل درگیر بیماری سرطان بود و روز گذشته ۲ دی ۱۴۰۰ در بیمارستانی در شهر زادگاهش، شیراز، چشم از جهان فروبست.

روحش شاد و یادش گرامی

عکس های زیبا مهرعلیزاده بازیگر

پیج اینستاگرام زیبا مهرعلیزاده

صفحه رسمی ایشان با نشانی – در دسترس عموم قرار دارد و عکس و تصاویری از آثار هنری و عکس خانوادگی و فرزند و همسرش را به اشتراک گذاشته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری

گفتنی مراسم تشییع و خاکسپاری وی روز پنجشنبه ۲ دی ماه در آرامستان شیراز برزگار شد

نظرات