ایده های جدید برای کار در منزل

0

برخی از خانم‌های خانه‌دار تمام مدتی که در منزل حضور دارند را به انجام کارهایی از قبیل آشپزی، گردگیری و شست و شو مشغول هستند. گاهی اوقات با اتمام کارهای روزمره نمی‌توانند وقت آزاد خود را با انجام کارهای مفید سپری نمایند. به همین علت احساس بی‌قراری و بی‌حوصلگی به سراغ آن‌ها آمده و شور و نشاط سابق خود را از دست می‌دهند.

برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است زمان اتمام کارهای روزمره به سراغ انجام کارهایی سرگرم کننده و پول‌ساز بپردازند تا علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود، حرفه‌ای را نیز فراگیرند. یکی از محبوب‌ترین مشاغل در منزل که بانوان عزیز می‌توانند در خانه خود را با آن مشغول کنند، خیاطی و گلدوزی است. درصورتی‌که به انجام کارهایی از قبیل سرمه دوزی، گل‌دوزی و همچنین شماره‌دوزی علاقه‌مند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سرمه‌ دوزی

سرمه‌دوزی یکی از مهیج‌ترین هنرها به شمار می‌آید که با استفاده از نخ فلزی می‌توان طرح‌های بسیار مهیج و شیک را بر روی پارچه‌های مختلف خلق نمود. در صورتی که به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود در منزل هستید، می‌توانید با اندکی صبر و حوصله، اصول اولیه هنر سرمه‌دوزی را فراگیرید.

در کل یادگیری و تهیه مواد موردنیاز برای انجام سرمه‌دوزی نیاز به صرف هزینه سنگینی ندارد و شما می‌توانید برای پارچه‌های مختلف خانه خود از قبیل رومیزی، روتختی و همین‌طور سجاده طرح‌های مختلفی را خلق کرده و بر روی آن‌ها بدوزید. سبک کلی سرمه‌دوزی را می‌توان به بته‌جقه نسبت داد که همین موضوع سبب می‌شود تا وسایل منزلتان حالی سنتی و ایرانی به خود بگیرند. شما برای انجام هنر سرمه‌دوزی نیازمند ابزاری همچون پارچه ترمه و یا کتان، نخ مخصوص سرمه‌دوزی، سوزن با شماره‌های متفاوت و همچنین قیچی دارید تا برای شروع به کار اقدام فرمایید.

گلدوزی

گلدوزی یکی از هنرهای سرگرم کننده است که می‌توان با استفاده از آن حتی در منزل به کسب درآمد نیز پرداخت. هنر گلدوزی به ایجاد طرح‌های مختلف بر روی پارچه با استفاده از نخ با جنس دلخواه گفته می‌شود که شما قادر هستید با استفاده از آن طرح‌های مختلفی را بر روی پرده، رومیزی و همچنین رو بالشتی و روتختی ایجاد نمایید. طرح‌هایی را که می‌توانید با استفاده از این هنر بر روی پارچه ایجاد کنید تنوع بسیار بالایی دارند؛ اما توجه داشته باشید که برای انجام آن‌ها نیازمند به الگو هستید. انجام دادن این هنر به نسبت آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. بنابراین شما با دانستن یک سری نکات ساده و مشاهده ویدیوهای آموزش گلدوزی به‌راحتی می‌توانید به انجام این کار مسلط شده و حتی با فروش طرح‌های خود به کسب درآمد مشغول شوید.

کار در منزل

برای انجام هنر گلدوزی در خانه شما نیازمند ابزاری همچون نخ در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف و همچنین سوزن در سایزهای متفاوت هستید. در نظر داشته باشید که برای تسهیل انجام گلدوزی بر روی پارچه و همچنین رسیدن به نهایت ظرافت و دقت شما می‌توانید برای خرید کارگاه گلدوزی اقدام فرمایید. کارگاه گلدوزی در ابعاد و جنس‌های متفاوتی برحسب نیاز عرضه می‌شوند.

شماره‌دوزی

شماره‌دوزی یکی از هنرهای بسیار زیبا در رشته دوزندگی به‌حساب می‌آید. هنر شماره‌دوزی به این طریق است که می‌توانید بر روی پارچه‌های سوراخ‌دار، طرح‌های بسیار مهیجی را خلق کنید. برای انجام این کار شما نیازمند به سوزن در سایزهای مختلف هستید؛ زیرا بنا بر جنس پارچه و تراکم سوراخ‌های پارچه موردنظرتان که می‌خواهید برای دوخت شماره‌دوزی استفاده نمایید نیازمند سورن ریز و یا درشت هستید تا اثر سوزن بر روی پارچه باقی نماند و طرح شما ظرافت خود را حفظ کند. برای تسهیل کار شما می‌توانید همراه با نخ و سوزن برای خرید کارگاه گلدوزی نیز اقدام فرمایید؛ زیرا این ابزار برای انجام شماره‌دوزی نیازتان خواهد شد.

در کل شما عزیزان می‌توانید برای انجام کار در منزل با کمترین هزینه به انجام کارهایی از قبیل شماره‌دوزی، گلدوزی و سرمه‌دوزی مشغول شوید و با پیشرفت در کارتان بتوانید کسب‌وکار موفقی را راه‌اندازی کنید. برای انجام این کارها شما نیازمند مواد اولیه باکیفیت هستید؛ زیرا نسبت به زمان و زحمتی که برای انجام این کارها می‌گذارید بهتر است از مواد اولیه مرغوب استفاده کنید تا طرح شما از مقاومت و زیبایی بیشتری برخوردار باشد. برای تسهیل کار شما می‌خواهیم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که کلیه لوازم خیاطی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز گذاشته است. فروشگاه دوزی گل به‌طور تخصصی به فروش لوازم مختلف خیاطی می‌پردازد و شما قادر هستید برای خرید لوازم شماره ‌دوزی، گلدوزی و سرمه‌دوزی در مدل‌های متنوع اقدام فرمایید.

همچنین دقت داشته باشید که فروشگاه دوزی گل دوره‌های آموزش گلدوزی و یا هنرهای دیگر خیاطی را به‌صورت آنلاین و حضوری برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای آموزش کامل هرکدام از هنرهای خیاطی به وب‌سایت دوزی گل مراجعه کرده و از شرایط برگزاری و هزینه شهریه آن باخبر شوید.

نظرات