تخفیف بلک فرایدی ۱۴۰۲ و آدرس فروشگاه های تخفیف جمعه سیاه ۲۰۲۳ در ایران

4

تخفیف بلک فرایدی ۲۰۲۳ چقدر چیست؟ و آدرس فروشگاه های تخفیف جمعه سیاه ۲۰۲۳ در ایران در بلک فرایدی (Black Friday) 1402 از ۳۰ آبان تا ۵ آذر ۱۴۰۲ در ادامه بخوانید و از تخفیف ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد بهره مند شوید

تخفیف بلک فرایدی چیست و آدرس سایت ها و فروشگاه های تخفیف جمعه سیاه 2021 - 1400

تخفیف بلک فرایدی چیست و آدرس فروشگاه های تخفیف جمعه سیاه ۲۰۲۳ در ایران

* فروشگاه های آنلاین هم تخفیفات قابل توجهی را دارند به عنوان مثال ترندیول از تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) تخفیفات خود را شروع می کند و تا ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان) ادامه دارد و مجدد از ۲۲ نوامبر (۱ آذر) شروع و تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ (۴ آذر ۱۴۰۲) ادامه دارد.

۴ آذر ماه ۱۴۰۱ را به عنوان تاریخ بلک فرایدی در ایران و ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ روز جمعه سیاه و بلک فرایدی (Black Friday) است

بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه که از کشور آمریکا آغاز شد دقیقا آخرین جمعه ماه نوامبر و فردای روز شکرگزاری است که روز بزرگی برای فروشنده‌ها و خریداران می‌باشد و تخفیف‌های این روز به اندازه‌ای زیاد است که مردم حاضرند از روی یکدیگر رد شوند تا سریعتر خود را به کالای مورد نظر برسانند و آن را خریداری کنند چرا که بسیاری از کالاها تا ۹۰ درصد هم تخفیف دارند!

بلک فرایدی تا سال های قبل به صورت حضوری و خرید در محل انجام میشد و افراد حتی از شب قبل به درب فروشگاه‌ها رفته و نوبت می‌گرفتند که بتوانند به محض باز شدن درب‌ها، جزو اولین نفراتی باشند که وارد فروشگاه می‌شوند. اما کم کم خریدهای آنلاین باعث شد بسیاری از افراد از طریق گوشی موبایل و لپ تاپ خود بدون حضور در صف‌های طولانی خرید از آمازون و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی را انجام دهند.

اما با شیوع کرونا و با وجود فراگیری کرونا؛ آمارها نشان داد که درصد زیادی از افراد، خرید آنلاین را در روز بلک فرایدی به حضور در تراکم جمعیت فروشگاه‌ها ترجیح دادند.

بیشتر سایت های فروشگاهی خارجی و داخلی در ایران و دیگر کشورها تخفیف ۵۰ درصد تا ۷۰ درصد و در سایت آمازون تا ۹۰ درصد تخفیف بلک فرایدی را روی اجناس خود اعمال می کنند

اسامی سایت ها و فروشگاه های تخفیف بلک فرایدی در ایران ۱۴۰۲

در ایران نیز برخی فروشگاه ها تخفیف روی اجناس خود قرار دادند و همچنین میتوانید از سایت های خارجی نیز خرید کنید، مانند:

بلک فرایدی ۲۰۲۳ از ۳۰ آبان ۱۴۰۲ آغار میشود اما برخی فروشندگان خارجی از چند روز قبل تخفیف‌های خود را آغاز می‌کنند و شما هم می‌توانید خریدهای خود را زودتر انجام دهید.

۱- برند انگلیسی پول اندر بیر (Pull&Bear)

۲- برند ایرانی کروم (Corum)

۳- برند ترندیول ترکیه (Trendyol)

۴- برند اسپانیایی مانگو (Mango)

۵- برند اسپانیایی زارا (Zara)

۶- برند اسپانیایی برشکا (Bershka)

۷- برند اسپانیایی ماسیمو دوتی (Massimo Dutti)

۸- برند سوئدی اچ اند ام (H&M)

۹- برند استرالیایی جین وست (Jeans West )

۱۰- کلوین کلین (Calvin Klein)

————-

جمعه سیاه پول اند بیر

شروع کمپین : پنجشنبه ۲ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۱ روز

برند انگلیسی پول اندر بیر در روز جمعه سیاه با این شعار که “ شما در این روز می‌توانید لباس مد روز را با قمیتی مناسب خریداری کنید” در ابتدا به مشتریان خود می‌گوید، محصولاتی که در این روز عرضه می‌شوند، همان کیفیت محصولات این برند در روزهای عادی سال را دارند و تفاوت این محصولات باهم تنها در قیمت آن‌ها است.

————-

جمعه سیاه برند کروم

شروع کمپین : ۳۰ آبان

مدت زمان اجرای کمپین : ۳۰ آبان تا ۳ آذر (۴ روز)

از جمله برندهای ایرانی و فروشگاه‌های عرضه لباس که هر ساله روز جمعه سیاه را برگزار می‌کند، برند کروم است. این برند ایرانی در زمینه طراحی و تولید پوشاک مردانه از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرد و با درنظر گرفتن نوع استایل لباس پوشیدن و پوشش آقایان کشورمان، انواع لباس‌های مردانه خود را براساس الگوهایی مورد پسند مردان ایرانی طراحی می‌کند.

