قصد خرید شیر ظرفشویی را دارید؟ قبل از خرید حتما این مقاله را بخوانید!

0

این روزها و در این شرایط خاص کرونایی، اهمیت خرید اینترنتی و آنلاین بیشتر از همیشه به چشم می‌ آید. حتی برای اقلامی که پیش از این برای انتخاب و خرید آنها سخت‌ گیری داشتیم هم امروز به فروشگاه ‌های آنلاین سر می ‌زنیم و اقدام به خرید آنلاین می ‌کنیم.
حتماً موافق هستید که یکی از این نیازها خرید شیر ظرفشویی است. اینکه دیگر نیاز نیست برای خرید شیر آب ظرفشویی مورد نظر به سطح شهر و شلوغی ‌ها، آن هم در این شرایط کرونایی برویم از یک طرف و از طرفی دیگر اینکه به‌وسیله گوشی موبایل مان که تقریباً همه زمان روز را با آن سر و کار داریم و تنها از طریق یک اپلیکیشن امکان دسترسی به تمامی اطلاعات مورد نظرمان از جمله تنوع قیمت شیر ظرفشویی و ویژگی محصول مورد نظر را داریم، از جمله ویژگی های تجربه‌ شیرین یک خرید اینترنتی مطمئن خواهد بود.

 شیر ظرفشویی

جنس بدنه؛ اولین اولویت در انتخاب شیر آب ظرفشویی

انتخاب شیر آب ظرفشویی و یا حتی خرید شیرآلات روشویی مثل هر خرید دیگری ایده آل‌هایی را طلب می کند که می ‌تواند از دید هر خریداری متفاوت باشد. جنس مناسب بدنه و کیفیت شیر ظرفشویی از اصلی‌ترین معیارهاست. شیرآلات ظرفشویی از لحاظ جنس بدنه معمولاً در چند دسته پر طرف‌دار تولید می‌شوند؛ آلیاژ برنج، تمام استیل، کروم، نیکل و اپوکسی که تفاوت در این چند دسته موجب ایجاد تنوع قیمت شیر ظرفشویی مد نظر شما خواهد شد. به ‌عنوان مثال آلیاژ برنج ترکیبی از فلزهای برنج و روی و سرب است که در خرید شیرآلات از این جنس باید توجه داشت که میزان فلز سرب از ۲٫۵ درصد کمتر باشد چرا که موجب مسموم شدن آب درون شیر می‌شود. یا شیرآلات تمام استیل به علت ارزشمند بودن فلز استیل تجربه یک انتخاب لوکس برای آشپزخانه شما را بهمراه خواهد داشت.

شیر ظرفشویی

تناسب شیر آب ظرفشویی با معماری آشپزخانه

نکته بسیار مهم دیگر در انتخاب شیر آب ظرفشویی، هارمونی و تناسب با معماری آشپزخانه و سینک ظرفشویی مدنظر شما است. سلیقه زیبای شما چه می‌گوید؟ می‌توانید شیر ظرفشویی را روی سینک، روی صفحه کابینت یا بر روی دیوار نصب کنید، انتخاب با شماست.
از روان‌شناسی رنگ‌ها می‌دانید؟ به‌عنوان مثال از ترکیب فوق‌العاده رنگ طلائی با فیروزه‌ای یا مشکی در طراحی دکوراسیون. می‌توانید با مقایسه رنگ بندی‌های مد نظر رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تأثیر ارتفاع در راحتی کاربری شیر آب ظرفشویی

ارتفاع شیر آب ظرفشویی بسته به نوع استفاده شما متغیر است و البته دارای اهمیت. ابعاد ظروف مورد شستشوی شما، فاصله سینک با کابینت و تعداد لگن‌های سینک از جمله عوامل مؤثر در تعیین انتخاب میزان ارتفاع شیر آب ظرفشویی هستند.

شیر ظرفشویی

یکی از مهم ترین مزیت‌های خرید آنلاین شیر ظرفشویی وجود مشخصات فنی در صفحه مربوط به خرید هر محصول و البته مشاهده تصاویر هر مدل در زوایای مختلف است که در سرام پخش میتوانید تمام این مشخصات را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه کنید.

