بیوگرافی بهتاش فریبا و همسر و فرزندانش +‌ عکس های خانوادگی و زندگی فوتبالی

0

بیوگرافی بهتاش فریبا مربی فوتبال و همسر و فرزندانش +‌ عکس های خانوادگی و زندگی فوتبالی

بیوگرافی بهتاش فریبا مربی فوتبال و همسر و فرزندانش +‌عکسهای خانوادگی و زندگی فوتبالی و شخصی و سوابق بهتاش فریبا فوتبالیست سابق از استقلال و خداحافظی با فوتبال و امار و باشگاه ها و سوابق مربیگری بهتش فریبا و حواشی فوتبال و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندانش را در ادامه همراه با عکس های جوانی تا امروز را در ابمن بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی بهتاش فریبا و همسر و فرزندانش +‌عکس های خانوادگی و زندگی فوتبالی

بیوگرافی بهتاش فریبا

بهتاش فریبا, یکی از بازیکنان با سابقه و بزرگان فوتبال ایران است که در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. او (بازیکن سابق استقلال) و مربی فعلی فوتبال است که در طول فعالیت های ورزشی خود با قد  ۱٫۷۸ سانتی متر در پُست هافبک تهاجمی در فوتبال ایران، افتخارات زیادی را به دست آورده است.

وی به مهارت در زدن ضربات کاشته شهرت داشت و نکته جالب اینکه در تمام دوران ورزشی‌اش فقط ۲ کارت زرد دریافت کرد.

اطلاعات باشگاهی

بهتاش فریبا را بیشتر به عنوان بازیکن سابق استقلال می شناسیم. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم استقلال تهران است که در پست هافبک تهاجمی برای این تیم به میدان رفت. از جمله تیم هایی که ایشان در آن حضور داشته میتوان به تیم البرز ، راه‌آهن ، پاس ، تیم ملی و .. اشاره کرد.

بیوگرافی بهتاش فریبا و همسر و فرزندانش +‌عکس های جوانی و زندگی فوتبالی

همسر و فرزندان بهتاش فریبا

فریبا ساکن زعفرانیه، متاهل و دارای دو فرزند است و اینروزها علاوه بر فعالیت دستیار مربی، صاحب یک فروشگاه ورزشی نیز می باشد

سوابق زندگی ورزشی

بهتاش فریبا فوتبالیست ارزشمند کشورمان ، فعالیت فوتبالی خود را از سنین نوجوانی زیر نظر اردشیر لارودی مربی برجسته کشورمان آغاز کرد.
او برای اولین بار با عضویت در تیم البرز وارد فوتبال حرفه ای شد و سپس به راه‌آهن پیوست و در سال ۱۳۵۶ تیم راه‌آهن را به مقصد پاس ترک گفت.

درخشش و بازی تکنیکی او نظر مدیران و مربیان باشگاه استقلال را جلب کرد و پس از جدایی از پاس، به جمع آبی پوشان پایتخت ملحق شد.

عکس بهتاش فریبا و فرزندانش

دوران تیم ملی

فریبا سابقه بازی در رده های مختلف تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد و در ۱۶ بازی ملی ۱۲ گل زده و از این نظر در صدر تمام تاریخ ما، حتی بالاتر از علی دایی، قرار دارد. در جام ملت‌ها نیز در ۵ بازی ۷ گل زد و آقای گل شد.

او در سال ۱۳۵۴ در جام بین‌المللی جوانان به تیم ملی جوانان پیوست و با تک گلی که در دیدار نهایی در برابر شوروی سابق به ثمر رسانید ایران به مقام قهرمانی جام رسید و در سال ۱۳۵۵ نیز با تیم ملی جوانان در تایلند، مقام قهرمانی را کسب کرد.

فریبا در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین به همراه تیم ملی بود که بهترین خاطره ورزشی وی می‌باشد.

عکس های ورزشی بهتاش فریبا

آقای گل مسابقات جام ملتهای آسیا

بهتاش فریبا اولین فوتبالیست ایرانی است که ۴ گل در یک دیدار ملی در بازی ایران و بنگلادش در سری مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت در سال ۱۹۸۰ به ثمر رساند و عنوان آقای گل مسابقات این دوره از جام ملتهای آسیا را به دست آورد.

فنی ترین گلزن

ایشان یکی از خوش استایل ترین هافبک تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای مقدماتی المپیک مسکو در سال ۱۳۵۸ بود که در دیدار پایانی در مقابل سنگاپور یکی از فنی‌ترین گلهای بازی را به ثمر رسانید.

همچنین ببینید: بیوگرافی بهزاد داداش زاده مربی فوتبال و همسر و فرزندانش + عکس ها و اینستاگرام 

زندگینامه بهتاش فریبا

بهتاش فریبا بازیکن سابق استقلال

فریبا از سال ۱۳۵۶ به تیم استقلال پیوست و تا پایان دوران فوتبالش در سال ۱۳۶۶ در استقلال بود و مدتی هم بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و سپس از فوتبال خداحافظی کرد.

فریبا در دهه ۹۰ به استقلال برگشت، این بار به عنوان سرپرست و تابستان ۹۵ که به وجودش نیاز شد و به عنوان مدیرفنی آمد تا کمک منصوریان کند، اما با جدایی منصوریان، او نیز از استقلال رفت.

بیوگرافی بهتاش فریبا مربی فوتبال

دوران مربیگری

این پیشکسوت فوتبال با تیم استقلال از فوتبال خداحافظی کرد و وارد مربیگری شد. او مربیگری را به عنوان دستیار عبداللهی در سایپا شروع کرد و با او سال ۷۳ به استقلال برگشت. فریبا بدون عبداللهی در سال ۱۳۷۶ دوباره به عنوان مربی به سایپا برگشت و سال ۸۰ مدتی کوتاه سرمربی شد و سپس هدایت تیم های صبا باتری و مهرگام بر عهده گرفت.. پس از دوران بازیکنی، مدتی را در کادر مربیان استقلال بود و زمانی هم تیم سایپا را هدایت کرد.

تشابه اسمی بهتاش فریبا در پایتخت

بهتاش فریبا یکی از شخصیت های خوب سریال پایتخت با بازی بهرام افشاری بود این سریال باعث دلخوری یکی از پیشکسوت های قدیمی فوتبال به نام بهتاش فریبا شد.

تشابه اسم کاراکتر مورد اشاره با یکی از پیشکسوتان قدیمی فوتبال ایران باعث یک دلخوری کوچک شد که در نهایت محسن تنابنده از این پیشکسوت استقلال و فوتبال ایران عذرخواهی کرد.

او مربیگری را به عنوان دستیار عبداللهی در سایپا شروع کرد و با او سال ۷۳ به استقلال برگشت. فریبا بدون عبداللهی در سال ۱۳۷۶ دوباره به عنوان مربی به سایپا برگشت و سال ۸۰ مدتی کوتاه سرمربی شد و سپس هدایت تیم های صبا باتری و مهرگام بر عهده گرفت..

عکس های بهتاش فریبا

مهمان چهل تیکه پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰

بهتاش فریبا با حضور در «چهل تیکه» به ذوق شاعری‌اش اشاره می‌کند و اینکه دوست دارد درباره گذشته‌ها و خاطرات صحبت کند. همچنین درباره شیطنت‌های ورزشی و کارهایی که در رختکن و ورزشگاه انجام داده نیز صحبت کرد.

نظرات