ماجرا و علت درگذشت و فوت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + عکس درگذشت

0

ماجرای درگذشت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + علت دقیق فوت و زمان خاکسپاری

درگذشت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی ۲۰ آذر ۱۴۰۰ درگذشت و علت فوت و درگذشت وی توسط رسانه ها اعلام شد و او بر اثر عوارض کرونا دارفانی را وداع گفت. در ادامه جزئیات و ماجرای درگذشت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + علت دقیق فوت و زمان خاکسپاری و تشییع وی را در این بخش میخوانید

ماجرا و علت درگذشت و فوت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + عکس درگذشت

علت درگذشت و فوت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی

مرحومه رئوفی که معلم بازنشسته آموزش و پرورش و همسر جمشید مشایخی بود متولد سال ۱۳۱۵ در قزوین متولد شده و دارای دو فوق دیپلم در رشته های طبیعی و خانه داری بود. او صبح ۲۰ آذر ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران بر اثر عوارض کرونا درگذشت.

همسر جمشید مشایخی که چند ماه قبل به همراه فرزندش نادر مشایخی به کرونا مبتلا شده بود، از این بیماری بهبود یافت اما در چند هفته اخیر به دلیل عوارض کرونا در بیمارستان بستری شد و از دنیا رفت.

ماجرا و علت درگذشت و فوت گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + عکس درگذشت

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های گیتی رئوفی همسر استاد جمشید مشایخی

جمشید مشایخی در ۱۳ فروردین ماه سال ۹۸ از دنیا رفت و حالا همسرش نیز به او پیوسته و در کنارش آرام گرفت. این زوج با هم نسبت فامیلی داشتند و پسر عمهو دختر دایی هم بودند که با هم وصلت کردند.

حاصل ازدواجش با استاد مشایخی و فرزندان جمشید مشایخی سه فرزند به نام های نادر، نغمه و سامان است که هر سه در زمینه هنر فعالیت دارند

جمشید مشایخی درباره نحوه آشنایی با دختر عمه خود می‌گوید در سال ۱۳۳۶ به همرا برادرم به عیادت عمه رفتم که در آنجا برای اولین بار عاشق گیتی افروز رئوفی شدم و فردایش به همراه خانواده به خواستگاری اش رفتیم و بعد ازدواج کردیم مهریه مان را یک جلد قرآن کریم و یک شاخه گل سفید ثبت کردیم.

زمان تشییع و خاکسپاری

زمان مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام میشود

 

نظرات