آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و دیگر شهرهای ایران و آیا فردا شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ مدارس اصفهان و تهران تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 27 آذر 1400 به دلیل آلودگی

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی

هواشناسی از تداوم آلدوگی هوا در کلانشهرها خبر دارد و از ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲۷ آذر به علت آلودگی در شبکه های مجازی در حال انتشار است که این خبر هنوز توسط مسئولان و صدا و سیما اعلام نشده و هیچ خبر رسمی از تعطیلی فردا شنبه ۲۷ آذر اعلام نشده است.

کاربران محترم به محض اعلام ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد

گفتنی است که اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا تا جمعه (۲۶ آذر) از بارش برف و باران از اواخر وقت این روز تا یکشنبه (۲۸ آذرماه) خبر داد.

از اواخر وقت روز جمعه (۲۶ آذر) تا اوایل وقت یکشنبه (۲۸ آذر) با ورود سامانه بارشی به استان برای بیشتر مناطق استان بارش باران و برای ارتفاعات بارش برف و مه آلود و احتمال کولاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی در این شرایط جوی توصیه می‌کند پرهیز از هر گونه رفت وآمد غیر ضروری در سطح شهرها به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری، پرهیز از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز، مدیریت مصرف سوخت‌های فسیلی و زمان فعالیت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلان شهرها در دستور کار قرار گیرد.

2 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی

  1. NAZER گفت:
    1
    1

    آیا در مشهد درتاریخ ۲۷آذر مدارس تعطیل است

نظرات