عکسهای اعدام اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی

0

عکسهای اعدام اسماعیل جعفرزاده قاتل آتنا اصلانی

با توجه به اینکه ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در روزهای گذشته از اعدام قاتل آتنا اصلانی در آخرین روزهای شهریور ماه خبر داده بود از عصر امروز محل اجرای اعدام در ملاء عام در پارس آباد آماده سازی شده است.

 اعدام قاتل آتنا اصلانی

شنیده ها حاکی است که محل اعدام انتهای خیابان ولیعصر، محله باکری جنب باشگاه شهید شیرزاد مشخص شده است.

برادر اسماعیل رنگرز نیز در تماس تلفنی به رکنا گفت: صبح امروز – سه شنبه – برای آخرین بار به دیدن برادرم در زندان رفتم و این آخرین دیدار اسماعیل با خانواده اش بود چون قرار است در ملاءعام اعدام شود.

هیچ کدام از مسوولان قضایی، انتظامی و قضایی زمان اعدام را هنوز اعلام نکرده اند.

عکس زیر حاکی از آماده سازی محل اعدام می باشد

اعدام قاتل آتنا اصلانی

 

 

 

حکم اعدام و قصاص قاتل آتنا اصلانی صبح امروز در ملاءعام اجرا شد.

این فرد که آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی را پس از تجاوز در منزلش مخفی کرده بود، کمتر از سه ماه پس از کشف جسد این دختربچه به دار مجازات آویخته شد و به سزای اعمالش رسید.

دادگاه کیفری استان اردبیل متهم را از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال محکوم کرد.

این حکم ۱۹ شهریور ماه از سوی دیوان عالی کشور ابرام و ۱۰ روز پس از تایید در دیوان عالی کشور به اجرا درآمد.

 

 

 

 

 

 

 

۲۸ خرداد امسال خبر گم‌شدن دختربچه هفت‌ساله‌ای به نام آتنا در میان مردم شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل پیچید که پس از دو هفته جستجو و دستگیر چند مظنون در این پرونده در نهایت مظنون اصلی پرونده سکوتش را شکست.
در تحقیقات مشخص شد شیطان پارس آباد، آتنای ۷ ساله را در مغازه خود به نیت اقدام شوم به دام انداخت و سپس او را به قتل رساند. در حالی که چندین روز تمام شهر دنبال ردی از آتنا بودند، جسد آتنا داخل پارکینگ خانه وی پیدا شد.

 

عکس و فیلم اعدام قاتل آتنا اصلانی را در همین صفحه میتوانید ببینید

نظرات