بیوگرافی و سوابق حاج کریم بخش گمشادزهی سر طایفه گمشادزهی + عکس و علت ترور

0

بیوگرافی و سوابق حاج کریم بخش گمشادزهی سر طایفه گمشادزهی + عکس و علت ترور

حاج کریم بخش گمشادزهی, سر طایفه و یکی از معتمدین و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۰ به دست افراد ناشناس ترور شد. بیوگرافی حاج کریم بخش گمشادزهی و همسر و فرزندانش و سوابق وی با عکس و ماجرای ترور وی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق حاج کریم بخش گمشادزهی سر طایفه گمشادزهی + عکس و علت ترور

بیوگرافی حاج کریم بخش گمشادزهی

سردار احمد طاهری اظهار کرد: امروز در میل ۷۴ روستای مرزی ریگ ملک در شهرستان میرجاوه، طی یک حادثه تیراندازی توسط افراد ناشناس یک نفر کشته و چهارنفر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه حاج کریم بخش گمشادزهی ریش سفید و سرطایفه گمشادزهی به قتل رسیده است.

طاهری گفت: پیگیری ها برای شناسایی و دستگیری عاملان این قتل درحال انجام و در دست بررسی است

یکی از معتمدین و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان با هویت حاج کریم بخش گمشادزهی ساعاتی قبل ‏توسط افراد کوردل در مسیر جاده مرزی میرجاوه مورد سوءقصد قرار گرفت و در این حادثه دارفانی را وداع گفت.‏

گفته میشود این حادثه چند مجروح نیز داشته است که جزئیات آن از سوی مقامات امنیتی در حال بررسی است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و نحوه شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی کشتی گیر نهاوندی + عکس و سوابق

علت و ماجرای ترور

آخرین خبرهای رسیده در خصوص قتل «کریم بخش گمشادزهی » رئیس نیروهای بسیج ،که ۸ آذرماه در منطقه مرزی شهر میرجاوه توسط افراد مسلح کشته شد.

آقای گمشادزهی که یکی از روئسای بسیجیان منطقه میرجاوه است و مجوز حمل سلاح را نیز داشته ،توسط افراد یک طایفه دیگر که آن ها نیز مجهز به سلاح سپاه و بسیج هستند به قتل رسیده است

کریم بخش گمشادزهی پیشتر گفته بود: افرادی که این روزها به فتنه گری و اغتشاش در کشور مشغولند فریب خورده دشمنان انقلاب هستند و مردم ما باید هوشیار بوده و راه خود را از آنان جدا کنند.

بیوگرافی حاج کریم بخش گمشادزهی سر طایفه گمشادزهی + عکس و علت ترور
وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: فتنه گران و دشمنان قصد دارند با فریب مردم کشور را دچار تفرقه کنند،اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و فریب دشمنان را نمی خورند.

وی خاطرنشان کرد: تمام طوایف بلوچ از فتنه گران و گروهک های تروریستی که قصد دارند با فریب مردم انان را به خیابان بکشند بیزارند، دشمنان بدانند که قوم بلوچ همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است و این مردم فریب دشمنان قسم خورده انقلاب را نمی خورند.

سر طایفه گمشادزهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای مردم ایران به ارمغان آورد، تاکید کرد: دشمنان از ابتدای تشکیل انقلاب به کینه توزی و توطئه علیه کشور پرداختند و این افرادی که آشوب های روزهای اخیر را به وجود آورده اند همان دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند و تمام طوایف بلوچ انزجار خود را از اغتشاشگران و تروریست هایی که قصد دارند از این اوضاع سو استفاده کنند اعلام می کنند.

نظرات