بیوگرافی نوید خوش هوا بازیکن فوتبال از کما تا درگذشت + اینستاگرام و عکس و علت اصلی فوت

0

بیوگرافی و سوابق نوید خوش هوا بازیکن فوتبال از کما تا درگذشت + اینستاگرام و عکس و علت اصلی فوت نوید خوش هوا مشخص شد و او بر اثر ایست قلبی فوت کرده و عکس های خانوادگی و تیم های بازیکن نوید خوش‌هوا از تراکتور تا اربیل عراق و تصاویر شخصی و ورزشی و زندگی شخصی و ورزشی نوید خوش هوا فوتبالیست تا درگذشت در ۱۳ آذر ۱۴۰۰ و مراسم تشییع و خاکسپاری وی همراه با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی نوید خوش هوا بازیکن فوتبال از کما تا درگذشت + اینستاگرام و عکس علت اصلی فوت

 

بیوگرافی نوید خوش هوا بازیکن فوتبال و همسرش

نوبد خوش هوا, (Navid Khosh Hava), متولد (۲۹ تیر ۱۳۷۰ در اردبیل) است که در ۱۳ آذر ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. نوید خوش هوا، بازیکن سابق تیم‌‌های تراکتور ، راه‌آهن تهران، نفت تهران، پیکان تهران، مس کرمان، سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان تیم ملی امید و اربیل عراق امروز در سن ۳۰ سالگی به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

عکس ها سوابق نوید خوش هوا بازیکن فوتبال

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی این بازیکن اطلاعی در دست نیست، اما در خانواده ای آذری زبان در اردبیل به دنیا امده است.

 

 

نوید خوش هوا کیست

نوید خوش هوا کیست

بازیکن نوید خوش‌هوا بازیکن اردبیلی فوتبال لیگ برتر ایران در پُست مدافع برای تیم اربیل عراق با شماره ۲۹ بازی میکرد که مدتی پیش به کما رفت و در نهایت ۱۴ آذر ۱۴۰۰ درگذشت.

همچنین ببینید: بیوگرافی رسول استاداسدی دروازه بان فوتبال و همسر و فرزندانش + عکس و علت درگذشت

او سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی تبریز و راه آهن و اربیل عراق را دارد و افتخار نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

علت درگذشت و فوت نوید خوش هوا

علت فوت و درگذشت نوید خوش هوا

نوید خوش‌ هوا بازیکن فوتبال اهل ایران بود و سابقه بازی در تراکتورسازی و راه آهن و اربیل عراق را داشت. او دو سال عضویت در تیم ملی زیر ۲۳ سال را داشت. خوش‌هوا در سیزدهم آذر ١۴٠٠ براثر ایست قلبی درگذشت.

مدافع اسبق تراکتور که سال گذشته بر اثر ابتلا به یک بیماری تنفسی به کما رفته بود، ساعاتی پیش به دلیل سکته قلبی درگذشت.

زنده یاد خوش هوا که یکی از فوتبالیست های مطرح استان اردبیل بود، بهترین دوران فوتبالش را با پیراهن تراکتور سپری کرد. او که سابقه عضویت در تیم ملی امید را داشت، برای تیم های سپاهان، ذوب آهن، راه آهن، پیکان، شهرداری اردبیل، مس کرمان و … بازی کرد.

این بازیکن ۲۹ ساله در بیمارستان امام خمینی شهر اردبیل حضور داشت و وضعیت جسمانی اش تغییر مثبتی نکرد و در نهایت ۱۳ آذر ۱۴۰۰ درگذشت

روحش شاد و یادش گرامی

نظرات