بیوگرافی سبحان اکرامی گوینده رادیو و دوبلور همسرش +عکس و سوابق و اینستاگرام

0

بیوگرافی سبحان اکرامی گوینده رادیو و دوبلور و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و سوابق هنری و ورزشی از تکواندو تا خوانندگی و دوبله و مجریگری و و گوینده رادیو ورزش و آثار دوبله و آعنگ ها و زندگی شخصی و خانواده سبحان اکرامی و همسر و پدر و مادر و سوابق شغلی ایشان را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی سبحان اکرامی گوینده رادیو و دوبلور و همسرش +عکس سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی, مجری و گوینده رادیو و خواننده, یکی از گویندگان رادیو ورزش است, او متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۰ در تهران است، او که در رشته مهندسی نساجی تحصیل کرده،  دبیر انجمن صنفی گویندگی و دوبلاژ، خواننده، نویسنده و سردبیر رادیو، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ و شاعر است. وی فرزند استاد اکبر اکرامی استاد تکواندو می باشد که چند سالی است به رحمت خدا رفته است.

زندگی شخصی سبحان اکرامی گوینده رادیو ورزش

سبحان اکرامی فرزند استاد اکبر اکرامی است. استاد اکبر اکرامی، بنیان گذار سبک شیتوریو شیتوکای ایران و یکی از اساتید برجسته کاراته ایران ست.

استاد اکبر اکرامی

بیوگرافی سبحان اکرامی فرزند استاد اکبر اکرامی

ازدواج و همسر سبحان اکرامی

ایشان به تازگی ازدواج کرده و متاهل می باشد. اما اطلاعاتی از همسرش تاکنون منتشر نشده است

فعالیت ورزشی

اکرامی که در مجری رادیو ورزش است، ورزشکار رشته های رزمی بوده و سالها در رشته کاراته فعالیت کرده و دارنده مقام قهرمانی در سال ۲۰۰۳ می باشد.
او کار خود را در زمینه ورزش از شبکه ۳ با برنامه “فنون شرقی” شروع کرد و از سال ۱۳۷۸ بعنوان کارشناس مسائل ورزشی مرتبط با فناوری با رادیو ورزش همکاری اش را آغاز کرد.

سوابق و فعالیت های اجرا در رادیو

اکرامی یکی از گویندگان رادیو است که از سال ۱۳۸۶ با رادیو همکاری دارد و از جمله برنامه هایی که به عنوان گوینده و مجری در آنها حضور داشته، میتوان به یک عصر خوب با ورزش، تابستانه، جهان ورزش رشته های رزمی ، جهان ورزش دوچرخه سواری و سری دوم ورزش خانواده و پنجره ای رو به شب ، تابستان ٩٢ و شبهای تابستان و …. می توان اشاره کرد.

او در سال ۱۳۸۶، ویژه برنامه عید نوروز را اجرا کرد و سپس همکاری خود را با رادیو ورزش با اجرای برنامه روز شمار ورزش شروع کرد که این برنامه ۸ سال و نیم ادامه داشت.
در سال ۱۳۹۰ ،بعنوان خبرنگار ورزشی به مسابقات متعددی اعزام شده و گزارش های ورزشی در مسابقات داخلی و خارجی را کار می کرد.

زندگینامه سبحان اکرامی گوینده رادیو ورزش

سبحان اکرامی گوینده و کارشناس رادیو، دبیرکل انجمن صنفی گویندگی و دوبلاژ است و در حال حاضر دو برنامه ی پرشنونده ی رادیو، (صبح و ورزش) و (همیشه با ورزش) با اجرای او روی آنتن می‌رود.

در سال ۸۹ در بازی‌های آسیایی گوانگژو چین حضور داشته و گزارشگری وی در این مسابقات مورد تقدیر قرار گرفت.

وی همچنین در حوزه آکادمیک و تدریس به همراه تعدادی از دوستانش، اواخر دهه ۸۰ رشته ای را تحت عنوان «گویندگی و دوبلاژ» بنیانگذاری کرده است که در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی تدریس شود.

