بیوگرافی سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله + اینستاگرام و ماجرا و علت دقیق خودکشی

0

بیوگرافی سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله + اینستاگرام و ماجرا و علت دقیق خودکشی

بیوگرافی و ماجرای خودکشی سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله تا علت خودکشی + عکس و پیج اینستاگرام و علت دقیق خودکشی کولبر ۱۵ساله اهل روستای هانی گرمله پاوه توسط رسانه ها مشخص شد و او به دلیل از تلف شدن قاطرهایش دست به خودکشی زد و خانواده و زندگی شخصی و شغلی و تحصیلی سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله با عکس و جنجال ها و نحوه خودکشی و واکنش ها را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سروش رحمانی کولبر 15 ساله + اینستاگرام و ماجرا و علت دقیق خودکشی

بیوگرافی سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله

سروش رحمانی, متولد دهه ۸۰ اهل روستای هانی گرمله شهرستان پاوه بود که نام نوجوانی است که برای امرار معاش خانواده کولبری میکرد. او دانش آموز بود و نوجوانی ۱۶ ساله که به درس خوان بودن و مودب بودن در میان اهالی شهرستان پاوه و روستای هانی گرمله مشهور بود که در آبان ۱۴۰۰ دست به خودکشی زد.

ماجرای خودکشی کولبر ۱۵ ساله اهل پاوه

روز ۲۶ آبان ۱۴۰۰ وقتی سروش رحمانی کولبر نوجوان در خانه تنها بود به خاطر غصه از دست دادن قاطرها خودش را با پرده اتاق به میله پرده آویزان کرده بود. برادرش همسایه ها را خبر کرده بود و اورژانس بالای سر او آمده و گفته بودند که او دیگر علائم حیاتی ندارد.»

سروش رحمانی در مراسم تدفینی که برگزار شد، در روستای مرزی هانی گرمله به خاک سپرده شد.

دیده بان نوشت: نوجوان ۱۵ ساله با هویت سروش رحمانی اهل روستای “هانی‌گرمله” از توابع نوسود که ساکن پاوه هستند، پس از کشته شدن چند راس قاطر توسط هنگ مرزی که به منظور کولبری با پرداخت پول قرض گرفته بود، خودکشی کرد.

گفته شده است که محل زندگی؛ سروش رحمانی به دلیل فقر و بدهکاری منزلشان در گرو بانک بوده و از آنجایی که پدرش به سرطان مبتلا شد، وی چندی پیش برای همکاری با خانواده‌اش چند راس قاطر را به قرض گرفته و در مرز نوسود مشغول کولبری بوده که چند روز پیش قاطرهای قرضی وی تلف شده‌اند.

این منبع در ادامه اعلام کرد که سروش طی روزهای گذشته از این بابت دچار تالمات شدید روحی بوده و روز گذشته در حالی که در منزل تنها بوده در بالکن منزل پدریش خود را حلق آویز کرده است.

خودکشی کولبر 15 ساله + اینستاگرام و ماجرا و علت دقیق خودکشی

همچنین ببینید: ماجرای قتل ابوالفضل حبیبی بوکسور مرندی و علت قتل +قاتل ابوالفضل حبیبی کیست

خانواده سروش رحمانی نوجوان کولبر خودکشی کرده

پدر سروش به نام فاروق در بندرعباس کاسبی می کرد. او از کشورهای خارجی اجناس مختلف وارد کشور می کرد و می فروخت. در واقع باعث شده بود که او به نوعی کارآفرین باشد اما تغییر شرایط کشور یکدفعه باعث ورشکستگی او شد.»

پدر سروش بیماری سرطان روده و مغز استخوان داشت و مادرش هم به دیابت مبتلا بود.

در تمام این سال ها پدر سروش با مشکلات اقتصادی خیلی زیادی دست به گریبان بود و از بانک یک وام ۵۰ میلیون تومانی گرفته بود که توانایی بازپرداخت آن را نداشت. در حالی که سند خانه آنها در رهن بانک بود و بانک می توانست خانه را مصادره کند اما با در نظر گرفتن شرایط مالی این خانواده به آنها مهلت داد و بدهی پدر سروش حالا به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است که این تنها بدهی او نیست. بدهکاری او به افراد و اشخاص باعث شده بود حکم جلب سیار او را داشته باشند و از ترس همین موضوع او حتی عروسی دو دختر خود هم نیامد.»

یکی از نیکوکاران شهر پاوه برای سروش و برادرش سهیل دو قاطر خرید و به آنها گفت اگر توانستید بعدا پول قاطر را به من برگردانید . این دو برادر برای خرج خانواده اقدام به کولبری در مرز عراق کردند.

نظرات