بیوگرافی بهمن کبیری پرویزی نویسنده از تصادف تا درگذشت +عکس و ماجرای فوت و آثار

1

بیوگرافی بهمن کبیری پرویزی نویسنده و مترجم ایرانی و همسرش از نویسندگی تا درگذشت و علت فوت و ماجرای تصادف و درگذشت بهمن کبیری پرویزی نویسنده کتاب گزارش آخرین گزارش در سن ۵۱ سالگی در ۱۵ آذر ۱۴۰۰ با عکس ها و پیج اینستاگرامش و آثار و کتاب های وی را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بهمن کبیری وزیری نویسنده از تصادف تا درگذشت +عکس علت فوت و آثار

بیوگرافی بهمن کبیری پرویزی

بهمن کبیری پرویزی, نویسنده اهل ایران, متولد سال ۱۳۴۹ بود که در سن ۵۱ سالگی در روز ۱۵ آذر ۱۴۰۰ بر اثر سانحه تصادف در شهر نو اندیشه دارفانی را وداع گفت. او نویسنده و پژوهشگر ادبی بود که آثاری چون کتاب گزارش آخرین گزارش را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

بیوگرافی بهمن کبیری پرویزی نویسنده از تصادف تا درگذشت +عکس و ماجرای فوت و آثار

آقای بهمن کبیری پرویزی ساکن فاز ۴ شهر اندیشه بود و خبرنگار با سابقه و فعال اجتماعی دلسوز بود و تلاش چشمگیری در راستای بهبود وضعیت زندگی و مدیریت شهری محل زندگی خود داشت و بعنوان یک فعال اجتماعی دلسوز و پیگیر در اکثر ارگان‌ها و سازمان‌های مدیریت شهری محل سکونت‌ش شناخته شده بود. وی در ۲ سال گذشته علاوه بر فعالیت در محدوده‌ی شهرک اکباتان، در فاز ۴ شهر جدید اندیشه نیز فعال بود و برای بهبود شرایط زندگی ساکنین این منطقه از هیچ تلاشی فروگذاری ننمود.

بهمن کبیری همچنین بعنوان کارشناس صنعت بیمه، در حوزه‌ی امور کارفرما و کارگر، امور حقوقی و دعوی‌های مربوط به بیمه، مشاوری توانمند و راهنمایی قابل اطمینان بود.

سوابق و آثار

مرحوم بهمن کبیری از نویسندگان ایرانی بود که سابقه همکاری با مجلاتی چون: تازه‌های جهان بیمه و بیمه و توسعه که پژوهش‌هایی برای این مجلات انجام داده بود و همچنین مترجم کتاب ترمیناتور ۳: شورش ماشین‌ها نوشته دیوید هگبرگ بود که به داستان فیلم ترمیناتور۳ به کارگردانی جان موستو می‌پرداخت.

 

علت تصادف و درگذشت بهمن کبیری پرویزی

علت فوت و درگذشت بهمن کبیری وزیری نویسنده

بهمن کبیری پرویزی که ۵۱ سال سن داشت، روز گذشته بر اثر تصادف در شهر نو اندیشه چشم از جهان فروبست.

نویسنده کتاب گزارش آخرین گزارش در مقدمه این کتاب نوشته بود: احساس مسئولیت در برابر یک خبرنگار، شهادت خبرنگار در غربت و خارج از سرزمین مادری، شهادت در حین انجام وظیفه و احساس مسئولیت اجتماعی در برابر وقایع اتفاق افتاده، انگیزه‌های من برای نگارش این کتاب بودند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی رودابه کمالی نویسنده و همسر و فرزندانش + عکس درگذشت و آثار ادبی

این کتاب شامل گفتگویی با حجت‌الله صارمی (برادر شهید صارمی) بود و زوایایی از زندگی کاری و حرفه‌ای این شهید والامقام را از زبان برادرش در ۶۴ صفحه روایت کرده بود.

محمود صارمی (زادهٔ ۱۳۴۷، بروجرد- درگذشتهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، مزارشریف) خبرنگار ایرنا و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان شهادت دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف توسط طالبان شهید شد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی بهمن کبیری پرویزی نویسنده از تصادف تا درگذشت +عکس و ماجرای فوت و آثار

  1. زینب گفت:

    روحشان شاد باشه. تازه امروز و همین الان متوجه فوت ایشون شدم. خدا رحمتش کنه

نظرات