راهنمای نحوه محاسبه قیمت پرده های پذیرایی

0

نحوه ی محاسبه قیمت پرده با وجود گوناگونی مدل های دوخت پرده و تنوع بیش از حد پارچه ها یک امری است که شما احتیاج به کمی دانش در این رابطه دارید که در ادامه به آن می پردازیم.

قدم اول برای محاسبه قیمت، اندازه گیری دقیق پنجره می باشد. به این علت که تاثیر مستقیمی با قیمت پرده دارد. جهت آموزش اندازه گیری پرده به صفحه مربوطه رجوع کنید.

 قیمت پرده

پرده های شرکتی

پرده های شرکتی به آن دسته از پرده ها گفته می شود که تولید آن به صورت مونتاژی می باشد.

مانند : پرده زبرا، شید، شید پلیسه، لووردراپه، ورتیکال، شب و روز، دو مکانیرم و کرکره ای

نحوه ی محاسبه این دسته از پرده ها به صورت متر مربع می باشد. به این صورت که شما طول و عرض پنجره را متر می کنید، سپس در هم ضرب می‌نمایید متراژ به دست آمده را ضرب در قیمت اعلام شده توسط فروشگاه می‌کنید.

نکته قابل ذکر در رابطه با این دسته از پرده ها این است که در مدل پرده های زبرا، شید، لووردراپه، ورتیکال و دو مکانیزم مبنای محاسبه مساحت کمتر از یک و نیم متر مربع به صورت یک و نیم متر مربع حساب می شود. اگر پرده پایین حاشیه داشته باشد و ارتفاع آن زیر دو متر باشد مبنای ارتفاع دو متر در نظر گرفته می شود.

نمونه پرده مکانیکی

قیمت پرده

پرده های پارچه ای

در رابطه با پرده های پارچه ای برای هر لایه از پرده محاسبه متفاوت می باشد. برای دانستن مفهوم لایه به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پرده پذیرایی و پرده اتاق خواب متناسب با تعداد لایه هایی که میخواهید استفاده کنید باید قیمت آن را محاسبه نمایید.

لایه زیرین یا همان پشت پرده ای به این صورت است که عرض پنجره را متر میکنیم و به آن سی سانت اضافه میکنیم و سپس ضرب در قیمت فروشگاه می نماییم. اگر پرده ی زمینه شما نیاز به آسترکشی شدن داشته باشد متراژ مصرف آستر آن دقیقا به متراژ مصرف پارچه زمینه می باشد.

محاسبه لایه اصلی یا زمینه اگر قصد دوخت پلیسه و ساده دوزی دارید، ابتدا باید عرض پنجره را برای پرده پر چین، ضرب در سه و برای پرده کم چین، ضرب در دو نیم نمایید و سپس ضرب در قیمت اعلام شده فروشگاه پرده پذیرایی نمایید.

لایه زمینه اصلی در برخی موارد به صورت فلت یا همان صاف دوخته می شود که مبنای محاسبه قیمت آن به صورت لایه زیرین می باشد.

محسابه قیمت لایه سوم یا همان دکور سایه اگر میخواهید ریزشی باشد، معمولا برای پارچه های ۱٫۵ متر عرض، سه و نیم متر، ضرب در قیمت پارچه محاسبه می شود. و اگر نخواهید ریزش داشته باشد، ارتفاع پنجره به اضافه ی بیست سانت ضرب در قیمت محاسبه می شود.

لایه چهارم یا همان دکور اصلی مانند لایه سوم محاسبه می شود.

نمونه پرده پارچه ای

قیمت پرده

مشاوره رایگان خرید پرده

اگر قصد خرید پرده از این بازار را دارید بهتر است قبل تصمیم گیری اطلاعاتی در رابطه با خرید پرده داشته باشید.

مشاوران پرده ادریس به صورت رایگان میتوانند شما را در این امر راهنمایی کنند. به همین منظور میتوانید با شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸ یا ۵۵۸۷۲۷۷۰ تماس حاصل نمایید.

مجموعه پرده ادریس جهت رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در وقت و انرژی بستری را فراهم نموده تا مشتریان با در یافت خدمات اندازه گیری، مشاهده نمونه پارچه و مشاوره در منزل به صورت رایگان بهره مند شوند شما میتوانید جهت استفاده از این خدمات با شماره های ۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸ یا ۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳ تماس حاصل نمایید.

نظرات