بیوگرافی محسن شایانفر تهیه کننده و همسر و دخترانش + عکس و پیج اینستاگرام

0

بیوگرافی محسن شایانفر تهیه کننده و همسرش و دخترانش کیست + عکس ها و پیج اینستاگرام و آثار هنری و فیلم ها و سریال های محسن شایان فر بازیگر و تهیه کننده و خانواده اش و دخترش شیما و شادی و زندگی شخصی و هنری محسن شایانفر تهیه کننده تلویزیون و صدا و سیما و حواشی و جنجال های او را در این بخش به همراه پیج اینستاگرام محسن شایانفر را از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی محسن شایانفر تهیه کننده و همسرش و دخترانش +عکس ها و اینستاگرام و آثار

بیوگرافی محسن شایانفر

محسن شایان‌فر, بازیگر, تهیه کننده, دستیار کارگردان متولد ۳ دی سال ۱۳۴۰ در تهران تهیه کننده تلویزیون است. او دو دختر به نام شیما و شادی دارد که هر دو در زمینه بازیگری و سینما و دستیار کارگردانی فعالیت دارند

همسر و دختران محسن شایانفر

آقای شایان فر سال های پیش ازدواج کرده و دو دختر به نام شیما و شادی دارد که شادی دختر محسن شایانفر بازیگر و دستیار کارگردان است و با پدرش نیز در بیشتر سریال ها و کارهای سینمایی و سریال ها همکاری میکند

عکس دختران محسن شایانفر تهیه کننده تلویزیون

سوابق هنری

شایانفر از تهیه کنندگان سرشناس سینما و تلویزیون ایرانی است که بیشتر با تلویزیون و صدا و سیما همکاری دارد و تهیه کنندگی آثاری چون سریال ملکوت و حکایت های کمال را بر عهد داشته است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۳ با بازی در تئاتر استانی شروع کرد و از سال ۱۳۶۳ به کار روزنامه نگاری پرداخت و در کنار آن به تهیه و تولید فیلم های سینمایی و سریالی تلویزیونی پرداخت.

همچنین ببییند: عکس و بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیردفتری + فیلم شناسی

شایان فر تهیه کنندگی را بطور حرفه ای در سال ۱۳۷۵ در فیلم بالاتر از خطر به کارگردانی سعید عالم زاده آغاز کرده و سپس در سریال هست و نیست، سریال ملکوت، سریال مقصد، سریال خسته دلان، سریال سایه تنهایی و سریال مسافر و فیلم شب برهنه، فیلم مانی و ندا، فیلم شاهرگ به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است.

بیوگرافی محسن شایانفر تهیه کننده و همسرش

عکس های محسن شایان فر تهیه کننده و بازیگر

جدیدترین کار محسن شایانفر تهیه کنندگی سریال حکایتهای کمال ۱ و ۲ می باشد که در هنگام ساخت این سریال مادرش نیز فوت کرد و به رحمت خدا رفت.
از جمله مجموعه «دزدان مادربزرگ» ، «خانه به خانه» و «هنگامه» و سریال ملکوت ، هست و نیست ، خسته دلان ، حکایتهای کمال و …پرداخت و همچنین در سریال «سربداران» دستیار کارگردان بوده است.

زندگینامه محسن شایانفر تهیه کننده و همسر و دخترانش + عکس و پیج اینستاگرام

محسن شایانفر از تهیه کننده های سرشناس سینما و تلویزیون است که این روزها مشغول تهیه کنندگی سریال حکایتهای کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی است که با حضور چهره های سرشناس سینما و تلویزیون جلوی دوربین رفته است.

ایشان علاوه بر تهیه کنندگی، در چند فیلم نیز بازی کرده که از جمله فیلم پيشنهاد ۵۰ ميليوني (۱۳۸۴) و عشق كافي نيست (۱۳۷۷) ، شاهرگ (۱۳۷۶) و  مقاومت (۱۳۶۵) و … می توان اشاره کرد.

محسن شایانفر تهیه کننده تلویزیون کیست

اینستاگرام محسن شایانفر

صفحه ای با نام این تهیه کننده صدا و سیما با نشانی mohsen__shayanfar در اینستاگرام در دسترس عموم قرار دارد که عکسی از سردار شهید سپهبد سلیمانی است که مشخص نیست پیج اصلی وی می باشد یا فیک است

عکس های محسن شایانفر تهیه کننده

اینستاگرام محسن شایانفر تهیه کننده

نظرات