معرفی معروف ترین ادکلن های اماراتی در ایران

0

معرفی معروف ترین ادکلن های اماراتی در ایران

کشور امارات از معروف ترین کشورهای مصرف کننده عطر و ادکلن های خاص و اورجینال است.

اما در سال های اخیر امارات وارد حوزه تولید عطر و ادکلن شده است. گرچه بسیاری از ادکلن های اماراتی اورجینال نیستن اما کیفیت خوب این محصولات باعث معروف شدن برند های اماراتی در حوزه عطر و ادکلن شده است.

در این مقاله چند برند معروف اماراتی را معرفی می کنیم که در ایران نیز جزو پرفروش ترین برندهای ادکلن هستند.

ادکلن های اماراتی در ایران

ادکلن فراگرنس ورد

ادکلن فراگرنس ورد از جمله‌ی مشهورترین، پرطرفدارترین و محبوبترین برندهای ادکلن است که از سال ۲۰۰۹ وارد عرصه رقابت شده است. این برند تولید کشور امارات متحده عربی بوده و دارای چندین مرکز عمده فروشی در این کشور است. امروزه کشورهایی نظیر هند و اندولزی نیز ادکلن فراگرنس ورد را تولید می‌کنند.
فراگرنس ورد یکی از بزرگترین تولیدکننده های ادکلن در کشور امارات است که بجز عطر و ادکلن محصولات بهداشتی نیز تولید می‌کند. ولی می‌توان گفت ادکلن فراگرنس ورد از تولیدات پرفروش و پرطرفدار این برند معتبر است.

دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهنده محبوب بودن این ادکلن است، دلایلی مثل کیفیت بالا، ماندگاری زیاد، بسته بندی مقاوم و قیمت بسیار مناسب. همچنین این ادکلن ها بهترین گزینه برای افرادی که به برندهای مطرح جهانی یا عطرهای خنک، تلخ و شیرین علاقه دارند است.

ادکلن فراگرنس از جمله پر فروش ترین ادکلن ها در ایران است.

لازم به ذکر است که بر اساس گفته برخی از مردم این شرکت جعلی نیست و صرفا کپی کننده محصولات سایر شرکت های معتبر نمی باشد. این شرکت تولید کننده فقط رایحه شرکت های مشابه و برند های معروف عطر و ادکلن را کپی نموده است.

ادکلن مارکیو کالکشن

ادکلن marque تولید شرکت اماراتی فراگرنس ورد است.

این ادوپرفوم ها در رایحه های مختلف و کیفیت عالی تولید شده اند.

شکل ظاهری ادکلن های مارکیو کالکشن شبیه ادکلن های اصل بوده و در حجم های ۲۵ و ۳۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده اند.

ادکلن وینچستر

این شرکت از تولید کنندگان با کیفیت عطر و ادکلن در امارات است.

محصولات وینچستر در حجم ۱۰۰ میلی تولید شده اند.

در تولید ادلکن های وینچستر سعی شده ظرف ادکلن ها شبیه به ادکلن های اورجینال طراحی شود.

برند الحمبرا

برند الحمبرا (Alhambra) یکی از مطرح ترین کمپانی ها در کشور امارات در عرصه ی تولیدات عطر و ادکلن است که متعهد به خلق بهترین عطر ها است.

ادکلن الحمبرا دارای ظرافت،کیفیت،رقابت پذیری و نوآوری می باشد.

این ادکلن هابا طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبا تولید شده اند که از فرمولاسیون ادکلن های مشهور جهانی  استفاده می کنند.

برند Alhambra  در حال تبدیل شدن به یکی از مدرن ترین رهبران صنعت عطر و ادکلن منطقه ای با چشم انداز جهانی است.

ادکلن جانوین

برند جانوین (Johnwin) که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید. عطرهای شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۵۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.

برند کالکشن

برند کالکشن (Brand Collection) که در ایران هم به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید. عطرهای شرکتی برند کالکشن Brand Collection دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.

نظرات