بیوگرافی علی مهربان بازیگر و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام و فیلم شناسی

0

بیوگرافی علی مهربان بازیگر و همسرش + عکس ها و اینستاگرام علی مهربان همراه با سوابق هنری و فیلم شناسی از شروع بازیگری تا شهرت و زندگی شخصی و هنری این بازیگر  فیلم و سریال ایرانی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی علی مهربان بازیگر و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام و فیلم شناسی

بیوگرافی علی مهربان

علی مهربان, متولد دهه ۷۰ در تهران, بازیگر سینما و تلویزیون است که تاکنون در آثاری چون نیسان آبی و فیلم هزارپا و سریال نمایش خانگی گیسو ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسرش

این بازیگر جوان کشورمان در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

زندگینامه علی مهربان بازیگر

سوابق هنری با عکس

مهربان از دهه ۹۰ وارد بازیگری شده و بیشترین همکاری را با منوچهر هادی کارگردان سرشناس و پرکار داشته است. او تاکنون دو بار این کارگردان در دو سریال گیسو و سریال نیسان آبی همکاری داشته است.

او یکی از بازیگران سریال گیسو بود که به کارگردانی منوچهر هادی است که در کنار بازیگرانی چون حسین یاری و محمدرضا گلزار و … ایفای نقش کرده است.

از دیگر آثار نمایش خانگی وی حضور در سریال نیسان آبی در نقش آریا می باشد که بسیار خوش درخشیده و تجارب خوبی در دومین همکاری خود با این کارگردان داشته است

همچنین بببیند: بیوگرافی فاطمه هاشمی بازیگر و همسرش مزدک مراقبی و دخترش + عکس و اینستاگرام

عکس های علی مهربان بازیگر

ورود به سینما

آقای مهربان با بازی در فیلم آپاندیس وارد سینما شد و سپس در فیلم سینمای هزارپا و فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران بازی کرد.

او در فیلم سینمایی هزارپا در کنار رضا عطاران و جواد عزتی و همچنین سارا بهرامی ،حسین سلیمانی و مهران احمدی ایفای نقش کرد و تجارب خوبی را کسب کرد.

این هنرند جوان کشورمان در فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۹۵ در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش و سیامک انصاری و … نقش بسیار درخشانی را ایفا کرد.

فیلم ها و سریال های علی مهربان

صفحه اینستاگرام علی مهربان

صفحه اینستاگرام این بازیگر با نشانی alimehrabanofficial در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر شخصی بیشتری از ایشان مشاهده کنید

اینستاگرام علی مهربان بازیگر فیلم و سریال ایرانی

عکس های علی مهربان بازیگر

نظرات