ساعت و زمان پخش مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن با عکس

1

ساعت و زمان پخش مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + موضوع و بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن شبکه نسیم با عکس, مسابقه تهمتن, تازه ترین برنامه سرگرمی شبکه نسیم تلویزیون محصول سال ۱۴۰۰ از جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ با اجرای بهداد سلیمی و آیدین خطایی حوالی ساعت ۲۳ از جمعه تا یکشنبه هر هفته تماشا کنید. در ادامه به معرفی کامل و بیوگرافی مسابقه تهمتن به همراه عکس و بیوگرافی بهداد سلیمی و آیدین خطایی مجریان تهمتن و اسم و بیوگرافی ورزشکاران و شرکت کنندگان امشب را در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید

ساعت و زمان پخش مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن با عکس

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + موضوع و بیوگرافی مجریان

مسابقه تهمتن به تهیه کنندگی رضا نصیری جایی برای نمایش استعدادهای ورزشی با اجرای آیدین خطایی و بهداد سلیمی از شبکه نسیم با رقابت ورزشکاران در چالش های ورزشی سنگین با بکار بردن ذکاوت و قدرت بدنی با تاکید بر روحیه پهلوانی است.

موضوع و معرفی مسابقه

این مسابقه با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، جمعه و شنبه، ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود. این مسابقه با حضور ۲۵۶ ورزشکار در چهار گروه در حال تولید است که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به صورت خانوادگی به این برنامه آمدند تا با توانمندی‌های جسمی، قدرتی و توان هوازی با یکدیگر به رقابت بپردازند

تهیه‌کننده این مسابقه گفت: پخش این برنامه که بر پایه توانمندی‌های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده، از روز جمعه (۲۸ آبان) از شبکه نسیم آغاز می‌شود.

بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن از شبکه نسیم

بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن

تهمتن، با اجرای آیدین ختایی، ورزشکار و بهداد سلیمی، قهرمان جهان و المپیک در ۱۰۰ قسمت از شبکه نسیم پخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه، پس از راستی آزمایی و مسابقات‌ اولیه، وارد این مسابقه شده‌اند.

آیدین خطایی در پیج اینستاگرامش درباره اجرای این مسابقه هیجان انگیز نوشت: دوست عزیزم بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک در این برنامه کنار شما خواهد بود و من رو همراهی میکنن در اجرای این مسابقه..در اخر امیدوارم حاصل تلاش بی وقفه همه همکارانم از مدیران محترم شبکه نسیم تا دوستان تدارکات برنامه و همه کسانی که صمیمانه در ساخت این برنامه ما رو یاری کردند مورد نگاه زیباتون قرار بگیره

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های آیدین خطایی و همسرش از قویترین مردان تا بازیگری

بیوگرافی آیدین خطایی مجری مسابقه تهمتن

پیج اینستاگرام

tahamtantv

تعداد قسمت ها

این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید شده و پخش خواهد شد. یکی از نکات بارزِ این پروژه آن است که با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین‌المللی با کیفیت ۴K جهت پخش آماده می‌شود.

رضا نصیری‌ که پیش از این به ساخت و تهیه‌کنندگی برنامه “کودک‌شو” شناخته می‌شود تهیه‌کنندگی این مسابقه تلویزیونی را برعهده دارد.

1 دیدگاه در “ساعت و زمان پخش مسابقه تهمتن از شبکه نسیم + بیوگرافی مجریان مسابقه تهمتن با عکس

  1. Bi گفت:

    حسین مقدم بیوگرافیش چیه؟
    چن سالشه؟

نظرات