مصطفی راغب از یزد تا برج میلاد

0

در بین خوانندگان پاپ جوان امروزی، خواننده های بسیاری هستند که از طریق یادگیری قرائت قرآن در سنین پایین به مهارت بالایی در خوانندگی دست پیدا کرده اند. از جمله این خواننده ها می توان به بهنام بانی و یا راغب اشاره کرد. مصطفی راغب که همگی او را با نام هنری راغب می شناسیم، خواننده سبک پاپ است. او متولد سال ۱۳۶۸ و اهل شهر تاریخی و زیبای یزد است. او از شش سالگی وارد دنیای هنر شده است و در زمینه های خوانندگی، نقاشی و بازیگری فعالیت داشته است تا حدی که در جشنواره های مختلفی موفق شده تا بیشتر از ۲۰ عنوان برتر را کسب کند. تمام حقوق مربوط به فعالیت های هنری او متعلق به موسسه فرهنگی هنری آوازی نو می باشد.

 مصطفی راغب

از آنجایی که راغب از سنین کم به یادگیری کلام قرآن و هنر قرائت آن با صوت مشغول بوده است، با مقام های موسیقی عرب و ایرانی آشنایی کامل دارد و به حدی از مهارت در استفاده از حنجره خود رسیده است که با کسب رتبه های متعدد کشوری و رضایت اساتیدش، امروز او یکی از استادان موسیقی بسیار مجرب محسوب می شود و پیش از آنکه آهنگی را منتشر کند در زمینه آموزش آواز و موسیقی مشغول بوده است. مصطفی راغب فعالیت خود را به عنوان یک خواننده به صورت رسمی از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. او حرفه خوانندگی را با انتشار آهنگ های بسیار احساسی و عاشقانه ای مانند *همینه عشق*، *چشم‌های تو*، *صدای باران*، *نرو* و *شب یلدا* شروع کرد. اغلب اگر آهنگ های زیای او را شنیده باشید، متوجه می شوید که تمامی آهنگ هایش علاوه بر ترانه های بسیار احساسی، حال و هوا و اجرایی عرفانی هم دارند.  برای دانلود اهنگ جدید راغب با ما همراه باشید.

شاید دلیل محبوبیت او بعد از این همه استعداد و کسب این همه موفقیت، تم بسیار احساسی آهنگ هایش باشد که این روزها بین جوان ها طرفدار دارد و گویای حال ابری و آفتابی دل همه عاشق ها است. اما گذشته از بحث استعداد و زیبایی ظاهری و آهنگ قوی، دلیل اصلی محبوب شدن یک خواننده جدی که تازه پا به صنعت موسیقی گذاشته است، معمولا یک آهنگ است که نام هر خواننده ای را در ابتدای راه بر سر زبان ها می اندازد. آهنگی که نام راغب را بر سر زبان ها انداخت، آهنگ *دل دیوونه* بود. این آهنگ بسیار احساسی بود و بلافاصله بعد از انتشارش سر و صدای زیادی به پا کرد. جالب است بدانید که مصطفی راغب اغلب آهنگ هایش را با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی تولید می کند.

 

سبک و ترانه شناسی راغب

مصطفی راغب

راغب یکی از خوانندگان پاپ بسیار با استعداد و خوش صدا است که به دلیل تمرین هایی که در قرائت قرآن داشته است، بسیار حنجره قوی دارد. او یکی از خوانندگان بسیار هنرمندی است که شاید کمتر کسی کارهای او را شنیده باشد و یا حتی بداند که او علاوه بر آموزش خوانندگی، اخیرا به صورت حرفه ای کار خوانندگی را هم انجام می دهد. او تا به امروز به موفقیت های زیادی دست یافته است که از جمله آن ها می توان به کسب رتبه اول آواز در جشنواره موسیقی جوان یزد، رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان، رتبه برتر چاوشی خوانی در جشنواره بین المللی رضوی در سه سال متوالی ۹۱ الی ۹۳ ، رتبه تکخوانی جشنواره سرود کشوری *نغمه عشق* سال ۸۷، رتبه دوم در مسابقات نقاشی رنگ و روغن، رتبه دوم بازیگری مرد در جشنواره تئاتر با بازی در نمایش *آخرین نامه* ، رتبه اول آهنگسازی در جشنواره منطقه ای تئاتر (قشم) سال ۱۳۹۱ و بسیاری رتبه های دیگر در زمینه های مختلف هنری شده است که می تواند دلیل خوبی باشد تا او را به نوبه خودش یک نخبه هنری خطاب کنیم.

قطعا همگی ویدیوی که او در جمعی از خوانندگان جوان پاپ، دعای تحویل سال را به زیبایی اجرا می کند، دیده اید. این تسلط او در خواندن و قرائت هر متنی بنابر اقتضای آن، در توان هر کسی نخواهد بود و او در جشن تحویل سال در کنار دوستان و همکارانش توانست تا لحظات پایانی آن سال را به زیبایی در خاطره ها حک کند.

 

دانلود اهنگ جدید راغب

مصطفی راغب

از آنجایی که فعالیت های مصطفی راغب به عنوان یک خواننده حرفه ای، به صورت تمام وقت انجام نمی شود، نمی توان انتظار داشت که انتشار آهنگ هایش مانند دیگر خواننده های تمام وقت، زمانبندی مشخصی داشته باشد و یا اینکه به اندازه آنها پرکار باشد. طبیعی هم هست چراکه فعالیت های هنری او در زمینه های مختلف اجازه اینکه بخواهد به صورت تمام وقت برای هنر خوانندگی اش وقت بگذارد را به او نمی دهد. حضور او در شبکه های تلویزیون صدا و سیما به عنوان مهمان و یا به عنوان خواننده برای او اعتباری را به همراه داشته است که می تواند مهر تاییدی بر فعالیت های هنری اش باشد و امید به اینکه شاید به زودی شاهد انتشار یک آهنگ جدید بسیار احساسی و زیبای دیگر از او باشیم.

به امید اینکه در آینده ای بسیار نزدیک اهنگ جدید راغب را بشنویم و مثل همیشه از زیبایی اجرای او و صدای دلنشینش لذت ببریم. شما عزیزان می توانید برای پیگیری اهنگ جدید راغب و نیز دسترسی به آرشیو کامل آهنگ های او به سایت هی معتبری همچون موزیکیشو سر بزنید و آهنگ های او را با کیفیت عالی دانلود کرده و یا به صورت آنلاین گوش کنید.

نظرات