————

جمعه سیاه ترندیول

شروع کمپین : ۱۶ آبان

مدت زمان اجرای کمپین : ۱۶ آبان تا ۲۱ آبان (۵ روز)

برند ترکیه‌ای ترندیول از جمعه سیاه امسال خود به عنوان بزرگ‌ترین کمپین فروشی یاد می‌کند که تاکنون برگزار کرده است. این برند در این روز در فروشگاه‌های خود در نقاط مختلف جهان بیشترین تخفیف را روی محصولات خود قرار می‌دهد و مشتریان این برند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه این برند لباس و سایر محصولات موردنظر خود را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت خریداری کنند. پس دیدن تخفیف‌های شگفت‌انگیز روی بسیاری از محصولات این برند، به‌ویژه لباس‌های مردانه‌ای مانند ژاکت‌ها، تی‌شرت‌ها، پیراهن‌ها و انواع کت‌ها، فرصت مناسبی است که نباید آن را از دست بدهید.

————-

جمعه سیاه مانگو

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۳ آذر تا ۶ آذر (۳ روز)

برند مانگو هم هر ساله با پیشنهادات شگفت‌انگیزی سعی در رقم زدن خرید پرتخفیف و لذت‌بخشی برای مشتریان خود دارد. به عنوان مثال اگر به فعالیت این برند در روز جمعه سیاه سال گذشته نگاه کنید، محصولاتی از این برند مانند انواع بوت‌ها، کت‌های تک و لباس‌های رسمی را می‌بینید که با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه شده بودند. پس باید منتظر بود تا فهمید این برند چگونه در جمعه سیاه امسال مشتریان خود را شگفت زده خواهد کرد.

———–

جمعه سیاه زارا

شروع کمپین : عصر ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : تا پایان روز ۴ آذر (۱ روز و نیم)

برند اسپانیایی زارا به طور معمول با عرضه محصولات خود با تخفیف ۳۰ درصدی روز جمعه سیاه را جشن می‌گیرد. این برند از طریق سایت و اپلکیشین خود نیز امکان خرید محصول در این روز را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس موردنظر خود را خریداری کنند.

در جمعه سیاه زارا شما می‌توانید با این درصد تخفیف لباس‌هایی مانند بلیزرها، انواع جین‌ها و انواع لباس‌های رسمی را خریداری کنید و با استفاده از این فرصت، جای خالی کمد خود را با لباس موردعلاقه‌تان پر کنید.

———–

جمعه سیاه برشکا

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۱ روز

این برند در مقایسه با دیگر برندها قصد دارد تا محصولات خود را با بیشترین میزان تخفیف در روز جمعه سیاه عرضه کند و به مشتریان خود این امکان را بدهد که محصول موردعلاقه خود را انتخاب نمایند و با این کار خود آن‌ها را خوشحال کنند. ارسال رایگان محصولات هم هدیه این برند به مشتریان در روز جمعه سیاه است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه برند برشکا، از فرصتی که در روز جمعه سیاه این برند در اختیار شما قرار گرفته است، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

————-

جمعه سیاه ماسیمو دوتی

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۱ روز

این برند اسپانیایی با انتشار کاتالوگی در سایت فروشگاه خود جزئیات و اطلاعات مربوط به فعالیت خود در جمعه سیاه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و آن‌ها می‌توانند با مطالعه این کاتالوگ اطلاعات موردنیاز خود در مورد جمعه سیاه این برند را کسب کنند؛ اما به‌طور کلی جمعه سیاه این برند هرساله با تخفیف‌های بالایی همراه بوده است که متشریان با دیدن آن‌ها شگفت زده خواهند شد.

————

جمعه سیاه اچ اند ام

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۳ آذر تا ساعت ۱۱ و نیم شب روز ۴ آذر

این برند سوئدی در این روز طیف گسترده‌ای از لباس‌ها را با تخفیف بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و انتظار می‌رود مطابق سال‌های گذشته که این برند در روز جمعه سیاه محصولات خود را با تحفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌کرده است، در جمعه سیاه امسال هم چنین رویکردی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جمعه سیاه این برند می‌توانید به سایت فروشگاه اچ اند ام مراجعه کنید.

——–

جمعه سیاه جین وست

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۱ روز

این برند که با حضور در ایران توانست جایگاه مناسبی میان مردم پیدا کند، در جمعه سیاه امسال قصد دارد تا همان رویکرد گذشته خود را در پیش بگیرد و محصولات خود را با بیشترین تخفیف در اختیار مشتریان خود قرار دهد؛ بنابراین باید در این روز منتظر دیدن محصولات این برند با تخفیف ۵۰ درصدی باشیم. شما می‌توانید از طریق سایت فروشگاه جین وست برای خرید محصول خود در روز جمعه سیاه اقدام کنید.

