ماجرای جنجالی توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی مشخص شد +عکس و فیلم

0

متن توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی و زینب سلیمانی جنجالی شده و عکس جنجالی از یک پست اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شده بود که شادی شایانفر از عوامل سریال روزگانی جوانی ۲ شبکه پنج به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دخترشان زینب سلیمانی اهانت و فحاشی کرده بود. که در ادامه ماجرای کامل را میخوانید.

ماجرای جنجالی توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی مشخص شد +عکس و فیلم

 

ماجرای جنجالی توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی مشخص شد +عکس و فیلم

شادی شایانفر بازیگر و تدوینگر سینما و تلویزیون کشورمان در چند روز گذشته خبرساز شده و عکسی از پست اینستاگرامی با عنوان توهین به شهید سردار سلیمانی و زینب سلیمانی در روز گذشته حواشی زیادی در پی داشته و مورد انتقادات بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

این خانم بازیگر بعد از گذشت یکروز فیلمی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و درباره آن توضیحاتی داد و گفته که پیج اینستاگرام من یک روز در دسترسم نبود و من اصلا خبر نداشتم که این موضوع پیش آمده و از طرق واتساپ و دوستانم از ماجرای توهین و پست اینستاگرام توهین آمیز منتسب در صفحه اینستاگرامم مطلع شدم. او گفت پیگیر این ماجرا هستم و از همه مردم عذرخواهی میکنم و …

بیانیه صدا و سیما درباره متن موهن عوامل سریال روزگار جوانی ۲

شادی شایانفر در جدیدترین تدوین او نیز در سریال روزگار جوانی و حکایت های کمال است که از تلویزیون پخش شد، الان با سمت دستیار تدوین سریال روزگار جوانی۲ در شبکه پنج را بر عهده داشته و برای همینم حواشی صدا و سیما با بیانیه ای اعلام کرد که وی عضو رسمی صدا و سیما نبوده و ما پیگیر ماجرای توهین هستیم.

ساعاتی بعد و در پی این اظهار نظر از سوی شبکه پخش کننده سریال «روزگار جوانی ۲»، روابط عمومی صداوسیما هم درباره این متن موهن اطلاعیه‌ای صادر کرد که از زاویه ای دیگر به موضوع پرداخته و در آن تاکید شده بود، «فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد».

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

به اطلاع مخاطبان محترم رسانه ملی می‌رساند اخیرا متنی موهن در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی ۲ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است. لازم به توضیح است فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد. بدیهی است افراد متعددی در قالب برنامه‌ها و سریال‌های برون‌سپاری شده تحت عناوین مختلف با تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها همکاری می‌کنند که این همکاری واجد هیچ‌گونه حق ارتباط استخدامی‌با صداوسیما نیست.»

در پایان این اطلاعیه هم چنین آمده است، «روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن تقبیح انتشار مطالب موهن در صفحه شخصی منتسب به فرد مذکور، به آگاهی عموم مخاطبان عزیز می‌رساند سازمان در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.»

همچنین بخوانید: بیوگرافی شادی شایانفر بازیگر و همسرش + اینستاگرام و فیلم شناسی

وی دختر محسن شایانفر از تهیه کننده مطرح صدا و سیما (محسن شایانفر) است . «شادی شایان فر» نیز در بیو اینستاگرامش نوشته این پیج هک شده و در حال بررسی است. گفتنی است که در آثاری همچون «بالاتر از خطر»، «مسافر»، «چند متر مکعب عشق»، «پرتقال خونی»، «مسیر عشق مسافر کربلا» به عنوان «بازیگر»، «کارگردان»، «دستیار تدوین» حضور داشته است.

نظرات