قیمت دستگاه پلاسما جت: بهترین مارک پلاسماجت کدام است؟

0

یکی از جدیدترین وسایل آرایشی مبتنی بر مکانیسم پلاسماتراپی دستگاه پلاسما جت است. دستگاه پلاسما جت که به عنوان نسل جدید دستگاه های زیبایی شناخته می شود، کاربردهای گسترده ای در زمینه زیبایی دارد. پزشک می تواند اکثر مشکلات مرتبط با پیری پوست را با این فرآیند یونیزاسیون درمان کند. کار با دستگاه پلاسما جت غیر تهاجمی و بدون آسیب و خونریزی است. برخی از رایج ترین کاربردهای آن شامل از بین بردن جای زخم، پتوز، چین و چروک و افتادگی پوست است. قیمت دستگاه پلاسما جت بسته به سطح تکنولوژی پیاده سازی شده در بازار متفاوت می باشد.

 

بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت نسل جدیدی از دستگاه های زیبایی است. در دستگاه پلاسما جت از فناوری پلاسما استفاده شده است. پوریسما با استفاده از یون های موجود در هوا میکروپلاسم تولید می کند. طراحی خاص و فناوری پیشرفته مورد استفاده برای ایجاد یک تکنیک غیرتهاجمی جوانسازی ترکیب شده اند. یعنی بدون کوچکترین جای زخم و خونریزی مشکلاتی مانند جای زخم و جوش و چین و چروک و افتادگی پوست امکان پذیر خواهد بود. بیان بهترین مارک دستگاه پلاسما جت با توجه به برندهای مختلف که در بازار موجود می باشد کمی مشکل می باشد اما با توجه به قابلیت های مورد نیاز و نیز سطح تکنولوژی می توانید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت را انتخاب نمایید.

 

پلاسما یک گاز یونیزه با دمای بالا است که در پزشکی برای التیام زخم ها استفاده می شود. علاوه بر این، جت های پلاسما به طور گسترده ای در روش های زیبایی استفاده می شود. در کلینیک پوست و مو ، از این گاز برای از بین بردن جای زخم و آکنه، چین و چروک های ظریف و افتادگی متوسط ​​تا شدید اطراف چشم نیز استفاده می شود. پلاسماجت بینی روشی مناسب برای فرم دادن به بینی است که بدون جراحی آن را اصلاح می کند.

روش پلاسما جت بینی

در روش پلاسمای بینی، پلاسما با استفاده از دستگاه مخصوص به قسمت های مختلف بینی تابش می شود. این نقاط معمولاً فواصل بسیار کوتاهی دارند. نفوذ پلاسما به لایه های زیرین پوست باعث سوختگی و جمع شدن آن می شود. این باعث بلند شدن یا شکل دادن به بینی می شود. لکه های تشعشع پلاسماجت به عنوان نقاط ریز روی پوست در نظر گرفته می شوند. تابش پلاسما از این نقاط به لایه های زیرین پوست باعث تسریع تولید کلاژن در پوست و بهبود آسیب های پوستی می شود. به علاوه، باعث انقباض پوست می شود که به شکل دهی بینی کمک می کند.

جت های پلاسما بدون بیهوشی و به صورت سرپایی انجام می شود. پلاسماجت بینی بدون درد است، اما پزشک محل تابش را با کرم های بی حس کننده کاملاً بیهوش می کند تا مطمئن شود دردی وجود ندارد. پس از بیهوشی، پزشک از دستگاه پلاسما جت برای رساندن گاز پلاسما به قسمت های مختلف بینی استفاده می کند. بسته به هدف پلاسمایی اسپری بینی یا آسیب دیدگی بینی، ناحیه تابش متفاوت خواهد بود. حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد، پس از آن فرد می تواند بدون نیاز به کمک به خانه برود یا فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد

قیمت دستگاه پلاسما جت بینی

یکی دیگر از نگرانی های رایج در مورد عوارض جانبی پلاسماجت بینی، سوزش و زخم شدن پوست است. این یک نگرانی کاملا طبیعی است، زیرا لایه های پوست را به این شکل می سوزاند و باعث جمع شدن آن می شود. اما شواهد نشان داده است که بعد از پلاسمای بینی، هیچ سوزشی در پوست بینی مشاهده نمی شود. زیرا پلاسما وارد لایه های زیرین پوست شده و آنها را تبخیر می کند. هیچ گونه سوختگی روی پوست ایجاد نخواهد کرد. به منظور کسب اطلاع از قیمت دستگاه پلاسما جت  بینی با ما تماس حاصل نمایید.

 دستگاه پلاسما جت

نقاط پلاسماجت بر روی پوست صورت

بسیاری از مردم بر این باورند که پلاسمای بینی می تواند در تنفس آنها اختلال ایجاد کند و باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم تنفسی شود. اما اینطور نیست. زیرا در این روش پلاسما در لایه های زیرین پوست گیر می کند و به هیچ وجه دستگاه تنفسی را درگیر نمی کند. بنابراین احتمال آسیب به دستگاه تنفسی نزدیک به صفر است. اما اگر پلاسماجت بینی در یک کلینیک غیر قابل اعتماد توسط پزشک ناآگاه انجام شود، ممکن است پلاسماجت به درستی تحت تابش قرار نگیرد و ناحیه مورد نظر آسیب ببیند.

اولین شرط ساخت پلاسماجت بینی سلامت عمومی است. فردی که داوطلب این کار می شود نباید به بیماری هایی مانند دیابت، صرع، سرطان و خودایمنی مبتلا شود. علاوه بر این، افرادی که مشکلات لخته شدن خون دارند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای این روش نباشند. علاوه بر این وجود بیماری های غدد درون ریز مانعی برای لیفت یا فرم دادن به بینی با این روش است. افرادی که باتری در قلب دارند نیز کاندیدای مناسبی برای پلاسمای بینی نیستند. علاوه بر این، زنان باردار باید از انجام این کار خودداری کنند. البته مضرات پلاسما برای جنین هنوز به طور قطعی ثابت نشده است اما برای ایمنی بیشتر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است این کار انجام نشود.

عوارض پلاسماجت بینی

خطرات و عوارض پلاسماجت بینی بسیار کمتر از جراحی است. به همین دلیل این روش طرفداران زیادی را به دست آورد و به سرعت محبوب شد. به علاوه دوره بازگشت سرمایه این روش بسیار کوتاه است. در واقع فرد می تواند بلافاصله پس از لیفت صورت یا فرم دادن به بینی فعالیت های روزانه خود را آغاز کند و نیازی به استراحت یا استراحت نداشته باشد. اما در جراحی بینی، فرد حداقل به مدت یک هفته نیاز به استراحت در منزل دارد و در این مدت ممکن است درد زیادی را تجربه کند.

دستگاه پلاسما جت

آرایش میکروبرن های پلاسما جت بر روی صورت بیمار

 

روش پلاسماجت یکی از روش های کم پیچیدگی برای زیبایی افراد است. این روش عوارض جدی ندارد و به طور کلی روشی بدون درد است. شایع ترین عوارض پلاسمای بینی تورم، کبودی، قرمزی و التهاب بینی است. این عوارض معمولا یک یا دو روز پس از عمل از بین می روند. نگرانی اصلی در مورد روش پلاسماجت برای شکل دادن به بینی، باقی ماندن جای زخم است. پس از این عمل، زخم های کوچکی در ناحیه درمان ایجاد می شود. این آسیب ها همان مناطق تشعشع هستند. توجه داشته باشید که با سایر عوارض، این زخم های کوچک نیز پس از چند روز به طور کامل بهبود می یابند و در جای خود باقی نمی مانند. البته اگر به آنها دست ندهید یا در زخم فرو نروید.

نظرات