بیوگرافی مجتبی جباری فوتبالیست و همسر و پسرش ماهور + عکس های خانوادگی و حواشی

0

مجتبی جباری (Mojtaba Jabbari) متولد ۱۳۶۲ بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان ایران است. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل مجتبی جباری و همسرش، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام مجتبی جباری فوتبالیست و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با همسرش و پیوستنش به تیم فوتبال ایران و حضور در برناه تلویزیونی جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید مجتبی جباری و همسرش + عکسهای خانوادگی و حواشی

 

بیوگرافی مجتبی جباری

مجتبی جباری (Mojtaba Jabbari) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان ایران در ۲۶ خرداد ۱۳۶۲ در مشهد مقدس متولد شد. او اصالتا از ترک های اردبیل است و یک خواهر و یک برادر دارد. وی دارای مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک است.

 

فعالیت های ورزشی

جباری از کودکی در کوجه های مشهد، فوتبال بازی می کرد و در آموزشگاه ها ثبت نام می کرد. وی به همراه آندرانیک تیموریان از استعدادهای پرورش‌یافته جوانان باشگاه استقلال تهران به‌ شمار می‌روند که در لیگ ۱۱ هر دوی آنان بار دیگر در تیم بزرگسالان استقلال تهران به نقش‌آفرینی پرداختند.

بیوگرافی مجتبی جباری

جباری فوتبال را از جوانان راه‌آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن آغاز کرد. وی با بازی‌های قابل‌ قبولی که انجام داد توانست نظر “احدی” مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود.

زندگی شخصی مجتبی جباری

او در سال ۱۳۸۱ برای گذراندن دوران سربازی به تیم ابومسلم پیوست در تیم ابومسلم توانست خود را به شهرت برساند و در سال ۱۳۸۴ تیم ملی دعوت شود. او بعد از آن به استقلال برگشت و بعد از ۹ سال حضور بدلیل اختلاف با علی فتح الله زاده از استقلال اخراج شد و سال ۹۲ به سپاهان پیوست. بعد از آن تا سال ۹۵ در الاهلی قطر بازی کرد و دوباره به استقلال پیوست.

بازی مجتبی جباری و ژاوی

در نهایت در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۳۹۶ مجتبی جباری پس از چهار فصل دوری از باشگاه استقلال با امضای قراردادی دو ساله به این تیم بازگشت. پس از عدم بازی طولانی مدت برای تیم استقلال، این بازیکن از تیم کنار گذاشته‌شد.

 

همسر مجتبی جباری کیست

مجتبی متاهل است. او در زمستان ۱۳۹۲ با برپایی یک جشن عروسی مجلل، ازدواج کرد و صاحب دو پسر بنام “ماهور” و … است.

عکس جدید مجتبی جباری و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی بهزاد داداش زاده مربی فوتبال و همسر و فرزندانش + عکس ها و اینستاگرام 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی mojtabajabari در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید. جبری در سال ۱۴۰۰ کارشناس برنامه یازده در فیلم نت و داور و کارشناس مسابقه سه ستاره در شبکه سه بود

 

عکسهای جدید مجتبی جباری

زندگینامه مجتبی جباری

عکس شخصی مجتبی جباری و همسرش و خانواده اش

عکس شخصی مجتبی جباری و همسرش

عکس شخصی مجتبی جباری و همسرش و خانواده اش

با ما همراه باشید.

نظرات