اگه خانوم شیک پوشی هستید از این مدل بافت لباس زنانه دیدن فرمایید!

0

“ مدل بافت لباس زنانه ۲۰۲۲ “، یکی از دلایل محبوبیت این لباس این است که شما می‎توانید لباس خود را در هر زمان و هر طور که دوست دارید بپوشید و آن را با هر آنچه که می‎پسندید ست کنید. در ادامه این مطلب ما انواع شیکترین و جدیدترین مدل بافت لباس زنانه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم.

مدل بافت لباس زنانه 2022

مدل بافت لباس زنانه ۲۰۲۲

پلیور بافتنی زنانه سبز لیمویی با آستین‏های بالنی بلند، یقه ایستاده، قد مینی و الیاف پرزدار که در بافت آن استفاده شده است، احساسی فوق العاده را به شما منتقل می‎کند. می‏توانید آن را با کفش‏ پاشنه بلند، کفش پاشنه کوتاه و چکمه ‎‏های بدون پاشنه بپوشید. این لباس برای هر جایی کاملاً مناسب و شیک به نظر می‏رسد.

رفع اشکال کار در بافتنی
بافت سفت : مقدار نخ مصرفی زیاد و لباس سخت و ناراخت کنندهودر هنگام شستشو به صورت نمد میشود
بافت شل : لباس دارای شکل و حالت خوبی نبوده و در اندک مدتی از ریخت و قواره خواهد افتاد .
وصل کردن دو سر نخ حین کار

هیچ گاه کاموا را در وسط کار گره نزده و اگر تعداد دانه ها زیاد است کار را یک رج بشکافید و نخ جدید را از ابتدای رج ببافید اگر دانه ها ککم است آن ها را نبافته و از اول رج بعد نخ جدید را ببافید .

مدل بافت لباس زنانه 2022

مدل بافت لباس زنانه ۱۴۰۱

انواع سجاف ژاکت
سجاف جدا : این نوع سجاف نیز به دو روش بافته میشود یا سجاف را جداگانه میبافیم و به ژاکت میدوزیم ویا از جلو ژاکت از گودی گردن تا لبه پای ژاکت دانه گرفته ومیبافیم
سجاف سر خود طرح سجاف نیز را میتوان به مدل های مختلف بافت مثل کشباف مدل رکن یا ابرو بادی ، یا جودانه یا هر طرح دلخواه دیگری که به صافی و تمیزی لبه کار کمک کند .

آیا دختری هست که در کمد خود، لوازم صورتی رنگ به اندازه کافی نداشته باشد؟ پاسخ این سؤال مشخص است، هرگز! آنچه پلیور بافتنی زنانه صورتی را از بقیه متفاوت می‏کند رنگ آمیزی و طرح ساده آن است که به راحتی می‏توانید آن را با یک کمربند بسیار شیک ست کنید. کمربند را محکم به کمر خود ببندید تا آویزان نشود. این لباس بافتنی ساده و دلپسند عاری از تزئینات اضافی، نرم و گرم است.

 

مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022 مدل بافت لباس زنانه 2022

نظرات