برند دایسون ، حرفه‌ای‌ترین مارک لوازم خانگی از قلب بریتانیا!

0

برند دایسون، نام یک شرکت بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۱ توسط جیمز دایسون در بریتانیا تاسیس شد. دایسون لوازم الکترونیکی مانند جاروبرقی دایسون، دستگاه تصفیه کننده هوا دایسون، سشوار دایسون و … را تولید می‌کند. در این مطلب از سایت میرولانژ می‌خواهیم سه محصول پرطرفدار و مشهور از برند دایسون را معرفی کنیم تا چنانچه می‌خواهید خرید از دایسون انجام دهید؛ بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

  محصولات برند دایسون

سشوار دایسون

بهتر است پیش از هر چیز، کمی در مورد تاریخچه سشوار دایسون، این ابزار حرفه‌ای زیبایی مو صحبت کنیم. فناوری ایجاد Dyson Supersonic به لطف تلاش ۱۰۳ مهندس در طول چهار سال، بسیار خارق العاده است. سشوار دمای هوا را ۴۰ بار در ثانیه (در ثانیه!) اندازه گیری می‌کند تا مطمئن شود که آسیب حرارتی به موهای شما وارد نمی‌نماید، به این معنی که حتی با استفاده منظم و زیاد نیز تارهای شما سالم و براق می‌مانند.

محصولات برند دایسون

طبق گفته دایسون، در واقع گفته می‌شود که نرمی را تا ۷۵ درصد افزایش می‌دهد و همچنین درخشندگی را تا ۱۳۲ درصد بیشتر می‌نماید و تا ۶۱ درصد وز و وز شدن مو را کم می‌کند. این سشوار دایسون، خود را به‌عنوان سریع‌ترین سشوار موجود در بازار معرفی می‌کند، زیرا موتور کوچک آن، شش برابر سریع‌تر از سشوارهای استاندارد است. این بدان معناست که سشوار دایسون سوپرسونیک (Dyson Supersonic Hair Dryer) یک نیروگاه با وزن سبک و بی‌صدا است که می‌توان گفت تمام انواع سشوارهای دیگر را از چشم ما انداخته است.

همچنین این دستگاه از فناوری ضرب‌کننده هوا برای ایجاد جریان هوا با فشار بالا و سرعت بالا استفاده می‌کند. چیزی که به دقیق‌تر کردن استایل کمک می‌نماید و ریزه‌کاری‌ها را نیز شامل می‌شود. سشوار دایسون مدل سوپرسونیک، دارای یک نازل صاف‌کننده و یک متمرکزکننده حالت‌دهنده است که هر دو به تمرکز جریان هوا کمک می‌کنند و همچنین یک پخش‌کننده دارد که برای مشخص کردن فرها و امواج استفاده می‌شود.

سشوار دایسون مدل سوپرسونیک، دارای چند مدل است که ویژگی‌های کوچک متفاوتی دارند و این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • Dyson Supersonic hair dryer (Prussian Blue/Rich Copper)
  • Dyson Supersonic hair dryer Nickel/Copper
  • Dyson Supersonic hair dryer Iron/Fuchsia
  • Dyson Supersonic hair dryer White/Silver
  • Dyson Supersonic 23.7 karat gold

 

حالا که متوجه شدید سشوار دایسون چگونه کار می‌کند؛ لازم است بدانید، با وجود آن‌که سشوار سوپرسونیک به دلیل قابلیت‌های خارق العاده آن مورد توجه است و طرفداران زیادی دارد، اما این تنها سشوار دایسون نیست و این برند چند نوع سشوار و اتو مو دارد که علاقمندان خاص خود را دارد.

نوع دیگری از انواع سشوارهای دایسون، سشوار دایسون (Dyson) مدل Airwrap است که در حقیقت یک سشوار برس ‌دار بوده و جزو سشوارهای چند کاره دایسون محسوب می‌شود. در این سشوار برس دار دایسون، می‌توانید گرما و سرعت جریان هوا را به‌طور دقیق تنظیم نمایید و همچنین از شات سرد این دستگاه استفاده نمایید. انواع فر و صافی، در موهای کوتاه، متوسط و بلند و همچنین موهای نرم و ابریشمی، امکان‌پذیر است و می‌توان با تنظیم این دستگاه، فرهای معمولی که ظاهری طبیعی و زیبا دارند ایجاد نمود. این ست سشوار دایسون (Dyson Airwrap)، شامل هفت قطعه است که سشوار، پایه سشوار و برس‌های مختلف را شامل می‌شود. جالب است بدانید سشوار چند منظوره مدل Airwrap دایسون، تنها برای فر کردن مو به کار نمی‌رود؛ بلکه انواع برس که در ست سشوار دایسون Dyson Airwrap قرار دارند، به شما کمک می‌کنند موهای خود را صاف نمایید و به همین دلیل نقش یک اتو مو دایسون و فر کننده را همزمان ایفا می‌کند. بدن فلزی و مقاوم این دستگاه، برای کاربرد آن بسیار مناسب، سبک و قابل اطمینان است.

