عکس های جدید ونلوپه و رالف خرابکار برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

0

” پس زمینه ونلوپه و رالف خرابکار “. این شخصیت کارتونی از شخصیت های محبوب انیمیشن پرطرفدار رالف خرابکار است. که طرفداران زیادی در میان کودکان به ویژه دختر بچه ها دارد. از آنجایی که این کارتون در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب عکس های جدید ونلوپه برای پروفایل و پس زمینه گوشی با کیفیت بالا را آماده کرده ایم.قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید ونلوپه و رالف خرابکار را با هم ببینیم. برای مشاهده جدیدترین عکس های ونلوپه مناسب برای بکگراند گوشی و عکس پروفایل با ما همراه باشید.

پس زمینه ونلوپه

 

خلاصه کارتون

رالف، معروف به رالف خرابکار شخصیت یکی از بازی‌های کامپیوتری است. و داستان این انیمیشن حول زندگی کسل کننده او می گردد. رالفِ خرابکار، نقش منفی یک بازی دهه هشتاد، به نام «فلیکس همه کاره کوچک» است، که دیگر از منفی بودن خود خسته شده .و قصد دارد مانند شخصیت مثبت بازی یعنی فلیکس، به قهرمان تبدیل شود. رالف از شکست های همیشگی خود که سی سال است آن را لمس می‌کند خسته و ناراحت است و آرزو دارد فرار کند و همین بهانه‌ای است تا داستان فیلم با داستان بازی تفاوت داشته باشد.
پس زمینه ونلوپه
سفرهای رالف از داخل کابل های برق و موج های پروژکتور به جایی که زمین مرکزی بازی نام دارد صورت می‌گیرد.  رالف تصمیم دارد با به دست آوردن یک مدال قهرمانی، خود را به دیگر شخصیت های بازی اثبات کند . رالف در یکی از بازی ها به نام «ندای وجدان» مدال قهرمانی را به دست می‌آورد.اما اتفاق‌هایی روی می دهد که موجب می شود او همراه ویروس این بازی به سرزمین بازی دیگری که «شکرشتاب» نام دارد منتقل و با دختر بچه‌ای به نام ونلوپه آشنا ‌شود. این دختر که دچار نقص در برنامه ریزی است و تصویرش پیکسل پیکسل و شطرنجی می‌شود از مدال رالف برای ورود به مسابقه بازی رالی استفاده می‌کند….

عکس های جدید ونلوپه برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

پس زمینه ونلوپه

با ما همراه باشید.

نظرات