خرید آیفون تصویری از کدام شرکت؟

0

خرید آیفون تصویری در شرایط کنونی یک مسئله واجب است. امروزه دیگر کمتر خانه ای را می بینید که آیفون تصویری نداشته باشد. این به خاطر امنیتی است که از درباز کن تصویری به دست می آید و همچنین رفاهی که در بحث تردد خانه ایجاد می کند. اما از یک نظر آیفون تصویری دیگر امروز تنها وسیله ای برای باز کردن درب نیست و کارکردهای دیگری هم در آن هست که در ادامه به آن می پردازیم.

 آیفون تصویری

اطلاعات لازم برای خرید آیفون تصویری

در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی کلی برای کسی که قصد خرید آیفون تصویری را دارد ارائه دهیم. اطلاعاتی که به شما برای یک خرید و انتخاب درست کمک کند.

انتخاب آیفون تصویری ایرانی یا خارجی

اگر دنبال خرید آیفون تصویری خارجی هستید بد نیست این مطلب را بخوانید. این روزها دیگر خرید دربازکن تصویری توجیه اقتصادی و عقلی ندارد. چراکه این محصول در داخل کشور به خوبی تولید می شود و از کیفیت مناسبی و قابل رقابتی با محصولات خارجی برخوردار است.

از طرفی به خاطر گران شدن دلار این روزها نه تنها خرید آیفون تصویری خارجی بلکه هیچ برند خارجی و وارداتی دیگر به صرفه نیست. تفاوت قیمت اجناس داخلی و خارجی به خاطر افزایش قیمت دلار بسیار زیاد است که این مسأله کمک کرده تا اجناس داخلی طرفدار بیشتری پیدا کند.

اما مشکل تنها این نیست چراکه بسیاری از شرکت هایی که سابق به ایران صادرات داشتن امروز از داشتن نمایندگی در ایران منع می شوند و حتی دیگر نمی توانند به ایران چیزی صادر کنند. پس خرید آیفون تصویری خارجی بزرگترین مشکلش این است که نمایندگی این شرکت ها در ایران نیست پس خدمات پس از فروش منتفی است.

از کدام شرکت ها آيفون تصویری بخریم؟

آیفون تصویری های ایرانی زیادی در بازار وجود دارد که تعدادی از آ‌ن ها با کیفیت و با سابقه هستند. البته تعدادی از برندها هم ممکن است ارزش و کیفیت لازم را نداشته باشند. ما در اینجا به شما چند شرکت معتبر ایرانی را در زمینه تولید آیفون تصویری معرفی می کنیم که می توانید از این شرکت ها و برندها اقدام به خرید آیفون تصویری کنید.

خرید آیفون تصـویری از شرکت الکتروپیک

شرکت الکتروپیک یکی از قدیمی ترین سازندگان آیفون صوتی و تصویری در ایران است. این شرکت در سایت خود نوشته که از سال ۶۴ خورشیدی در کارگاهی کوچک در تهران شروع به تولید آیفون صوتی کرده است. امروز این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان آیفون و دیگر محصولات الکترونیکی است. آیفون های الکتروپیک طراحی زیبایی دارند و به همین دلیل قیمت لوکسی هم در بازار دربازکن های تصویری دارند. برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک از اینجا وارد شوید.

آیفون تصویری

الکتروپیک برای کسانی که اقدام به خرید آیفون تصـویری از آن بکنند ۳ سال گارانتی در نظر گرفته است. این شرکت در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی است. به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش به خریداران را ساده می کند.

خرید آیفون تصویری از شرکت تابا الکترونیک

تابا الکترونیک یکی دیگر از قدیمی ترین شرکت هایی است که دست به تولید آیفون در ایران زد. در ابتدا این شرکت با آیفون های صوتی شروع کرد و با پیشرفت کارخانه و خط تولید ساخت محصولات دیگر و همچنین تولید آیفون تصـویری را در سال های اخیر در دستور کار قرار داده است.

کارخانه تابا نیز حدود ۴ دهه هست که در ایران سابقه تولید آیفون دارد. در این مدت محصولات دیگری در این حوزه وارد چرخه تولید تابا شده است از جمله جک درب پارکینگ. تابا الکترونیک چندین مدل پنل دم درب همراه آیفون های خود تولید می کند. پنل های معمولی صوتی،‌ پنل های دوربین دار،‌ پنل های کارتخوان و پنل های کدینگ که برای مجتمع هایی با تعداد واحد زیاد است. برای خرید تابا الکترونیک از اینجا وارد شوید.

آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصـویری تابا می توانید از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ که نمایندگی آیفون تصـویری تابا در مشهد است اطلاعات کافی را به دست آورده واقدام به خرید کنید. این فروشگاه از معتبرترین فروشگاه های آیفون تصـویری در شرق ایران است. برای دریافت مشاوره از بخش مشتریان سایت و شماره های درج شده روی سایت اقدام کنید. آدرس سایت فارسیان شاپ: https://farsianshop.com/

تابا شبکه قدرتمندی و وسیعی از نمایندگان را در سراسر کشور دارد. برای همین می توانید با خیال راحت تری خرید آیفون تابا را انجام دهید چراکه می توانید به راحتی از گارانتی و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

چند برند معتبر دیگر برای خرید آیفون تصویری

از دیگر برندهای معتبر می توان به سیماران،‌ سوزوکی،‌ تکنما، کوماکس،‌ آلدو،‌ کالیوز نام برد. در بین این موارد می توان از سیماران و تکنما به عنوان برندهای بهتر نام برد. خرید آیفون تصـویری سیماران نیز در بسیاری از مناطق کشور رواج دارد و علت آن کیفیت و طراحی مناسب آیفون های سیماران است.

بنابراین شاید بتوان از الکتروپیک،‌ تابا الکترونیک و سیماران به عنوان سه شرکت معتبری نام برد که می توان با خیال راحت از آن ها اقدام به خرید آیفون تصـویری کرد.

نظرات