معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

0

دستگاه تصفیه آب خانگی : به دلیل گسترش فعالیت های صنعتی و رشد جمعیت، میزان آلاینده های آب افزایش یافته و بسیاری از بیماری ها در دنیا به خصوص کشور های توسعه نیافته به دلیل مصرف آب آلوده می باشد. به همین علت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در بسیاری از کشور ها مورد توجه قرار گرفته و در ایران نیز در چند سال گذشته پر طرفدار شده است چرا که به وسیله آن می توان به افزایش کیفیت آب آشامیدنی کمک کرد. در ادامه درباره ی اینکه دستگاه تصفیه آب چیست صحبت می کنیم و برند های معتبر آن در ایران را معرفی خواهیم کرد. شرکت تصفیه آسا مرکز خرید معتبر بهترین مارک های تصفیه آب در ایران می باشد که برای خرید آن ها می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب چیست؟

منابع آلودگی آب شهری شامل فاضلاب کارخانه ها، فعالیت های کشاورزی، فاضلاب های خانگی و عدم بازیافت درست آن ها می باشد که از طریق خاک مواد آلوده وارد آب های زیر زمینی می شود. ای آلاینده ها نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، فلوراید، ویروس ها و باکتری ها می باشند. با ورود آب به تصفیه خانه های فاضلاب بخشی از این آلاینده ها از بین می رود اما به دلیل قدیمی بودن سیستم تصفیه و حجم زیاد آب بسیاری از این مواد در آب باقی می ماند به علاوه این که روش کلر زنی نیز یک عامل بیماری زا در آب است و خود کلر ماده ای سمی برای بدن ما محسوب می شود. بنابراین استفاده از آب تصفیه کن خانگی به ما یاری می دهد تا در چند مرحله تصفیه تمامی املاح و مواد آلوده ی آب حتی کلر نیز از بین برود. یک دستگاه تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده است که هر کدام بخشی از مواد آلوده ی آب را از بین می برند تا در نهایت آب خروجی دستگاه، آبی سالم و خالص باشد. این دستگاه ها از روش های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می کنند که در ادامه به آن می پردازیم.

  • آب تصفیه کن اسمز معکوس

می توان گفت که بهترین روش تصفیه آب، اسمز معکوس می باشد. آب تصفیه کن اسمز معکوس یک دستگاه زیر سینکی است که معمولا از ۶ مرحله تصفیه تشکیل شده و فیلتر های آن به ترتیب مراحل عبارتند از فیلتر پروپیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن پودری برای حذف کلر و مواد شیمیایی، فیلتر کربن بلاک برای حذف مواد جانبی کلر و طعم و بوی آب، فیلتر ممبران برای حذف املاح و سایر ناخالصی های باقی مانده در آب تا اندازه ی ۰۰۰۱/۰ میکرون، فیلتر پست کربن برای تصفیه نهایی آب و فیلتر مینرال برای حفظ مواد معدنی مفید موجود در آب.

همان طور که متوجه شدید این دستگاه قادر به انواع آلاینده های آب تا ریز ترین اندازه می باشد و یکی از مشکلات اصلی آب شهری یعنی سختی زیاد را نیز برطرف می نماید و در کنار آن خاصیت معدنی آب نیز حفظ می شود. اسمز معکوس تنها روشی است که می تواند تا ۹۵ درصد آب خالص را به شما تحویل دهد.

  • آب تصفیه کن اولترافیلتراسیون

تصفیه آب UF دستگاهی است که می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را به خوبی از بین ببرد اما به دللی نداشتن فیلتر ممبران قادر به کاهش سختی آب و حذف املاح نمی باشد. آب تصفیه کن اولترافیلتراسیون یک دستگاه کوچک و ارزان قیمت است و برای آب هایی مناسب می باشد که سختی آن کم و میزان رسوبات آن بیشتر است. هزینه ی تعمیرات و نگهداری آن پایین است و برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند یک تصفیه آب ارزان قیمت برای حذف رسوبات آب منزل خود داشته باشند.

  • آب تصفیه کن قلیایی

دستگاه های دارای سیستم اسمز معکوس با توجه به تعداد فیلتر به کار رفه در آن ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند که یکی از آن ها آب تصفیه کن قلیایی است. این دستگاه دارای ۷ مرحله می باشد و تمامی مراحل آن مانند دستگاه ۶ فیلتری است اما در مرحله ی آخر خود یک فیلتر قلیایی دارد. این فیلتر می تواند میزان PH آب را بین عدد ۷ تا ۹ قرار دهد که مناسب ترین نوع آب برای نوشیدن است که به آن آب قلیایی گفته می شود. آب قلیایی سرشار از آنتی اکسیدان است و برای جلوگیری از سرطان ها بسیار موثر می باشد. هم چنین این آب فواید زیادی برای دستگاه گوارش دارد و از مضرات آب اسیدی جلوگیری می کند. افزایش متابولسیم و کاهش وزن، کاهش مشکلات پوستی و جلوگیری از دیابت از فواید آب قلیایی می باشد.

  • آب تصفیه کن فرابنفش

در بسیاری از نقاط کشور که از آب چاه استفاده می شود، آلودگی های میکروبی زیادی وجود دارد و این به دلیل عدم استفاده از روش کلر زنی است که برای آب های شهری به کار می رود. آب شهرک ها ویلاها از که از طریق چاه و تانکر تامین می شود باید به طور کامل گند زدایی شود. آب تصفیه کن فرابنفش به همین منظور ساخته شده است تا بتواند با فیلتر یو وی، موجودات زنده آب را از بین ببرد. این دستگاه دارای سیستم اسمز معکوس و ۸ مرحله تصفیه است که در مرحله ی آخر دارای فیلتر فرابنفش می باشد. این فیلتر یو وی دار با تابش اشعه فرابنفش به آب آن را ضد عفونی و تمام میکروب های آن را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

برندهای معتبر تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب تایوانی در حال حاضر بهترین آب تصفیه کن های موجود در ایران می باشند که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پر فروش و پر طرفدارند. مینروا، سی سی کا و سافت واتر برند های معتبر تصفیه آب در ایران هستند که سابقه ی فعالیت مستمر در بازار داشته اند.

مینروا در چند سال گذشته بهترین برند دستگاه تصفیه آب بوده است. این برند به علت داشتن خدمات بسیار عالی و ارزنده و هم چنین قطعات تایوانی با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند در ایران است که انواع مدل های ۶ الی۸ مرحله ای آن را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

برندهای معتبر تصفیه آب

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا نمایندگی رسمی و معتبر برای خرید آب تصفیه کن تایوانی در ایران می باشد که دارای بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در امر فروش و واردات برند های مطرح دنیا است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب به فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید.

مشاوران و کارشناسان خبره ی این مجموعه در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره خرید بهترین مارک تصفیه آب به شما عزیزان می باشند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله و همراخ با خدمات پس از فروش هستند و ارسال و نصب دستگاه را نیز رایگان انجام خواهند داد. همین حالا می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به سایت تصفیه آسا مراجعه و در کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین آن را سفارش دهید.

نظرات