بیوگرافی امیرمحمد بیات کشتی گیر و همسرش از کشتی تا مسافرکشی +‌عکس و اینستاگرام

0

بیوگرافی امیرمحمد بیات کشتی گیر فرنگی کار و همسرش +‌عکس و اینستاگرام و سوابق

امیرمحمد بیات کیست و اهل کجاست بیوگرافی و سوابق امیرمحمد بیات کشتی گیر فرنگی کار از کشتی تا مسافرکشی در اسنپ و همسرش +‌عکس و پیج اینستاگرام امیر محمد بیات فرنگی کار ایرانی همراه با سوابق ورزشی از کشتی تا مدال برنز جهان و خانواده و عکس های خانوادگی وی در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی امیرمحمد بیات کشتی گیر از کشتی تا مسافرکشی +‌عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی امیرمحمد بیات

امیر محمد بیات, متولد دهه ۷۰ در تهران, کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم است که به تازگی مدال برنز مسابقات جهانی را از آن خود کرده است. این ملی پوش ۱۳۰ کیلوی کشتی فرنگی جوانان ایران، که دارنده مدال برنز سنگین وزن فرنگی جوانان جهان است، در طول فعالیت ورزشی حرفه اب خود در کشتی فرنگی مدال ها و جوایز متعددی به دست آورده است.

ازدواج و همسرش

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

بیوگرافی امیر محمد بیات کشتی گیر و همسرش از کشتی تا مسافرکشی +‌عکس و اینستاگرام

مدال برنز مسابقات جهانی روسیه ۲۰۲۱

بیات در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۱ مدال برنز را از آن خود کرد و بعد از مدال آوری گفت: رنگ مدالم در جهانی روسیه می توانست خوش رنگ تر باشد اما از اینکه برنز گرفته ام و دست خالی به ایران بر نمی گردم، خوشحالم و خدا را شکر که دست خالی که به ایران بر نمی گردم، اما این مدال می توانست طلا باشد ولی نشد که بشود و شرمنده مردم شدم، ان شاء الله در رده بزرگسالان تلاش بیشتری می کنم تا بتوانم مدال های خوش رنگ تری را بگیرم.
بیات در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در روسیه در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بیات به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه با توماس واورزینزیک از لهستان کشتی گرفت و با برتری در این مبارزه به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل نیکولاس نتونیاس از یونان رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد.

سوابق ورزشی امیرمحمد بیات کشتی گیر فرنگی کار
خانواده و زندگی شخصی

بیات با حمایت خانواده اش و تلاش و کوشش شبانه روزی توانست به موفقیت برسد و در این باره گفته: از مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم کشتی فرنگی و پدر و مادرم و دایی هایم تشکر می کنم و ممنون زحماتی هستم که آنها برای من کشیده اند.

او در خانواده کشتی گیر به دنیا آمده و دایی هاش کشتی بودند و او نیز در دوران کودکی بدون هدفی خاص به توصیه دایی‌های کشتی‌گیر، فعالیت در این رشته را شروع کرد.

عکس های اینستاگرام امیر محمد بیات ملی پوش کشتی فرنگی ایران

مسافرکشی امیرمحمد بیات در اسنپ

امیرمحمد اینروزها برای گذراندن زندگی به شغل رانندگی در اسنپ مشغول است.
او که ساکن محله خانی آباد نو است، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین‌های سنگین روزانه، به‌عنوان راننده در اسنپ هم کار می‌کند.

او از ۲ سال پیش با خودرویی که از دایی‌اش عاریه گرفته بین ساعات تمرین و تردد از این باشگاه به باشگاه دیگر به‌عنوان راننده اسنپ مشغول کار است و مسافرکشی می کند.

مدال های امیرمحمد بیات کشتی فرنگی

بیشتر اوقاتش را برای تمرین در مجموعه‌های ورزشی جنوب شهر چون ورزشگاه «حمید سوریان» شهرری و… می‌گذراند و نه تنها بچه‌های جنوب شهر بلکه ساکنان شهرستان‌هایی مثل اسلامشهر، نسیم شهر و رباط‌کریم را جزو افتخارآفرینان این رشته می‌داند: «جنوب شهر مهد کشتی ایران است. کجا بهتر از اینجا!؟ تمرین نزد بزرگانی همچون «پژمان پشتام» مایه افتخار است و با تلاش‌ها و حمایت‌های خانواده به‌خصوص دایی نوید که همیشه همراهم بوده می‌توانم در برابر حریفان قدری همچون «رضا کایالپ» ترک و «میخایین لوپز» کوبایی هم بایستم و روزی به آرزویم که قهرمانی المپیک است دست پیدا کنم»

بیوگرافی امیرمحمد بیات کشتی گیر و همسرش از کشتی تا مسافرکشی +‌عکس و اینستاگرام

او درباره شغل مورد علاقه اش گفته: دوست دارم آتش‌نشان شوم

امیرمحمد سری تکان می‌دهد و با لبخند می‌گوید: «پشت فرمان خودم را در جایگاه راننده می‌بینم نه قهرمان کشتی!

حرفه‌ای بودن با دغدغه‌های مالی‌کاری دشوار و نیازمند تلاش و انرژی چندبرابری است. دوست دارم با توانایی و آمادگی جسمانی که مدیون کشتی هستم بتوانم در سازمان آتش‌نشانی مشغول کار شوم برایم جذابیت خاصی دارد.»

 

نظرات