بیوگرافی و سوابق احمد نادری نماینده مجلس و همسر و فرزندانش +عکس و ماجرای جنجال ها

1

بیوگرافی و سوابق احمد نادری نماینده مجلس و همسر و فرزندانش +عکس و جنجال ها و اینستاگرام

بیوگرافی احمد نادری نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس ها و جنجال های احمد نادری نمانیده مردم تهران در مجلس و زندگی و شغلی و خانواده احمد نادری و همسرش همراه با حواشی و ماجرای رفتن احمد نادری به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا در زندگینامه و پیج اینستاگرام ایشان بخوانید

بیوگرافی و سوابق احمد نادری نماینده مجلس و همسر و فرزندانش +عکس و ماجرای جنجال ها

بیوگرافی احمد نادری

احمد نادری, متولد سال ۱۳۵۹ در سیرجان, نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران و شمیرانات و اسلامشهر است. او دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اجتماعی
و استادیار مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و رئیس کنونی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران است. او در دانشگاه‌های تهران و فرایه برلین تحصیل کرده است و مدرک دکتری خود را در انسان شناسی سیاسی از دانشگاه فرایه برلین دریافت کرده است.

احمد نادری علاوه بر مدارک تحصیلی به زبان ­های مختلفی نیز تسلط دارد. دکتر احمد نادری مسلط به زبان­ های انگلیسی و آلمانی است همچنین با زبان عربی نیز در حد تکلم آشناست .

همسر و فرزندان احمد نادری

از زندگی شخصی و خصوصی و تعداد فرزندان و خانواده ایشان خبری منتشضر نشده است

همسر و فرزندان احمد نادری نماینده مجلس

سوابق از مدیریت و تدریس تا نماینده مجلس

احمد نادری مردم‌شناس و سیاستمدار ایرانی است. وی هم‌اکنون دانشیار مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی است.

وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷ مدیریت خانه نشریات وزارت علوم؛ از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ ریاست جهاد دانشگاهی واحد تهران و از سال ۱۳۹۳ تا اسفند ۱۳۹۷ مدیریت گروه مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران را برعهده داشته‌است.

عکس های خانوادگی احمد نادری نماینده تهران در مجلس یازدهم

نادری علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی، در عرصه اجتماعی و سیاسی نیز از چهره‌های فعال در سال‌های اخیر بوده‌است و در آثار و نوشته‌های خود همواره بر پیوند پژوهش‌های دانشگاهی و فضای اجتماعی تأکید داشته‌است. او از مخالفان جدیِ جریان نئولیبرالیسم سیاسی و اقتصادی است.

احمد نادری نماینده تهران در مجلس یازدهم

وی در اسفند ۹۹ در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۳ هزار و ۵۴۵ رای، به عنوان نفر پانزدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب شود.

سوابق احمد نادری نماینده تهران در مجلس یازدهم

همچنین ببنیید: بیوگرافی هاجر چنارانی نماینده مجلس و همسرش اسماعیل چنارانی + فرزندان و سوابق عکس

ماجرای احمد نادری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا

حضور دو نماینده مجلس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا واکنش اعتراضی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

نادری، نماینده تهران در صفحه توییتر خود نوشت: از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.

ماجرا و عکس های احمد نادری در ورزشگاه مادرید

سوابق اجرایی و دانشگاهی

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران
رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی
رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس یازدهم
رئیس گروه دوستی ایران با کشورهای آلمان، اتریش، برزیل، بولیوی و پاناما
سخنگوی فراکسیون گام دوم
عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی
سخنگوی فراکسیون مجمع خیرین و امور خیریه
عضو ناظر مجلس در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)
عضو هیئت امنای دانشگاه سوره
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران
مدیر سابق گروه مردم‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران (۱۳۹۳–۱۳۹۷)
ریاست اسبق جهاد دانشگاهی واحد تهران (۱۳۹۱–۱۳۹۲)
دبیر اسبق مجمع انجمن‌های اسلامی منطقه آلمان (۲۰۱۰)
مدیریت خانه نشریات وزارت علوم (۱۳۸۶–۱۳۸۷)

1 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق احمد نادری نماینده مجلس و همسر و فرزندانش +عکس و ماجرای جنجال ها

  1. مهسا گفت:
    1
    2

    سلام آقای نادری شنیدم شما مخالف مسدود شدن دائمی اینستا و تلگرام و واتساپ هستید. من فوق لیسانس بیکار از شما کار نمیخواهم. از شما می خواهم این نرم افزارهای منحوس رو از کشور عزیزمان ایران بیرون کنید. وگرنه مدیون همه شهدا و ۷۲شهید مجلس هستید که با پولی که از بیت المال می گیرد سرجایشان نشستید و ادعای روشن فکری دارید. کدوم سیاست مدار کشوری قفل در خانه اش را با کلید باز میکند و می گوید بفرمایید نرم افزار صهیونیستی بفرمایید کشور را به افتضاح بکشید. بی حرمتی به مقدسات ما کنید. جوانان ما را بی هویت کنید. شما مدیون همه ما هستید در این دنیا و دنیای دیگر اگر از نظر بی خردانه خود کوتاه نیایید و در جبهه دشمن بازی کنید.

نظرات