 معیارهای انتخاب مکانیزم شیر آب ظرفشویی

در انتخاب مکانیزم شیر آب ظرفشویی هم معیارهایی مثل سلیقه طراحی، میزان راحتی در استفاده، اهمیت میزان آب مصرفی و حتی تنوع قیمت شیر ظرفشویی دخیل هستند. اگر علاقمند به طراحی‌های کلاسیک هستید به احتمال زیاد انتخاب شما شیر آب ظرفشویی با مکانیزم فلکه‌ای خواهد بود. اگر راحتی استفاده و زمان در درجه اهمیت باشد انتخاب شما مکانیزم اهرمی و اگر هم راحتی و هم مصرف مقرون به صرفه آب را مدنظر داشته باشید، مکانیزم هوشمند انتخاب شما خواهد بود.

به طراحی شیر آب ظرفشویی توجه کنید!

طراحی شیر آشپزخانه باید فاکتورهای مختلفی مانند نوع، مدل و ظاهر آن‌ها توجه داشته باشید. برای مثال اگر آشپزخانه شما به سبک سنتی طراحی شده است، استفاده از سینک‌های دارای دو دستگیره مجزا برای آب سرد و گرم گزینه‌ای به مراتب مناسب هستند. نقطه مقابل آن اگر آشپزخانه امروزی است، باید دکوراسیون متناسب با آن را استفاده کنید.

برخی شیرهای ظرفشویی، شیرآلات جانبی نیز دارند که ممکن است برای بسیاری از افراد کاربردی باشد. برای مثال در بسیاری از خانه ‌های امروزی، یک شیر کوچک مجزا روی سینک نصب می ‌کنند تا بتوانند آب تصفیه شده بنوشند. دستگاه تصفیه زیر سینک ظرفشویی نصب شده و وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارد.

شیر ظرفشویی

تعداد دستگیره ‌ها؛  فاکتوری مهم در انتخاب شیر ظرفشویی

کارشناسان معتقدند شیرهای ظرفشویی دارای دستگیره مجزا برای آب گرم و سرد انتخابی به‌مراتب به‌صرفه‌تر خواهد بود و از طرفی ظاهر آشپزخانه را نیز زیباتر خواهد کرد. اما اگر بخواهید جنبه سهولت و کاربردی بودن آن را بسنجید، شیرآلات اهرمی گزینه بهتری برای خرید هستند؛ چرا که تنها با یک چرخش ساده قابل استفاده هستند. البته شیرهای اهرمی با ظاهر زیبا نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آن‌ ها را خریداری کنید.

سوراخ‌های سینک ظرفشویی

فرض کنید هم اکنون شیری دو دستگیره دارید و قصد دارید شیر اهرمی تک دستگیره‌ ای را خریداری کنید، خواهید دید که یک سوراخ اضافی روی سینک شما است که باید به ‌هر نحوی آن را بپوشانید. بعضی از برندهای تولید کننده برای این کار وسیله ‌ای در نظر گرفته‌اند و به مصرف کنندگان می‌ دهند.

تنوع قیمت، کیفیت و سابقه تولید؛ برند شیر آب ظرفشـویی

و اما در نهایت برند. برند یک شیر آب ظرفـشویی تأثیر مستقیمی در انتخاب آن توسط خریدار دارد. برند های متفاوت بسته به هدف گذاری های کسب و کار در نظر گرفته، دارای اعتبار متفاوت هستند. برخی شهره در ساخت و عرضه اقلام با کیفیت و لوکس دارند و برخی معیار عرضه با قیمت مناسب تر را در نظر دارند. بی شک با شرایط بازار امروز و افزایش روزافزون قیمت شیر ظرفـشویی توصیه می‌شود در انتخاب بهترین برند ممکن، از هدر رفتن هزینه خود در کوتاه مدت جلوگیری کنید.

جمع‌بندی

انتخاب و خرید شیر آب ظرفشویی فرایندی پر وسواس و با دقت را می‌طلبد. سرام پخش از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی در زمینه فروش انواع تجهیزات سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه اعم از کاشی و سرامیک، شیرآلات، سینک، روشویی، انواع توالت ایرانی و فرنگی و … است که توانسته با ایجاد بستری مناسب در ابعادی چون رقابتی بودن قیمت، آسان بودن خرید، تنوع محصولات، اعلام نزدیک ترین فروشگاه به خریدار، امکان پرداخت در محل تحویل محصول، پشتیبانی در هر لحظه و امنیت خرید، تجربه ای شیرین را در اختیار خریداران قرار دهد.

نظرات