——–

جمعه سیاه کلوین کلین

شروع کمپین : ۳ آذر

مدت زمان اجرای کمپین : ۱ روز

این برند در روز جمعه سیاه به مشتریان خود کمک می‌کند تا از طریق سایت فروشگاه این برند، لباس موردعلاقه خود را خریداری و ساده‌ترین مسیر ممکن را برای خرید محصول موردنظر خود طی کنند. برند کلوین کلین در روز جمعه سیاه این هدف را دنبال می‌کند که فرصت انتخاب لباس موردعلاقه خود را به مشتریان خود هدیه بدهد و با این کار تجربه خرید خوبی در این روز برای آن‌ها رقم بزند.

همچنین ببینید: تاریخ و زمان بلک فرایدی ۲۰۲۱ کی هست + تاریخ بلک فرایدی ۱۴۰۰ در ایران

فروشگاه‌های اینترنتی در اینستاگرام

در پلفترم اینستاگرام فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگی وجود دارند که به مناسبت فرا رسیدن جمعه سیاه تخفیف‌های خوبی بر روی محصولات خود اعمال کرده‌اند.

برخی از این فروشگاه‌ها آنلاین چند روز جلوتر جمعه سیاه را آغاز کرده‎اند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. به نظر می‌رسد بلک فرایدی برای این فروشگاه‌ها فرصتی مناسب به حساب می‌آید تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند و افراد بیشتری آن‌ها را بشناسند.

در ایران، اجناس مورد نیاز مردم مانند وسایل الکترونیکی و تکنولوژی معمولا تخفیف ندارند یا اگر داشته باشند؛ بسیار ناچیز است. بنابراین بیشتر تخفیف‌ها برای لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می‌شوند.

فروشگاه آنلاین بانی‌مد نیز چند سالی است که کمپین‌های خود را در این تاریخ با جدیت دنبال می‌کند کمپین‌ جمعه سیاه بانی‌مد که به سیاجمعه مشهور است، امسال نیز مانند سال‌های پیش سروصدای زیادی به پا کرده‌ است.

بلک فرایدی ۲۰۲۳ در ترکیه

بلک فرایدی در ترکیه در روز جمعه ۲۵ نوامبر امسال ۲۰۲۳ برگزار می شود. اگرچه بلک فرایدی که بزرگترین دوره تخفیف سال است، از ساعت ۰۰:۰۰ روز جمعه ۲۵ نوامبر آغاز می شود، بلک فرایدی (جمعه سیاه )در ترکیه، با سایر کشورهای جهان متفاوت می باشد. زیرا این حراج به مدت ۱ هفته در شهر های بزرگ ترکیه از جمله استانبول، ازمیر، آنکارا برقرار است.
طبق آخرین آمار، تقریبا نیمی از مردم آمریکا در حراجی Black Friday خرید می‌کنند و به همین دلیل ، این رویداد اهمیت بسیار زیادی برای فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی دارد.

بلک فرایدی جشنواره خرید که در ترکیه به نام جمعه افسانه ای یا جمعه باشکوه نیز شناخته می شود، ده ها برند تا ۸۰ درصد تخفیف ارائه می دهند.

این حراج در سرتا سر شهرهای بزرگ ترکیه برقرار است و به مدت ۱ هفته ادامه دارد . به همین دلیل ازدحام جمعیت در فروشگاه های این شهر کمتر از مغازه های سایر کشورهاست. در طی این یک هفته، اغلب می توانید کالاهای موردنظرتان را از مراکز خرید این شهرها، با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنید ولی بعد از ۱ تخفیف کالاها از ۷۰ درصد به ۲۰تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می کنند. در حراج بلک فرایدی یا جمعه سیاه ترکیه اجناسی ماننده وسایل خانگی، کفش و پوشاک، لوازم آرایشی لوازم الکترونیکی مثل کنسول بازی ، محصولات اپل و دوربین های دیجیتال عرضه می شوند

4 دیدگاه در “تخفیف بلک فرایدی ۱۴۰۲ و آدرس فروشگاه های تخفیف جمعه سیاه ۲۰۲۳ در ایران

  1. برچسب گفت:

    ممنون از مطلب مفیدی که در سایتتون قرار دادین. استفاده از نکاتی که نوشتین، میتونه خیلی بهمون کمک کنه. اعتقادم اینه که باید از سایت هایی که محتواهای خوب دارن، حمایت بشه. من صاحب سایت برچسب هستم. در صورت تمایل می تونیم در زمینه رپورتاژ رایگان با هم تعامل داشته باشیم؟

  2. مریم گفت:

    اصلا تخفیفی ندارند قیمت اصلی جنس را دو برابر کردند و حالا ۵۰ درصد تخفیف می دند جای تاسفه

  3. محمد گفت:

    چرا دیجی کالا قط شده

  4. محمد گفت:

    دیجی کالا همین که ساعت خرید بلک فراید فرا رسید دیجی کلا قط شده این چه وضعشه

نظرات