فیلم کامل / چاقوکشی و درگیری وحشتناک در بازار ساوه را ببییند + ماجرا و علت دعوا

2

ماجرای فیلم چاقوکشی و درگیری وحشتناک در بازار ساوه + علت دعوا و دستگیری قاتل

ویدیویی از درگیری گروهی و خونین در بازار ساوه خبرساز شد و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. در این فیلم چند جوان در بازار ساوه با یک مغازه دار درگیر می شوند و با چاقو او را به قتل می رسانند. این صحنه دعوا و چاقوکشی توسط دوربین‌های مداربسته در بازار ضبط شده و قاتل بعد از چند ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

فیلم کامل / چاقوکشی و درگیری وحشتناک در بازار ساوه را ببییند + ماجرا و علت دعوا

فیلم کامل چاقوکشی و درگیری بازار ساوه را ببینید

در همین رابطه، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار این شهرستان، بلافاصله نیرو‌های انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی ۳۸ ساله در موضوع پارک خودرو در جلوی مغاره اش، با یک جوان ۲۱ ساله درگیر و با ضربات چاقو او را به شدت مجروح کرده و از محل حادثه متواری شده است

او با اشاره به این که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد اضافه کرد: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

 

دستگیری قاتل

کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه در کمتر از ۲ ساعت قاتل را دستگیر کردند.

فردی که با ضربه چاقو یک شهروند ساوجی را به قتل رسانده و از محل وقوع قتل متواری شده بود، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس این شهرستان، در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

همچنین ببینید: فیلم کامل تصادف دلخراش و وحشتناک پویا پاسلار خواننده هرمزگانی را ببینید 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفی گاهش بدست آمد و با حضور پلیس، این فرد در کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل در محل مذکور دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

او ادامه داد: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات بدست آمده، سرانجام در روند بازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد.

سرهنگ عیسی آبادی بر بر حل اختلافات مختلف شهروندان از طریق مشاوره و مراجعه به مراکز قانونی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه تاکید کرد. /باشگاه خبرنگاران

2 دیدگاه در “فیلم کامل / چاقوکشی و درگیری وحشتناک در بازار ساوه را ببییند + ماجرا و علت دعوا

  1. مهدی گفت:

    آخه اونجوری ول میدن چاقو رو نادون حالا هی برو بمال خودت وخانوادتو بدبخت کردی

  2. یه شهروند گفت:

    تاحالا برا خودمم چندبار پیش اومده. آقای مغازه دار داخل مغازت مال خودته خیابون ارث بابات نیست که کسی جلو مغازت پارک نکنه!!!!

نظرات