اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال راه طولانی با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال راه طولانی و بیوگرافی نقش های مرتضی امیری، افشار و بهاره و… در سریال راه طولانی با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال راه طولانی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی محدرضا تخت کشیان با بازی رضا کیانیان است. این سریال محصول سال ۹۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در خرداد ۹۱ از شبکه اول سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال راه طولانی با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال راه طولانی به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال راه طولانی و بیوگرافی نقش های مرتضی امیری، افشار و بهاره و… در سریال راه طولانی با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “راه طولانی” روایتگر ماجرای مردی ساده‌دل، متعهد و دلسوز به نام “مرتضی امیری” برای خانواده‌اش حاضر است هرکاری بکند. او که نمی‌تواند با درآمد محدود کارمندی، به خواسته‌های فرزندانش جامه عمل بپوشاند، حاضر می‌شود تا در ازای دریافت مبلغی پول، تصادفی را گردن بگیرد…

خلاصه داستان سریال راه طولانی

علیرضا مسعودی و مصطفی زندی نویسندگان و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشته‌اند که در ۳۰ قسمت ساخته شده‌است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال راه طولانی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال راه طولانی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا کریمی، تهیه کننده: محدرضا تخت کشیان، فیلمنامه اولیه: علیرضا مسعودی و مصطفی زندی، عکس: مریم تخت کشیان، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا بزدوده، مدیر تدارکات: مهرداد زحمتکش، تیتراژ: فرید ناظرفصیحی، ناظر کیفی: عباس نعمتی، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، صدابردار: جواد مقدس، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، مدیر تولید: محمد یمینی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: مهدی جودی، مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری.

نظرات