بیوگرافی زوانیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتور و همسرش + عکس ها و سوابق و اینستاگرام

0

بیوگرافی زوانیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتور و همسرش + عکس ها و سوابق و اینستاگرام

زوانیمیر سولدو کیست بیوگرافی زوانیمیر سولدو سرمربی کروات فوتبال و همسرش +عکس ها و سوابق زوونیمیر سولدو سرمربی فوتبال و اینستاگرام زوانیمیر سولدو (زوونیمیر سولدو) همراه با زندگینامه شخصی و فوتبالی زوانمیر سولدو (زوانیمیر سولدو) و همسر و فرزندانش و خانواده و آمار باشگاهی و اطلاعات سرمربیگیری و قهرمانی ها و افتخارات وی را در مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی زوانیمیر سولدو سرمربی کروات فوتبال و همسرش +عکس ها و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی زوانیمیر سولدو

زوانیمیر سولدو, (Zvonimir Soldo) بازیکن سابق فوتبال و سرمربی فوتبال, متولد ۲ نوامبر ۱۹۶۷ در زاگرب اهل کرواسی است, زوونیمیر سولدو دارای قد ۱٫۸۹ متر که در دوران بازی خود بیشتر در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و در تیم هایی چون دیناموزاگرب و کرواسی زاگرب و تیم ملی کرواسی فعالیت داشته است. او در حال حاضر سرمربی تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال ایران است که در آبان ۱۴۰۰ هدایت ترکتور تبریز را بر عهده گرفت.

ازدواج و همسرش

وی متاهل است و سال ها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد. عکس همسرش را در بالا میبینید.

بیوگرافی زوانیمیر سولدو

سوابق ورزشی زوونیمیر سولدو

زوانمیر سولدو در باشگاه هایی چون دیناموزاگرب، اینتر زاپرسیچ ، کرواسی زاگرب، VfB Stuttgart  و اف‌سی کلن آلمان تیم ملی کرواسی از سال ۱۹۹۴ تا سال ۲۰۰۲ توپ زده است.

این مربی با سابقه بازی در تیم های دینامو زاگرب، زادار، اینتر زاپرسیچ و اشتوتگارت آلمان، در ۶۱ دیدار ملی برای کرواسی سه گل هم به ثمر رسانده است و با تیم ملی کشورش عنوان سوم جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را به دست آورد. وی در دوران حضور در تیم ملی کرواسی یکی از ستارگان فوتبال تیم ملی کرواسی بود که کارنامه درخشانی دارد و ۶۱ بازی ملی به نام خود ثبت کرده است

همچنین سولدو در مقطعی کوتاه نیز به عنوان دستیار فلیکس ماگات آلمانی در تیم شاندنگ لوننگ چین کار کرده و آدامیرا واکر اتریش آخرین تیمی بوده که هدایت این تیم را برعهده داشته است.

بیوگرافی زوانیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتور و همسرش + عکس ها و سوابق و اینستاگرام

سوابق سرمربیگری

وی پس از خداحافظی از دنیای فوتبال هدایت تیم هایی چون دیناموزاگربو  شاندونگ لوننگ (دستیار) و  آدمیرا واکر و … بر عهده داشته و پیش از ترکتور سرمربی تیم آدمیرا واکر بوده و موفقیت های چشمگیری در قامت سرمربی داشته است..

گفتنی است که سولدو از سال ۲۰۰۸ وارد کار مربیگری شد، تاکنون هدایت تیم های دینامو زاگرب، کلن آلمان و آدمیرا واکر اتریش را برعهده داشته است. وی مدتی در تیم شاندونگ لوننگ چین به عنوان دستیار فلیکس ماگات، مربی سرشناس آلمانی فعالیت کرده است.

قهرمانی دوگانه در کشور کرواسی با تیم دینامو زاگرب در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ از افتخارات سرمربی‌گری سولدو بوده و این در حالی است که او در طول یک دهه اخیر سوابق زیادی در عرصه مربیگری نداشته است اما در این مدت ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال کرواسی را بر عهده داشته است.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های محمد عباس زاده بازیکن تراکتور تبریز

عکس های جوانی زوانیمیر سولدو سرمربی فوتبال

زوانیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتور کیست

باشگاه تراکتور با زوانیمیر سولدو، بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی به توافقات نهایی رسیده است.

در توافق مدیران تراکتور با این مربی کروات بحث انتخاب یک دستیار که امور مربوط به بدنسازی را انجام می‌دهد، قطعی شده است. قرارداد سولدو با باشگاه تبریزی تا پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر است.

بیوگرافی و سوابق زوونیمیر سولدو سرمربی فوتبال

تراکتور برای معرفی رسمی سرمربی جدید خود منتظر سفر سولدو به کشورمان است اما طبق هماهنگی های صورت گرفته، قرار است وی فردا از زاگرب راهی استانبول ترکیه شده و از آنجا به تبریز برود.

لازم به ذکر است که باشگاه تراکتور پس از جدایی فیروز کریمی از هدایت این تیم به دنبال استخدام سرمربی جدید است که در نهایت زوانمیر سولدو، سرمربی سابق آدمیرا واکر اتریش به مدت دو سال هدایت این تیم تبریزی را بر عهده گرفت.

عکس های ورزشی و شخصی زوانیمیر سولدو

اینستاگرام زوانیمیر سولدو

عکس های جدید زوانیمیر سولدو

عکس های زوونیمیر سولدو سرمربی کروات فوتبال و همسرش +عکس ها و سوابق و اینستاگرام

نظرات