جاروبرقی دایسون

یکی از مدرن‌ترین برندهای جاروبرقی بدون سیم، جاروبرقی دایسون (Dyson vaccume) است. جاروبرقی‌های دایسون شامل فناوری سیکلون ثبت‌شده خود هستند و در نسخه‌های بی‌سیم، سبک وزن و عمودی و دستی عرضه می‌شوند. طراحی جاروبرقی بدون سیم دایسون به شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا کل خانه را بدون نیاز به برق زدن و جدا کردن پریز در حین حرکت، تمیز نمایید.

محصولات برند دایسون

جاروبرقی دایسون، آخرین فن آوری تمیز کردن مدرن را همراه با مکش قدرتمند، فیلتراسیون تخصصی و ویژگی‌های پیشرفته برای شما به ارمغان می‌آورد، شما به سادگی می‌توانید از انتخاب خود به‌عنوان یک جارو شارژی ایده آل، لذت ببرید. اگر حیوان خانگی دارید، جاروبرقی دایسون V8 یک انتخاب عالی برای جاروبرقی است. با این‌حال، جاروبرقی دایسون V8 تنها گزینه این برند نیست. در ادامه به بررسی سایر مدل‌های جاروبرقی دایسون پرداخته‌ایم.

  • بهترین از هر نظر: Dyson V11 Torque Drive
  • پیشرفته‌ترین: Dyson V15 Detect
  • بهترین جاروبرقی بی سیم: Dyson V10 Animal
  • بهترین برای خانه‌های بزرگ: Dyson V11 Outsize
  • بهترین برای حیوانات خانگی: Dyson Ball Animal 2
  • بهترین حالت عمودی: Dyson Ball Multi Floor 2
  • بهترین برای چوب‌های سخت: Dyson Omni-Glide
  • بیشترین ارزش: Dyson V8 Animal
  • مناسب‌ترین قیمت: Dyson V7 Motorhead

 

Dyson V11 Torque Drive در مارس ۲۰۱۹ به خانواده سری V دایسون پیوست. این جاروبرقی قدرت مکش بالایی دارد و تا ۱۸۵ AW قدرت مکش تولید می‌کند و می‌تواند تا یک ساعت کار کند. Dyson V11 Torque Drive قطعا بیشترین امکانات و لوازم جانبی را دارد، اما از نظر عملکرد خام، مکش و عملکرد، Torque Drive و V11 Animal مشابه هستند.

جاروبرقی دایسون V15 (Dyson V15 Detect) در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این دستگاه به راحتی پیشرفته‌ترین و برجسته‌ترین روش بسته بندی در حالت خلاء را دارد که Dyson تا به حال راه اندازی کرده است. ویژگی‌های کاربردی آن از V11 بهتر و بیشتر است؛ با این‌حال گران‌تر است و این در حالی است که قدرت آن در تمیز کردن آن در حالت خام و عادی، تفاوتی ندارد.

جاروبرقی دایسون V10 در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، اما همچنان یک گزینه فوق العاده از نظر مکش قوی و عملکرد آن در تمیز کردن است. این مدل، نمونه‌ای از سری V آن‌ها است که شامل جاروبرقی دایسون  V8 افسانه‌ای و همچنین جاروبرقی دایسون  V11جدیدتر می‌شود. جاروبرقی دایسون V10 در ۳ نسخه مختلف Dyson V10 Absolute، Dyson V10 Motorhead و Dyson V10 Animal در تولید شده است.

جاروبرقی دایسون V11 مدل Outsize، بزرگترین جارو شارژی است که برند دایسون تا به حال ساخته است. V11 Outsize در سال ۲۰۲۰ و مدل دایسون Outsize در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. اگرچه نام‌ آن‌ها متفاوت است، اما از نظر عملکردی یکسان هستند.

سری Dyson Ball نیز یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین سری جاروبرقی‌هایی است که تا کنون ساخته شده است. Dyson و “Ball” برای بسیاری از مصرف کنندگان تقریباً مترادف یکدیگر هستند. جاروبرقی دایسون  Ball Animal 2یک جاروبرقی است که قدرت گردش دایره‌ای بالایی دارد و دقیقاً همان چیزی است که شما در حالت ایستاده به آن نیاز دارید.

جاروبرقی دایسون  Ball Multi Floor 2یک جاروبرقی عالی برای استفاده چند منظوره است که آن را به‌عنوان بهترین دایسون عمودی، انتخابی فوق‌العاده. این جارو، ویژگی‌هایی همچون مکش باورنکردنی ۲۵۰ AW (وات هوا)، سیم بلند ۳۱ اینچی و ارتفاع خود تنظیم شونده، ارائه می‌دهد.

جاروبرقی دایسون  Omni-glideدر سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این اولین جاروبرقی از برند دایسون است که منحصراً برای تمیز کردن چوب‌های سخت و سایر سطوح سخت طراحی شده است.

جاروبرقی دایسون  V8( Dyson V8 Animal) از نظر قیمت، ویژگی‌ها و عملکرد به نقطه خوبی رسیده است و جایگاه خود را به‌عنوان با ارزش‌ترین جاروبرقی دایسون به دست آورده است.

