معرفی ۳ مدل صندلی اداری طبی برای استفاده خانگی

1

برای اینکه راحت‌تر کار کنید و بتوانید بازدهی خود را بالاتر ببرید به صندلی های اداری طبی و استاندارد نیاز دارید. این روزها و با همه گیر شدن ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها به شکل دور کاری انجام می‌شوند و بسیاری از افراد کار خود در خانه دنبال می‌کنند. فراموش نکنید که شما از هرجا و هر طریقی که مشغول به فعالیت هستید، باید زمینه را برای خود فراهم کرده تا بتوانید در سلامت کامل به کار خود ادامه داده و دچار آسیب‌دیدگی نشوید. یک میز و صندلی اداری در منزل می‌تواند دقیقه آن چیزی باشد که به آن نیاز دارید. البته فراموش نکنید که هر لوازم اداری نه تنها برای شما مناسب نیستند بلکه برخی از آن‌ها می‌توانند به شما آسیب نیز وارد کنند. بنابراین با کسب آگاهی صندلی‌هایی انتخاب کنید که دارای استانداردهای جهانی باشند.

انواع صندلی اداری طبی

ویژگی‌های صندلی اداری طبی

صندلی اداری طبی دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی است که هرکدام از آن‌ها می‌توانند در روند کاری شما موثر باشند. اما این ویژگی‌ها کدامند؟ فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب بهترین صندلی‌های اداری طبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ضمن اینکه تنوع محصولات آن نیز بسیار بالا است و شما می‌توانید هر مدلی که به آن نیاز دارید را در این فروشگاه پیدا کنید.

  • طراحی: صندلی‌های اداری طبی طراحی‌های ارگونومیکی دارند تا بتوانند بخش‌های مهمی از بدن مانند کمر، گردن، پا، ستون فقرات و… را به خوبی حمایت کنند.
  • متریال: یک صندلی باید از مواد با کیفیت و خوبی تهیه شده باشد تا هنگام استفاده احساس خوشایندی داشته باشید.
  • قابلیت‌ تنظیم: توجه داشته باشید که تمامی افراد از یک استایل یکسان برخوردار نیستند، بنابراین بهتر است صندلی اداری شما دارای قابلیت‌های تنظیم باشد تا هر فرد بتواند آن را با توجه به شرایط فیزیکی خود تنظیم کند.
  • اندازه: به یاد داشته باشید که اندازه پشتی و نشیمن یک صندلی اداری بسیار مهم است و باید به قدری باشد که بتواند از بدن شما هنگام نشستن حمایتی خوبی داشته باشد.

معرفی ۳ مدل از بهترین صندلی‌های اداری برای منزل

اگر به تازگی کسب و کار خود را به منزل منتقل کرده‌اید و قصد دارید یک صندلی اداری طبی برای خود تهیه کنید، می‌توانید از طیف گسترده محصولات فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب دیدن کرده و بهترین را برای خود خریداری کنید، ضمن اینکه ما در ادامه به معرفی سه مدل برتر از این صندلی‌ها که برای مصارف خانگی نیز مناسب هستند، پرداخته‌ایم تا شما بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 صندلی کارمندی ICSK129

این صندلی طراحی ارگونومی و استانداردی دارد و به خوبی از پشت، شانه و گردن شما حین کار حمایت می‌کند. پشتی این صندلی حالت توری دارد که با جریان داشتن هوا در این ناحیه از تعریق شما نیز جلوگیری می‌کند. جنس صندلی از فوم سرد با کیفیت است که دوام کار را بسیار بالا برده است. ضمن اینکه قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع و… را نیز با این صندلی در اختیار خواهید داشت.

انواع صندلی اداری طبی

صندلی اداری ICSK128

از دیگر صندلی‌های اداری طبی و فوق‌العاده که در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب نیز موجود است می‌توان به این مدل اشاره کرد. که جنس رویه آن از چرم بسیار با کیفیت و جذاب است و متریال به کار رفته در ساخت نشیمن و پشتی آن فوم سرد می‌باشد. قابلیت تنظیم در ارتفاع پشتی و دسته‌ها را داشته و به خوبی از کمر، ستون فقرات و گردن شما حمایت می‌کند تا هنگام کار در منزل دچار آسیب‌دیدگی نشده و خیلی زود احساس خستگی نداشته باشید.

صندلی طبی ICSK109

این صندلی نیز جنسی از چرم داشته و جنس پشتی و نشیمن آن از فوم سرد بسیار با کیفیت است. طراحی این صندلی به گونه‌ای است که فشار وارده به اندام‌های بدن خصوصا نواحی کمر و ستون فقرات را کاهش داده و آن‌ها را از بین می‌برد تا کاربر بتواند با بالاترین بازدهی به کار خود ادامه دهد.

برای بازدید از انواع صندلی اداری طبی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب اقدام کنید که انواع بسیار مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته این فروشگاه در زمینه تجهیزات و مبلمان اداری فعالیت دارد، بنابراین شما برای خرید میز اداری و… نیز می‌توانید از این فروشگاه یا وب سایت آن‌ها دیدن کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

1 دیدگاه در “معرفی ۳ مدل صندلی اداری طبی برای استفاده خانگی

  1. مسعود گفت:

    بهترین مطلب درباره میز و صندلی اداری برای ایرانیان چوب بود
    ممنون

نظرات