بیوگرافی حسن عباسی سخنران و همسر و فرزندانش + عکس ها و شغل و جنجال ها

2

بیوگرافی حسن عباسی سخنران و تحلیل گر سیاسی و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و سوابق حسن عباسی از دوران قبل از انقلاب تا نظام و استاد دانشگاه و سخنرانی های جنجالی با حواشی دستگیری و بازداشت او همراه با خانواده و اصالت و ماجرای ازدواج و شغل همسر و فرزندان و همه چیز درباره حسن عباسی تحلیل گر سیاسی در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی حسن عباسی سخنران و همسر و فرزندانش + عکس ها و شغل و جنجال ها

بیوگرافی حسن عباسی

حسن عباسی, (Hassan Abbasi), متولد سال ۱۳۴۵ در ازنا است که به واسطه سخنرانی ها و نظرات جنجالی به شهرت رسید. او نظامی، سخنران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی و نظامی اهل ایران و رئیس اندیشکدهٔ یقین است و دارای مدرک تحصیلی لیسانس فلسفه می باشد.

همسر و فرزندان حسن عباسی

از زندگی خصوصی و همسر و فرزندان و وی اطلاعی در دست نیست

همسر و فرزندان حسن عباسی

سوابق از سپاه تا سخنرانی و تحلیل گر سیاسی

عباسی عصو سپاه پاسداران بوده و فعالیتش را به عنوان مسئول توسعهٔ رزم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرده است، او از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیئت داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ نیز بوده‌است.

شهرت او به دلیل سخنان عجیب و جنجالی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست، سینما، فرهنگ، اقتصاد، تاریخ و فلسفه است و برخی نیز او را یکی از تئوریسین‌ها یا استراتژیستهای اصولگرا یاد می‌شود.

عکس های جوانی حسن عباسی

عکس های جوانی حسن عباسی

عباسی نخستین بار در زمان حملهٔ آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ با حضور در برنامه‌های تلویزیون ایران به عنوان کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی و استراتژیک مطرح شد و از آن پس در محافل دولتی حضور پررنگی داشته‌است.

او با سخنرانی در مساجد و دانشگاه‌ها و مخالفت با سیاست‌های اصلاح‌طلبان چون «گفتگوی تمدن‌ها» و «جامعه مدنی» فعالیت‌هایش را افزایش داد. او به دلیل سخنان عجیب و جنجالی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست، سینما، فرهنگ، اقتصاد، تاریخ و فلسفه که در محافل و رسانه‌ها خبرساز بود به شهرت رسید.

ماجرای بازداشت ها و دستگیری حسن عباسی

همچنین بخوانید: بیوگرافی حاج حسین یکتا و همسر و فرزندانش +عکس و خانواده و سوابق شغلی

ماجرای بازداشت ها و دستگیری ها

عباسی به خاطر اظهارات خود در یک سخنرانی در مرداد ۹۵ گفت : ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد و آمریکا چنین نیرویی را می خواهد که همین سخنان او باعث شد تا ارتش از او شکایت کند که البته بعد از چند روز با وثیقه آزاد شد.

سوابق کامل حسن عباسی تحلیل گر سیاسی و کیسینجر ایران

او همچنین به خاطر اطهاراتش درباره روحانی و هاشمی نیز بازداشت و سپس آزاد شدو همه جنجال های عباسی به همیمن موارد ختم نمی شود و در صدا و سیما نیز ممنوع التصویر شد که در نهایت بعد از اتمام ممنوع التصویری در تلویزیون برای اولین بار در برنامه دیروز امروز فردا به عنوان کارشناس سیاسی حضور پیدا کرد.

سخنرانی خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟

او در آذر ۱۴۰۰ چنین می‌گوید: «خدایا این مردم غیر از تو هیچکس رو ندارن، تکیه‌شون نه به آمریکاست، نه به اروپا، نه به چین، نه به روسیه، نه به ژاپن و نه به هیچکس دیگه، اینها فقط تو رو دارن، فقط شعارشون اینه که الله اکبر، تو فقط مقام کبریایی، شعارشون اینه که «لا اله» نیست هیچ الهی الا تو، خدا اینا غیر از تو کسی رو ندارن، ببینم تو هم غیر از اینها کسی رو داری؟ خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟ ۳۳۰ میلیون آمریکایی عوضی رو داری؟ خدایا تو ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی رو داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش‌خور رو داری؟ کی رو داری که عبودیت تو رو پذیرفته باشن؟ اینها غیر از تو کسی رو ندارن، تو هم غیر از اینها کسی رو نداری.»

زندگی خانوادگی و شخصی حسن عباسی و اهل کجاست

زندگینامه حسن عباسی و شغل حسن عباسی

 

2 دیدگاه در “بیوگرافی حسن عباسی سخنران و همسر و فرزندانش + عکس ها و شغل و جنجال ها

  1. عادل گفت:
    4
    7

    قبل از این که در مورد یک نفر نظر دهید حداقل یک ساعت وقت بگذارید و یک سخنرانی او را کامل گوش کنید.

  2. عباسی گفت:
    12
    3

    حسن عباسی نه، دیوانه متوهم

نظرات