بیوگرافی فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان هندبال و همسرش +عکس و اینستاگرام و افتخارات

0

بیوگرافی فاطمه خلیلی دروازه بان هندبال و همسرش +عکس و اینستاگرام و افتخارات

بیوگرافی و سوابق فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام فاطمه خلیلی و سوابق ورزشی و شخصی و سن و قد و فاطمه خلیلی دروازه بان هندبال و فاطمه خلیلی اهل کجاست و خانواده و عکس ها را در ادامه در زندگی شخصی و ورزشی او بخوانید

بیوگرافی فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان هندبال و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و افتخارات

بیوگرافی فاطمه خلیلی

فاطمه خلیلی بهفر, دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران, متولد سال ۱۳۷۵ در قم است. او یکی از هندبالیست های اهل قم است که بعد از کشف استعداد به تیم ملی هندبال زنان ایران آورده شد. فاطمه خلیلی در دسامبر ۲۰۲۱ بهترین بازیکن زمین در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ در اسپانیا انتخاب شد.

بیوگرافی فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان هندبال و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و افتخارات

ازدواج و همسرش

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی و شخصی این بازیکن هندبال ایرانی اطلاعی در دست نیست.

سوابق ورزشی

او یکی از ورزشکاران تیم ملی هندبال بانوان ایران است که از سال ها پیش در رشته هندبال فعالیت میکند. او دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران است که توانسته با درخشش و بازی خوب در مسابقات عناوین منعددی را به دست آورد.

او تاکنون در ۵ دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا حضور داشته است، هندبالیستی که توسط زهرا احمدی نیا مربی هندبال کشف استعداد شد و فعالیت حرفه ای خود را از تیم هندبال پویان جوان قم در سطح اول آغاز کرد.

زندگینامه فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و افتخارات

همچنین بخوانید: بیوگرافی زهره کودایی دروازه بان فوتبال و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

این بازیکن در مسابقات جهانی هندبال زنان در سال ۲۰۲۱ در اسپانیا، بهترین بازیکن زمین در مقابل تیم ملی نروژ انتخاب شد. او دیدار اول برابر رومانی نیز عملکرد خوبی داشت و توانست در دیدار برابر نروژ نیز نمایشی درخشان را از خود ارائه دهد و با درخششی مثال زدنی ۱۸ سیو تماشایی داشت و در نهایت در میان تشویق حضار و البته بازیکنان تیم نروژ جایزه اش را دریافت کرد.

اوج شهرت در مسابقات جهانی هندبال زنان ۲۰۲۱

تیم ملی هندبال زنان ایران برای اولین بار در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ در اسپانیا حضور پیدا کرد و خلیلی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان، با دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین برابر نروژ لحظاتی احساسی را رقم زد و اشک همه حاضران در ورزشگاه را درآورد.

وقتی زمان انتخاب بهترین بازیکن زمین دیدار ایران و نروژ رسید، بازیکنان تیم ملی هندبال حریف نیر احساساتی شدند. بهفر این جایزه را دریافت کرده و سپس اشک‌هایش سرازیر شد تا هم تیمی‌های خوشحالش او را دوره کرده و در آغوش بگیرند.

عکس های شخصی فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال ایران

فاطمه بهفر نیز پس از بازی مدعی شد که این رویایی برای او بوده که به حقیقت پیوسته است. او در مصاحبه با ویاپلی گفت:« حضور در مسابقات جام جهانی در تمام طول عمرم رویای من بوده است. دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین پس از پایان مسابقه اتفاق بسیار بزرگی است، بنابراین من نمی‌توانم توضیح دهم که تا چه حد خوشحال هستم.»

عکس های فاطمه بهفر بازیکن هندبال

سیوهای فاطمه خلیلی هندبالیست

فاطمه خلیلی بهفر کیست

عکس های جدید اینستاگرامی فاطمه خلیلی بازیکن هندبال

فاطمه خلیلی در مسابقات جهانی 2021 اسپانیا

نظرات