جاروبرقی دایسون V7 چند سال قدمت دارد، اما همچنان یک انتخاب محبوب است، به ویژه برای خرید جاروبرقی دایسون اقتصادی. این جاروبرقی، همه ویژگی‌ها و قدرت دایسون مدل  V10 و V11 جدیدتر را ندارد؛ با این وجود، قدرت مکش ۱۰۰ AW و زمان کارکرد ۳۰ دقیقه‌ای را ارائه می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوا دایسون

تمیز کردن مرتب خانه‌ مهم است، اما یک بخش فراتر از سطوحی که اغلب به آن نگاه می‌شود وجود دارد: هوا. استفاده از دستگاه تصفیه هوا می‌تواند به اطمینان از تمیزتر بودن هوایی که تنفس می‌کنید، کمک کند؛ اما همه دستگاه‌های تصفیه هوا یکسان ساخته نمی‌شوند. به همین دلیل است که باید بهترین دستگاه تصفیه هوا یا همان air purifier را تهیه نماییم. چنانچه شما عاشق حیوانات خانگی هستید یا به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌اید و از آن بوی نامطبوع و متمایز خسته شده‌اند؛ حتما به فکر خرید یک تصفیه کننده هوا می‌افتید که می‌تواند بو را از بین ببرد و همچنین سبب خنک نمودن هوا شود. چنانچه به دنبال چنین محصولی می‌گردید، دستگاه تصفیه هوا دایسون (Dyson purifier یا Dyson air purifier) برای شما مناسب است.

محصولات برند دایسون

دستگاه‌های تصفیه هوا دایسون به خوبی شناخته شده‌اند و به‌عنوان دستگاه‌های تصفیه هوا درجه یک به حساب می‌آیند. همه دستگاه‌های تصفیه هوا Dyson دارای ویژگی‌هایی هستند و متقاضیان زیادی دارند. دستگاه‌ تصفیه هوا دایسون معمولا گران است؛ اما ارزش هر مبلغی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارد. تصفیه‌کننده هوای دایسون بو را از بین می‌برد، زیرا دارای فیلتر زغال فعال با کیفیت بالا است، که بیش از حد قادر به از بین بردن هرگونه بو، دود و عطر نامطبوع در فضای خانه شما است.

دستگاه‌ تصفیه هوای دایسون (Dyson purifier) با کمک سیستم فیلتراسیون ۴ مرحله‌ای، قادر است بیش از حد هرگونه بو و عطر را در خانه شما از بین ببرد. اکثر دستگاه‌های تصفیه هوای Dyson دارای دو فیلتر HEPA و یک فیلتر زغال فعال هستند که نه‌تنها بو را به‌طور موثر جذب می‌کند، بلکه هوای تازه و دوست داشتنی را برای تنفس به شما می‌دهد. پس چنانچه به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا ایده آل هستید؛ همین حالا آن را از برند دایسون تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت و ویژگی‌های دستگاه تصفیه هوا دایسون، با رفتن به وبسایت فروشگاه میرولانژ، اطلاعات مورد نیاز خود را از یک نمایندگی دایسون در ایران به دست آورید.

نمایندگی دایسون در ایران

این توضیحات می‌تواند برای اثبات کارایی و کیفیت بالای محصولات دایسون کافی باشد، و چنانچه شخصی هنوز قانع نشده است؛ تنها کافیست محصول مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر، همچون میرولانژ خریداری نماید، تا نسبت به کیفیت و ویژگی‌های پیشرفته این محصولات اطمینان یابد. سشوار چند کاره دایسون که نقش اتو مو دایسون و همچنین ابزاری برای سلامت موهای شما را ایفا می‌کند؛ جاروبرقی دایسون به شما کمک می‌کند به راحتی و در هر زمانی محیط زندگی خود را به بهترین شکل تمیز نمایید و دستگاه تصفیه هوا دایسون برای تنفس راحت و بهداشتی‌تر و عاری از بوهای نامطبوع به شما کمک می‌کنند. به همین دلیل با آن‌که قیمت سشوار دایسون یا قیمت جاروبرقی دایسون و یا قیمت دستگاه تصفیه هوا دایسون به نسبت بسیاری از برندهای لوکس دیگر، بالا است؛ اما ارزش و کیفیت محصولات و ماندگاری آن‌ها، این قیمت را به آسانی توجیه می‌کند.

با این وجود این محصول را حتما از یک نمایندگی دایسون در ایران تهیه نمایید که معتبر باشد؛ تا بتوانید اطمینان حاصل کنید هزینه‌ای که می‌پردازید، قیمت حقیقی این محصول بوده و کالای اصل را خریداری نمایید. فروشگاه میرولانژ، یکی از معتبرترین نمایندگی‌های محصولات لوکسی همچون برند دایسون و سایر برندها است که به خریداران خود، تجربه یک خرید ایمن و راحت را هدیه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت دایسون، ویژگی‌ها و خرید محصولات دایسون، اینجا را کلیک کنید.

نظرات