بیوگرافی بابک رجبی خواننده اصفهانی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و آثار

0

بیوگرافی بابک رجبی خواننده اصفهانی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و آثار

بابک رجبی خواننده کیست بیوگرافی و سوابق بابک رجبی خواننده اصفهانی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و آثار و آهنگ ها و زندگی شخصی و هنری بابک رجبی خواننده و نوازنده از شروع تا شهرت در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بابک رجبی خواننده اصفهانی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و آثار

بیوگرافی بابک رجبی

بابک رجبی, خواننده, متولد سال ۱۴ شهریور ۱۳۶۱ در اصفهان است. خواننده و موسیقی دان, آهنگساز و نوازنده ایرانی می باشد که تاکنون آثار و آهنگ های زیادی را مخصوصا با لهجه اصفهانی منتشر کرده است. او در رشته عمران در دانشکده فنی اصفهان تحصیل کرده و در حال حاضر مربی موسیقی کودک در مدرسه پارلمان اوپا در شهر استراسبورگ فرانسه است

خانواده و پدر و مادر بابک رجبی

بابک رجبی در خانواده ای ورزشکار و اهل هنر در اصفهان به دنیا آمد. پدرش محمدرضا قهرمان بوکس و دارنده کاپ بهترین تکنیک قهرمانی ایران و معلم آموزش و پرورش بود. مادرش زرین تاج نیز عاشق موسیقی و از فرهنگیان آموزش و پرورش بود.

خانواده و پدر و مادر بابک رجبی

سوابق موسیقی و هنری

رجبی یکی از خوانندگان و نوازندگان اهل اصفهان است که علاوه بر خوانندگی در زمینه تدرس موسیقی و نوازندگی بطور حرفه ای فعالیت دارد و سرپرست گروه موسیقی نوژان نیز می باشد که تاکنون چند کنسرت نیز در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور برگزار کرده است

ساز اصلی بابک رجبی تار است و افزون بر آن سه تار و یوکوله له نیز می نوازد. او در ایران سرپرست و آهنگساز گروه نوژان بود و در فرانسه با گروه های گوناگون چون اسپرسان و اینکریدبل مکتوب به اجرای برنامه می پردازد

در سال ۱۳۸۸ دوران سربازی را به اتمام رساند و در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان در رشته موسیقی ایرانی مشغول به تحصیل شد و پس از دو ترم انصراف داد و در رشته مهندسی عمران در دانشگاه آزاد گلپایگان تحصیلات خود را به پایان برد.

زندگینامه بابک رجبی خواننده

ساخت موسیقی فیلم

رجبی خواننده، با هنر سینما نیز همکاری دارد و در زمینه آهنگسازی برای فیلم نیز فعالیت داشته است و با کارگردانانی مثل امرالله احمدجو و سروش صحت از کارگردان همشهری خودش که اصفهانی هستند، کار کرده است.

بابک رجبی خواننده کیست

عکس های جدید بابک رجبی

از دوران کودکی و رفت و آمد هنرمندان و شعرای اصفهان به منزلشان باعث شد در ۱۲سالگی در هنرستان موسیقی اصفهان نزد هدایت الله سیاره به فراگیری تار بپردازد. در سال ۱۳۷۴ به ورزش بوکس روی آورد و تا ۵ سال در تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان و نایب قهرمان رده جوانان و بزرگسالان بوکس استان اصفهان بود.

عکس های جدید اینستاگرامی بابک رجبی

تاسیس گروه موسیقی نوژان نو

با تاسیس گروه موسیقی نوژان نو از سال ۱۳۸۸ به اجرای ایده های موسیقایی خود می پرداخت و موسیقی را بصورت پژوهشی و مفهومی دنبال می کرد.

بابک رجبی علاوه بر موسیقی و خوانندگی، در شرکت های فنی پروژه های صنعتی مشغول است و از سال ۱۳۹۰ با شرکت های وابسته به شهرداری اصفهان همکاری داشته است. او مسئوول دفتر فنی و در ورزشگاه ۷۵۰۰۰ نفری نقش جهان اصفهان مسئوول ساخت و نصب سازه های بتنی طبقه فوقانی این ورزشگاه بود.

همچنین بینید: بیوگرافی احمد آزاد خواننده قدیمی و همسرش مستانه + عکس درگذشت و آثار

عکس های خانوادگی بابک رجبی خواننده و نوازنده اصفهانی

آلبوم موسیقی‌ بابک رجبی طنز با لهجه اصفهانی

آلبوم موسیقی «طنز و طرب» حاصل تجربه‌های طنزآمیز بابک رجبی در موسیقی سنتی و فولکلور ایرانی منتشر شد.

خصوصیات این آلبوم خوانش ترانه با لهجه اصفهانی، استفاده از ظرفیت و نوسانات فونتیکی واژگان، همچنین کنایه‌های نقادانه فرهنگی و اجتماعی یاد شده است.

قطعات آلبوم طنز و طرب عبارتند از:

«رهرو تکرو» و «گوگوری مگوری» در آواز بیات اصفهان، «آلوده‌ی آلوده» در دستگاه سه‌گاه، «هنر برای هنر» در آواز افشاری، «چین و چروک» در دستگاه ماهور و «حواس پنجگاه» که به صورت مرکب خوانی در دستگاه‌های موسیقی ایرانی است.

دانلود آهنگ های بابک رجبی

خوانندگی بابک رجبی برای زاینده رود

رجبی در صفحه اینستاگرامش نوشت: اگه یکبار هم اصفهان رفته باشین آنچه بر این شهر و مردمانش در این چهار دهه رفته دلتون رو به درد میاره و جگرتون رو له میکنه. آنچه این چند روز در بستر خشک زنده رود اتفاق افتاد دل همه ی ایران رو به درد آورد.

 

نظرات