بیوگرافی فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی و همسرش + عکس شغل و اینستاگرام

1

بیوگرافی فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی و همسرش کیست و اهل کجاست + سوابق و شغل چارلی چاپلین ایرانی و عکس های شخصی و خانوادگی و پیج اینستاگرام فلاح مرتضوی معروف به چارلی چاپلین ایرانی از شهرت تا طلاق از همسرانش به دلیل چارلی چاپلین بودن را از صفحه در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی و همسرش + عکس شغل و اینستاگرام

بیوگرافی فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی

چارلی چاپلین ایرانی کیست, فلاح مرتضوی اهل دهدشت کهکیلویه و بویراحمد است که به خاطر شباهت بیش از حدش به چارلی چاپلین به هنرپیشه معروف سینمای کلاسیک، به چارلی چاپلین معروف شده است‌‌.

سرگذشت زندگی چارلی چاپلین ایرانی

فلاح مرتضوی هم اکنون ساکن یاسوج است و ۴ برادر و هفت خواهر دارد و در خانواده بی بضاعت بزرگ شد و رشد کرد.
یکی از برادرانش دکترای روانشناسی دارد و دیگری در نیروی هوایی ارتش خدمت میکند و سومی گچ کار و برادر کوچکترش نیز در حوزه علمیه قم فعال هست.

او می گوید: در سال ۷۸ بعد از اینکه پدرم فوت کرد، برادر بزرگم سرپرستی خانواده را بر گرفت، بعد از چند سال همه ازدواج کردند.

ماجرای ازدواج ها و جدایی و طلاق از همسر اول و دومش بخاطر چارلی بودن

فلاح مرتضوی تاکنون دو بار ازدواج کرده که هر دو ازدواجش به جدایی و طلاق کشیده شده است.

او درباره علت جدایی و طلاقش گفته: همسرم دوست نداشت که شبیه چارلی چاپلین باشم. همینطور در ازدواج دوم هم مشکلاتی آمد که دوباره از همسرم جدا شدم و در حال حاضر مجرد هستم.

چارلی چاپلین ایرانی کیست و اهل کجاست

عشق و علاقه به چارلی

عشق و علاقه این مرد دهدشتی به چارلی از تماشای فیلم ها و داستان های او آغاز شد و می گوید: عشق و علاقه ای که به چارلی چاپلین دارم، بی نهایت است، او در روحم قرار دارد. پوشیدن لباسی شبیه چارلی بهانه ای شده تا ارتباطی با مردم برقرار شود. دوست دارم همه جای ایران سفر کنم و با لباس چارلی و شخصیت چارلی، مردم را خوشحال کنم.

همچنین ببینید: بیوگرافی فرامرز راکی خواننده اینستاگرامی و همسرش+ درگذشت و آثار فرامرز رشیدی نژاد

درآمد و شغل فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی

مرتضوی از طریق هزینه و مخارج خود را از طریق حمایت مردم و عکس گرفتن با آنها تامین می کند و یا سفر کردن به شهرهای مختلف ایران، مردم با او عکس می گیرند و با عشق به او پول می دهند.

او میگوید: وقتی آستارا رفتم، روزانه شاید ۵ هزار عکس با من می گرفتند. همینطور در تبریز بسیار حمایت کردند و شهر شلوغ و تردد شد. همان جا شهرداری آمد و با احترام من را به ترمینال فرستاد و من هم به تهران رفتم

در ترمینال تبریز وقتی پول هایم را حساب کردم، چیزی حدود هشت میلیون تومان بود.
همه این پول ها به خاطر عکس هایی بود که مردم تنها در یک روز با من می گرفتند. هیچ وقت دوست نداشتم به شخصی بگویم عکسی که با من می گیرید، پولی هست، اگر درخواست پول کنم، احساس می کنم شخصیت خودم و چارلی خرد می شود.

درآمدم به اندازه ناهار، شام و خواب هست. مثلا یک روز ۳۰۰ هزار تومان، روز دیگر اصلا درآمدی ندارم.

عکس های فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی و اینستاگرامش

راه رفتن مثل چارلی چاپلین

فلاح مرتضوی میگوید: راه رفتن مثل چارلی کار ساده ای هم نیست. روزانه که مثل چارلی راه می روم، رگ های پاهام خیلی درد می کند، شب ها تا صبح از درد نمی خوابم. نمی دانم در آینده چه بلایی سر این پاهام می آید اما همین که ایرانی را شاد می کنم، حالم خوب می شود. همینطور دوست دارم پولی داشته باشم و یک سیستم صوتی بخرم تا وقتی راه می روم آهنگ های چارلی را هم پخش شود.

1 دیدگاه در “بیوگرافی فلاح مرتضوی چارلی چاپلین ایرانی و همسرش + عکس شغل و اینستاگرام

  1. امیر گفت:

    واقعاً دمت گرم خیلی شباهت دارد ♥️💐

نظرات