معرفی کامل و زمان پخش مسابقه جوکر فیلیمو + بیوگرافی مجری و مهمانان

0

معرفی کامل و زمان پخش مسابقه جوکر از فیلیمو از جزئیات پخش تا اسامی شرکت کنندگان و مهمانان + بیوگرافی مجری و مهمانان رئالیتی شو جوکر و اسامی مهمانان فصل اول مسابقه جوکر فیلیمو را در ادامه در این صفحه میخوانید

معرفی کامل و زمان پخش مسابقه جوکر از فیلیمو + بیوگرافی مجری و مهمانان با عکس و اسامی کامل

زمان پخش و تکرار مسابقه جوکر از فیلیمو + بیوگرافی مجری و مهمانان با عکس

مسابقه جوکر جدیدترین برنامه نمایش خانگی فیلیمو محصول سال ۱۴۰۰ با اجرای سیامک انصاری و حضور مهمانانی چون امین حیایی و امیرمهدی ژوله ، سام درخشانی ، سهیل مستجابیان ، امیر کاظمی و تعدادی دیگر از بازیگران و چهره های معروف قرار است از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ بطور اختصاصی فصل اول آن از فیلیمو منتشر شود. قانون رئالیتی‌شو یک تعریف ساده‌تر دارد. «هر کسی بخنده باخته!» این خلاصه بازی جوکر است که در ادامه درباره ویژگی‌ها و شرایط و داستان و روش بازی فصل اول مسابقه جوکر و عوامل و سازندگان و زمان پخش و تکرار مسابقه جوکر از فیلیمو و معروفی کامل و بیوگرافی و عکس مهمانان و مجری بازی جوکر توضیح می‌دهیم.

داستان و بیوگرافی مسابقه جوکر

مسابقه جوکر، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ کارگردانی جوکر را سیدحامد میرفتاحی و تهیه‌کنندگی آن را امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری بر عهده دارند.

«جوکر» برگرفته از یک بازی معروف جهانی است که چند هنرمند، شش ساعت در یک خانه کنار هم زندگی می‌کنند و می‌توانند با روش‌های مختلف یک‌دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏

تا کنون کشورهای ژاپن، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک اقدام به تولید برنامه «جوکر» کرده‌‎اند.

زمان پخش تکرار مسابقه جوکر از فیلیمو

اسامی شرکت کنندگان و مهمانان مسابقه جوکر

شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

پوستر فصل اول مسابقه رئالیتی شوی جوکر نیز منتشر شده و مهمانان فصل اول جوکر: سام درخشانی ، بیژن بنفشه خواه ، امیرمهدی ژوله ، امیر کاظمی، هومن حاجی‌عبداللهی، سهیل مستجابیان ، رضا نیکخواه و امین حیایی می باشند

همچنین بخوانید: نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه تهمتن شبکه نسیم + قوانین و شرایط مسابقه تهمتن

بیوگرافی مهمانان و شرکت کنندگان مسابقه جوکر

بیوگرافی میزبان و مجری بازی جوکر

سیامک انصاری مجری و میزبانی جوکر را بر عهده دارد و علی لک پوریان هم به عنوان بازیگر او را همراهی و کمک می‌کند.

سیامک انصاری، بازیگر سریال‌های کمدی همچون «پاورچین»، «قهوه تلخ»، ‏«در حاشیه»، ‏«دورهمی»، ‏«صفر بیست و یک» و …، مجری یک برنامه رئالیتی‌شو با نام «جوکر» خواهد شد که میزبانی از هشت بازیگر کمدی را برعهده خواهد گرفت.

زمان پخش از فیلیمو

با طی شدن مراحل تولید و کسب مجوز، برنامه جوکر شنبه‌ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش خواهد شد. تا این لحظه، شنبه ۶ آذر برای پخش نخستین قسمت مسابقه جوکر در نظر گرفته شده است.

نظرات