بیوگرافی سبحان اکرامی مجری ورزشی

 

فعالیت خوانندگی و موسیقی

سبحان اکرامی گوینده رادیو، علاوه بر اجرا و گویندگی، مدتی است وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شده و در این باره گفته:
باید بگویم که ما در خانه موسیقی زیادی گوش نمی کردیم و اگر هم این کار را می کردیم آثار موسیقیایی خیلی معدود و تصنیف‌هایی مانند آثار شجریان، ناظری، افتخاری و یا مهرداد کاظمی بودند که در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی کار شده بود.

بعدها یک مدت خیلی کم، موسیقی سنتی و آواز ایرانی را نزد استاد کرامت اصلانی کار کردم اما دیدم که واقعا در توان من نیست و حنجره من مناسب این کار نیست. استاد هم من را به پسرشان مسیح اصلانی معرفی کردند که ایشان هم کمی سه تار نوازی و ردیف با من کار کردند ولی دیدم واقعا نمی توانم این شد که به سمت موسیقی پاپ گرایش پیدا کردم

نقطه عطف زندگی من آشنایی با محمدرضا صادقی استاد آواز بود که خودشان از خواننده‌های بسیار خوب هستند و محدوده صدایی من هم به ایشان نزدیک‌تر بود.

سبحان اکرامی خواننده

صفحه اینستاگرام سبحان اکرامی

صفحه رسمی این ورزشکار دو و میدانی با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید برای دیدن تصاویر بیشتر سری به صفحه اینستاگرامش بزنید.

فعالیت در عرصه دوبله و آثار دوبله

اکرامی در عرصه دوبله نیز فعالیت دارد و فیلم ها و آثاری چون موارد زیر را دوبله و ترجمه کرده است:

*زن سیاه پوش دنیل رادکلیف آرتور کیپس
*لاکی رون لیوینگسون وکیل
*آخرین شاهد آلکس پتی فر وکیل
*خط شکنی توفر گریس کشیش جیسون نوبل
*بهترین های باگزبانی مل بلانش باگزبانی
*شرک کریسمس مایک سیزر شرک
*دشت باز آبراهام بن روبی موز هریس
*فیزا سانجای ناروکار رهبر مسلمانان هند
*دزدان دریایی الو جیکوبس بوماکو تورج مهرزادیان
*کلاغ دیوید استیونس شاهد
*سکوت بره ها لارنس رنتز بازرس برو
*پدر خوانده (دوبله سوم) آل پاچینو مایکل کورلئون
*سریال برکینگ بد ریموند کروز توکو
*سریال لیست سیاه (فصل ا و ۲) دیگو کلاتن هوف دانلد رسل
*پدر روفوس سوئل پل
*متخصص هنسن مانس آنسون مانت
*هیچکاک
*هنری پیر اسکات هیز کری

سبحان اکرامی مجری رادیو ورزش

سوابق کاری در اجرا

-تکواندو ایرانی شبکه ورزش مجری آرش فرهادیان
-ورزش و مردم شبکه یک گوینده پیمان یوسفی
-آوانتاژ شبکه ایران کالا مجری دکتر سیروس معدندار

همیشه با ورزش
صبح و ورزش

جهان ورزش (ورزش های رزمی)

جهان ورزش (دوچرخه سواری)

عکس های جدید اینستاگرامی سبحان اکرامی صداپیشه و خواننده و مجری ورزشی

جوایز  و افتخارات

اکرامی تکواندکار سابق و مجری و گوینده برنامه های ورزشی کنونی، در سال ۱۳۹۲ به انتخاب مردم بهترین گوینده رادیو لقب گرفت و پیشتر در سال ۱۳۹۸ لوح تقدیر و جایزه دوم گوینده مرد را برای برنامه «صبح ورزش» از رادیو ورزش از آن خود کرد و مورد تقدیر به عنوان گزارشگر برتر مسابقات ورزشی آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸  قرار گرفت

او همچنین در آزمون هماهنگ سنجش کلیه ی گویندگان رادیو در خوانش متون کهن نفر دوم شد. او در حوزه های متنوع ورزشی، هنری و دانشگاهی داشته و پس از کسب افتخارات متعدد، در آخرین بررسی های اداره کل نظارت سازمان صدا و سیما به عنوان برترین مجری مرد شبکه رادیویی ورزش انتخاب شده است.

عکس های سبحان اکرامی مجری رادیو و خواننده و دوبلور

اینستاگرام سبحان اکرامی

عکس های جدید خانوادگی و همسشر سبحان اکرامی گوینده رادیو

نظرات